Päivän mielipidekirjoitus

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Päivän mielipidekirjoitus

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mä en väitä että itse hoitaisin sen täydellisesti. Mulla ei ole opettajan koulutusta eikä mitään kiinnostusta sitä työtä kohtaan. Sen sijaan mä oon työskennellyt esimerkiksi lastensuojelulaitoksissa, joissa kaikki nuoret on sitä haastavaa ainesta, ei vain se 1-2 per luokka. Toistaiseksi ei ole kukaan onnistunut huorittelemalla ja läskittelemällä saamaan mua provosoitua väkivaltaiseksi. Pidän sitä osana ammattitaitoa.
Baby, we should hit the south of France
So you could run around without them pants.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Päivän mielipidekirjoitus

Viesti Kirjoittaja So Hard »

exsu kirjoitti:Toistaiseksi ei ole kukaan onnistunut huorittelemalla ja läskittelemällä saamaan mua provosoitua väkivaltaiseksi. Pidän sitä osana ammattitaitoa.
Mutta onko mennyt hermo?
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Päivän mielipidekirjoitus

Viesti Kirjoittaja exsu »

Ei sellaisella tavalla, joka veisi kontrollin. On ollut tilanteita joissa on vituttanut tai harmittanut, mutta ei ole tarvinnut koskaan silmittömästi huutaa, itkeä tai videon kuvaamalla tavalla tuuppia nuoria.
Baby, we should hit the south of France
So you could run around without them pants.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Päivän mielipidekirjoitus

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Musta on oikeesti ihanaa, että täällä on edes yksi ihminen, joka tietää tasan mistä todellisuudesta mä puhun ja ymmärtää mun ajatuksia. Ehkä mä sittenkin vaihdan mun vaimon suhun ;)

paitsi jos se lukee tätä, sit en kyllä uskalla!111

:mrgreen:

Toinen asia sitten, miksi edes hakeudun tänne koska täällä turhauttaa ihan kybällä. No, jos joku on yhdestäkään kirjoittamastani lauseesta(tämän asian suhteen) saanut jotain uutta tietoa tai uuden näkökulman ajatuksilleen, ehkä tämä on sen arvoista. Onko tämä nyt sitten palstaeksistentialistinen kriisi? Tiedä häntä.
Prepare for the worstest.
Avatar
musta muumio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 259
Liittynyt: 20.01.2011 15:06

Re: Päivän mielipidekirjoitus

Viesti Kirjoittaja musta muumio »

nowaysis kirjoitti: No, jos joku on yhdestäkään kirjoittamastani lauseesta(tämän asian suhteen) saanut jotain uutta tietoa tai uuden näkökulman ajatuksilleen, ehkä tämä on sen arvoista. Onko tämä nyt sitten palstaeksistentialistinen kriisi? Tiedä häntä.
Oon tykännyt lukea sun kirjoituksia tästä ketjusta ja nyökytellyt, että just tolleen mäkin haluan toimia.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Päivän mielipidekirjoitus

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Te maisterit ootte kyllä fiksuja <3
Prepare for the worstest.
Avatar
Kottarainen
Kitisijä
Viestit: 2081
Liittynyt: 18.01.2011 23:14

Re: Päivän mielipidekirjoitus

Viesti Kirjoittaja Kottarainen »

Ei tässä Nowa niin isosta erimielisyydestä taida kuitenkaan suurimman osan kanssa olla kyse. Enemmän vivahde-eroja jotka kärjistyy kun kaikki jankkaa omaa kantaansa. Sulla on varmaan ihan eri perspektiivi tähän asiaan koska sulla on kokemusta opettajan työstä. Voi kuitenkin olla niinkin, ettet ole samanlaista savustajaa kohdannut? Ehkä, ehkä ei. Mä ihan vanhemman perspektiivistä tätä katselen ja haluan ensi sijassa sitä, että lapsilla olisi rauha tehdä koulussa sitä mitä siellä kuuluu tehdä.

