Tässä Stadin veikkonen taas!
Perusasiat: Arska voi hyvin ja käy suhteellisen heikosti pyydykseen. On touhuamassa mieron tiellä ja tukikohdassaan hyvässä seurassa ja yksin.
Noniin ja kiitos kirjoittajille ja ERITYISESTI KIITOS SIITÄ, ETTÄ TOIVOMUKSENI JA VAATIMUKSENI SIITÄ, ETTEI PALSTALLENI SAA LAITTAA KAKKAJUTTUJA JA KUVIA ON VIHDOINKIN MENNYT PERILLE! Kovapäisiä moni oli, mutta sain onneksi ruotuun kaikki. KIITOS! Jatketaan hyvällä maulla ja tuoksuilla!
homeboyn viimeinen postaus oli hauska ja vitsi oli hyvä ja sokerileipuriselitykset myös. Mutta divari-innostusta saisit valottaa ja tunnustaa mikä tuo houskakkajuttu oikein on ja latojajuttu. Minulle on hyvä selittää kaikki!
Siis ihanaa ja ehanaa!!!
Sitten parit kopiot omista kirjoituksistani. Vaikka itse sanonkin niin oli asiaa ja onnistuin ärsyttämään itseäni, hehheh!
------------
Muuhun ketjuun tänään kirjoitettu:
Kyllä Spede oli mahtava ja Vesku ja Siimes... voi niitä aikoja.
Nyt on niin paljon tylsempää. Paitsi muutamat harvat. Mutta uusille sukupolville tämä asia ei ole ongelma
kun eivät tiedä paremmasta. Kauhistus, jos nykynuoret tai aikuiset nuoret "pääsisivät" hetken 23 vuodenkin takaiseen Suomeen niin
mikä protesti siitä tulisi! Olisihan "kauheaa" nähdä kuinka helppoa Suomessa "kaikki" oli silloin ja kaikki perusasiat toimivat. Heikosti on tosin ollut vain ongelmakäyttäjillä ja sairailla tasaisesti vuodesta toiseen!
Vastatkaa tähän, te, jotka ette ole kokeneet 1970-luvun loppua ja 1980-lukua ja aina vuoteen 1990, jolloin kaikki alkoi murtua pikkuhiljaa Suomessa ja Suomeen kohdistuviin asioihin... vastatkaa, että olen ihan väärässä! Kaipaan sitä. Hehän sen tietävät!
Että juttuni olisi TÄYSIN paikkaansapitävä niin säilyttäisin tästä ajasta tekniikan ja turvallisuuden kehittymisen VAIN autoissa ja elektroniikassa.
Internetin ottaisin nykyaikaankin, mutta mutta rajoitettuna ja hyödyllisenä (APUA- silloin ei kyllä olisi Kitinääkään- anteeksi) Kitinän tyyppinen saisi olla. Keskustelu internetissä nimittäin on nykyajassa hyvä asia.
MUTTA
Oi toimivat lumityöt, ymmärrettävät lääkärit ja työntekijät, tavoitettavuus lankapuhelimella vain, somat OIKEAT apteekit, oikeat huoltoasemat, paremmat rakennukset, ei tietoa uusista valtioista, matkoille pääsi, aikuiset työntekijät olivat varakkaampia kuin opiskelijat hehheh, ei ollut monia "tyhjiä" "palveluja", miehet eivät ennen tappaneet koulussa yms, vähemmän avohuollossa hulluja, perusterveydenhuolto toimi todella hyvin, yliopisto-opinnoissa oli TYYLIÄ, osakunnat olivat terveellä toimintapohjalla, vanhempia arvostettiin enemmän, kaikki koettiin syvällisemmin, kaupoissa myytiin tavallisempia tuotteita vailla suuria ketjuja, internetin negatiivisia asioita ei ollut.
----------------------------------------------------------
Ja toinen juttu, muuhun ketjuun kirjoitettu (siis minä):
Minä inhoan tekstin lainauksia toisilta

joissa on toisten puolivillaisia ajatuksia.
Kehittäkää itse omasta päästänne! Onko se tosiaan niin vaikeaa! OIKEASTAAN tämä ei ole meille Kitinäläisille, koska meillä on erinomaisia loistavan persoonallista tekstiä aikaansaavia!!
No Nibahan on yksi heistä! TOKI, minä olen juu ja Prosessi, Mussukka, Saira, Manalan mister oikeinkin hyvä vaikka väkivaltaisuutta voisi
vähentää, Nergalissa on potentiaalia vaikka aivan kamalaa tekstiä liikaa kuten tiedätte. So Hard on loistavan selkeä kirjoittaja, Nuor Daavid on hyvä, Kreitsu on sekä hauska että värikäs, Kiukkutipu on parhaimmillaan hyvä mutta huonoimmillaan huono, Mustis on loistava ja Hämis tuottaa hyvää perustekstiä halutessaan ja Aurinkokin halutessaan ja KKK myös varsin värikästäkin. MUUTKIN MIEHET osaavat kirjoittaa paljon keskivertoa paremmin yleistekstiä. Homeboy on toki hyvä kirjoittaja, tokikin esimerkiksi. Naisetkin toki osaavat vaikkakin Kitinässä on huikeasti enemmän monipuolisia mieskirjoittajia ja yleensähän TIETENKIN naiset tuottavat muutoin parempaa proosaa (ulkopuolella Kitinän).
Ja anteeksi jos en sinua rakas mainitsematon, maininnut! Huomaan itsekin jo pari, joita en noteerannut! ANTEEKSI TEILTÄ!
Siksi minäkin olen Kitinässä kun täällä on TEKSTIÄ keskimääräistä enemmän. Ja vähemmän kuitenkin ihan tyhmää laumasieluisuutta, ja ihan kamalaa tylsyyttä, vaikka sitäkin on ihan tarpeeksi!
---------------------------------------------------------------------
Terveisin ja oikein onnellista viikonloppua kaikille väreihiin KATSOEN hehheh.
Olen taas nimittäin ainakin osa-aikainen värimestarinne.
Nyt olin päivittämässä Kitinää ja nyt lähden touhuilleni vihdoin. Tosi HIDAS lauantainalku, mutta kiihtyy sunnuntai-iltaan asti hurjaan hyrränpyörintään! EI KUITENKAAN PROPELLINPYÖRINTÄÄN! Uskokaa pois vaan! Kiistän vahvasti omaavani propellihattua!
mutta kokoaikainen sanomamogulinne ja paisuneen suositun palstani toimitusjohtaja
ERKOS ATOS ARSKIS
Värimestari
Vuoden 2009 Kitinäläinen
Palstajohtaja
Mukava akateeminen laskea osaava ikuinen aikuinen poika