Suvinen kirjoitti:Olen pannut montakin, mutta puolustuksekseni sanottakoon, että olivat naamioutuneet ihan fiksuiksi kavereiksi ja paljastuivat ääliöiksi vasta kun oli liian myöhäistä.
Toivottavasti en enää koskaan...
Mutta joo, ennen olen aina havainnut sen liian myöhään. Täytyy olla tarkempi (tavarastaankin)
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Edith kirjoitti:En koskaan mene sänkyyn ääliön kanssa, mutta jokusen vierestä oon herännyt. Dum-di-dum.
Suvinen kirjoitti:Olen pannut montakin, mutta puolustuksekseni sanottakoon, että olivat naamioutuneet ihan fiksuiksi kavereiksi ja paljastuivat ääliöiksi vasta kun oli liian myöhäistä.
eli komppaus, häpeä, dumdidum, päätä seinään, ei enää ja tuleville varoituksen sana
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
No en helvetissä panisi. Jotain rajaahan tälläkin asialla pitää olla. Olen tosin joskus sortunut panemaan ääliötä paremman puutteessa... voi minua, palan helvetin tulissa.