Terveisin,

Kiltin tytön äiti, joka ei halua omansa jäävän huligaanien jalkoihin.
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 6781
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Päivän mielipidekirjoitus

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

masa kirjoitti:Urpsu taitaa diggailla tätä kirjoitusta enemmän:
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013041 ... 3_uu.shtml
hmm. Mä tuossa kirjoittelin, että en ole ollenkaan tähän tapaukseen perehtynyt, ja siksi minun on vaikea tästä keissistä oikein mielipidettä muodostaa. Näin ollen tuntojani lähemmäksi tulisi Iltalehden aina yhtä tasokkaasta tarjonnasta pikemminkin ehkä joku tämänkaltainen kirjoitus: http://blogit.iltalehti.fi/kaarina-haza ... aatanat-2/
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 7640
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Päivän mielipidekirjoitus

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

urpiainen kirjoitti:Näin ollen tuntojani lähemmäksi tulisi Iltalehden aina yhtä tasokkaasta tarjonnasta pikemminkin ehkä joku tämänkaltainen kirjoitus: http://blogit.iltalehti.fi/kaarina-haza ... aatanat-2/
Toihan on läski sika!?
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Päivän mielipidekirjoitus

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

urpiainen kirjoitti:
masa kirjoitti:Urpsu taitaa diggailla tätä kirjoitusta enemmän:
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013041 ... 3_uu.shtml
hmm. Mä tuossa kirjoittelin, että en ole ollenkaan tähän tapaukseen perehtynyt, ja siksi minun on vaikea tästä keissistä oikein mielipidettä muodostaa. Näin ollen tuntojani lähemmäksi tulisi Iltalehden aina yhtä tasokkaasta tarjonnasta pikemminkin ehkä joku tämänkaltainen kirjoitus: http://blogit.iltalehti.fi/kaarina-haza ... aatanat-2/
Toisin kuin Halme-Hazard väkevästi todistaa, niin mun käsittääkseni kansan syvät rivit eivät ole sitä mieltä, että teini oli väärässä ja ope oikeassa, vaan että open erottaminen oli väärin. Voi tosin olla, että en ole riittävän hyvin kosketuksissa sisäisiin kansan syviin riveihini.
Viimeksi muokannut NuoriDaavid, 11.04.2013 16:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 4453
Liittynyt: 17.02.2011 14:04

Re: Päivän mielipidekirjoitus

Viesti Kirjoittaja elco »

urpiainen kirjoitti: hmm. Mä tuossa kirjoittelin, että en ole ollenkaan tähän tapaukseen perehtynyt, ja siksi minun on vaikea tästä keissistä oikein mielipidettä muodostaa. Näin ollen tuntojani lähemmäksi tulisi Iltalehden aina yhtä tasokkaasta tarjonnasta pikemminkin ehkä joku tämänkaltainen kirjoitus: http://blogit.iltalehti.fi/kaarina-haza ... aatanat-2/
Hazardin kirjoitukset ovat niin täyttä skeidaa, ettei niitä kannata edes avata. Sopii täysin kuvioon ja todistaa kantani oikeaksi, että urpo fanittaa.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Päivän mielipidekirjoitus

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Porvaripääministeri rahoittaa marxilaista anarkiaa

http://www.hs.fi/kulttuuri/Porvarip%C3% ... 5747575748

Mielenkiintoinen kirjoitus.

Sivuhuomautuksena, että tutkimuksen 700k:n hintaan sisältyy tietysti näiden kaikkien tyyppien kulut. Eli 700k ei mene Himasen taskuun.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Päivän mielipidekirjoitus

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Martin Scheinin ja Karim Z. Yskowicz ovat ajautuneet tukkanuottasille

http://perustuslakiblogi.wordpress.com/ ... ssoreista/

En tiedä, kumpi on oikeassa.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 4453
Liittynyt: 17.02.2011 14:04

Re: Päivän mielipidekirjoitus

Viesti Kirjoittaja elco »

^ BZ on kyllä kumma tapaus: rähisee ja möykkää kuin pahainenkin persu ja sitten kuitenkin aina äänestää suvisten kelkassa.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Päivän mielipidekirjoitus

Viesti Kirjoittaja exPertti »

