Ihan liian paksut jalat.masa kirjoitti:Tässä mimmissä on jotain mukavan seksikästä.
Ketä sitten panisisit?
Re: Ketä sitten panisisit?
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Ulkonäöllisesti Sofi Oksanen ei ole ihan sitä kuuminta hottia, mutta jumankavita se ääni pisti prioriteetit järjestykseen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Joo, siksi hän onkin keskittynyt enemmän kirjoittamiseen, aiemmin oli vaikeuksia suostua haastatteluihin, nyt ei valitettavasti enää ole, toisaalta Sofiella olisi varaa varmaan puhuharjoituksiin??Bluntly kirjoitti:Ulkonäöllisesti Sofi Oksanen ei ole ihan sitä kuuminta hottia, mutta jumankavita se ääni pisti prioriteetit järjestykseen.

Pyyhin Netikettiin..
Helöyyyy

Näin viime yönä unta että vehtasin Alexanderin kanssa. Oli niin päräyttävää että heräsin! Miettikää jos en ois heränny! En ois muistanu aamulla tätä ihanaa kohtaamista!
Niin se mieli muuttuu

Näin viime yönä unta että vehtasin Alexanderin kanssa. Oli niin päräyttävää että heräsin! Miettikää jos en ois heränny! En ois muistanu aamulla tätä ihanaa kohtaamista!
Niin se mieli muuttuu

Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Miks nuo silmät on käsitelty tuollain? Muuten kelpais joo tännekin, kiitos. No ehkä jopa noilla silmillä, jos pitää ne kiinni!
Baby, we should hit the south of France
So you could run around without them pants.
^ Koska se on vampyyri!
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Mitä käsittelyä noissa silmissä on?exsu kirjoitti:Miks nuo silmät on käsitelty tuollain? Muuten kelpais joo tännekin, kiitos. No ehkä jopa noilla silmillä, jos pitää ne kiinni!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
No ei sillä yleensä ole tuollaisia animesilmiä!
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Ei oo kunnia tuntea.
Ihan tavalliset silmät noi mun mielestä on.

Ihan tavalliset silmät noi mun mielestä on.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Mun mielestä sen käsi näyttää ihan jättiläiselle tossa kuvassa. Koko naaman kokoinen kämmen, hui!
Edit: mutta siis todellakin panisin, käsillä, silmillä, vampyyrina... you name it!
Edit: mutta siis todellakin panisin, käsillä, silmillä, vampyyrina... you name it!
Work like a captain, play like a pirate.
Eikö käden koko ole verrannollinen meisselin kokoon?Vesper kirjoitti:Koko naaman kokoinen kämmen, hui!
Daah, sikshän tässä kiljunkin. Ei mun pieni, herkkä simpukkani moista moukaria kestäis!elco kirjoitti:Eikö käden koko ole verrannollinen meisselin kokoon?Vesper kirjoitti:Koko naaman kokoinen kämmen, hui!
Viimeksi muokannut Vesper, 03.04.2013 10:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
[quote="Nergal"]emma-stone[/img]
+1 sekä Olivia Wilde.

+1 sekä Olivia Wilde.

Amazing shit happens!
^
-Mee pihalle näyttämään persettä?
-Vitutmeen, siellä on kylmä.
-Meenny!
-Okei, mä meen.
-Mee pihalle näyttämään persettä?
-Vitutmeen, siellä on kylmä.
-Meenny!
-Okei, mä meen.
Perjantain jälkeen on myös tää ollut aika vahvasti pinnalla:

Nopealla vilkaisulla iirikset eivät olleet pyöreät. Myös käsivarren pituus suhteessa olkavarteen näyttää luonnottomalta. Hauiksen raja paitaa vasten näyttää myös jotenkin luonnottomalta, samoin kuin hihansuun kireys hauiksen puolelta verrattuna alapuoleen. Mano alien.NuoriDaavid kirjoitti:Mitä käsittelyä noissa silmissä on?
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
-Hit it.
Niin'in "kissoilla" tuppaa iirikset kapenemaan valon lisääntyessä..MrM kirjoitti:Nopealla vilkaisulla iirikset eivät olleet pyöreät. Myös käsivarren pituus suhteessa olkavarteen näyttää luonnottomalta. Hauiksen raja paitaa vasten näyttää myös jotenkin luonnottomalta, samoin kuin hihansuun kireys hauiksen puolelta verrattuna alapuoleen. Mano alien.NuoriDaavid kirjoitti:Mitä käsittelyä noissa silmissä on?
Pyyhin Netikettiin..
Huomasin saman! En vaan tykkää siitä muistinsa menettäneestä komistuksesta, liian kesy!!Suvinen kirjoitti:Aaaah, True Blood jatkui viime yönä neljännen kauden jaksojen maratonilla yöllä
Mutta mieleeni tuli tämä, harmi ettei vatsal... uniini!

- Riemumieli
- Kitisijä
- Pulkannaru
- Kitisijä
TBBT Penny

Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.

En minä kyllä panisi vaikka,, kehuttiin ettei ole synnytys tuonut vikoja vartaloon, mutta mihin tuossa vartalossa vikoja tulla?
Ihan sama tuo edellinen ilmestys, ihan poikatyttöjä ei lantiota, reisiä, tissejä? Siis hei haloo, noista tulee jo tikkuja varteen!
Vaateripustimia, kuteet äkkiä niskaan!
Pyyhin Netikettiin..
- Pulkannaru
- Kitisijä
^
Jari "hh" Isometsä ?
Jari "hh" Isometsä ?
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
-
Rauno Räsänen:
TJ 10

When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better