^ Ei sillä mitä väliä ole mitä tekee tässä maassa vaan sillä miltä se vaikuttaa.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Päivän mielipidekirjoitus

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Rosa "vittu haisee hyvälle" Meriläinen on vihreiden viides kolonna. Vihreäthän ovat viime aikoina kunnostautuneet julkisuudessa siinä, että vaativat muilta korkeaa moraalia ja sääntöjen noudattamista, mutta itse eivät vähäisen tietämyksensä takia tiedä menettelevänsä väärin. Rosa laittaa lisää löylyä kiukaalle. Sääntöjä saa rikkoa, toki vain niitä sääntöjä, jotka Rosan mielestä ovat tyhmiä.

http://www.hs.fi/elama/Tyhmi%C3%A4+s%C3 ... 6075923680
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Päivän mielipidekirjoitus

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Päivän mielipidekirjoitus

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vaikea sanoa, mitä tuosta pitäisi ajatella.

Kovaa hyökkäystä äitiä kohtaan. Saattaahan se olla, että hän on pelännyt miestään henkensä edestä. Mutta onhan se tietysti tragikoomista (paino sanaliiton ensimmäisellä osalla), että kulttuurienvälisen tulkin ja mokutusasiantuntijan perheessä turkkilaisisä pahoinpitelee ja raiskaa lapsia vuosia.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Hans Jörgen
Kitinän uhri
Viestit: 824
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: Päivän mielipidekirjoitus

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

NuoriDaavid kirjoitti:
Kovaa hyökkäystä äitiä kohtaan. Saattaahan se olla, että hän on pelännyt miestään henkensä edestä.
No voi kyynel sentään. "Teitä lapset kairattiin koko lapsuutenne perseeseen, koska äitiä pelotti". Mä valitsisin vanhempana ennemmin sen niskalaukauksen kuin lapsilleni tuollaisen kohtalon.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Päivän mielipidekirjoitus

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Hans Jörgen kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Kovaa hyökkäystä äitiä kohtaan. Saattaahan se olla, että hän on pelännyt miestään henkensä edestä.
No voi kyynel sentään. "Teitä lapset kairattiin koko lapsuutenne perseeseen, koska äitiä pelotti". Mä valitsisin vanhempana ennemmin sen niskalaukauksen kuin lapsilleni tuollaisen kohtalon.
En hyväksy mutta yritän ymmärtää. Jokin syyhän siihen on, että äippä katsoo vuosia sivusta.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 6781
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Päivän mielipidekirjoitus

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

NuoriDaavid kirjoitti:
Vaikea sanoa, mitä tuosta pitäisi ajatella.
Tässä yksi vaihtoehto: http://plaza.fi/ajassa/kolinaa-panuhuon ... isjahdiksi
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
masa

Re: Päivän mielipidekirjoitus

Viesti Kirjoittaja masa »

urpiainen kirjoitti: Tässä yksi vaihtoehto: http://plaza.fi/ajassa/kolinaa-panuhuon ... isjahdiksi

Kelaa. Sä löysit tuolta taas uuden kategorian hommalaisten ja peruslaisten jatkoksi. Odotan koska lanseeraat Breivikistit tällekin palstalle!
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Päivän mielipidekirjoitus

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Ei vastaus kenellekään: Poikahan nyt joka tapauksessa vain aukoi päätään. Hän ei ole syyllinen isänsä tai äitinsä tekemisiin. Ikävää.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 6781
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Päivän mielipidekirjoitus

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

masa kirjoitti:
urpiainen kirjoitti: Tässä yksi vaihtoehto: http://plaza.fi/ajassa/kolinaa-panuhuon ... isjahdiksi
Kelaa. Sä löysit tuolta taas uuden kategorian hommalaisten ja peruslaisten jatkoksi. Odotan koska lanseeraat Breivikistit tällekin palstalle!
Mä olen nyt kyllä vähän loukkaantunut.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
masa

Re: Päivän mielipidekirjoitus

Viesti Kirjoittaja masa »

urpiainen kirjoitti: Mä olen nyt kyllä vähän loukkaantunut.

Oho. Urpianen on aikaansa edellä.
Vastaa Viestiin