Päivän uutiskatsaus

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Leevi
Kitinän uhri
Viestit: 659
Liittynyt: 25.10.2007 16:15

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Leevi »

So Hard kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Leevi viittasi tuohon linkittämääni Vaasan hovioikeuden päätökseen.
Tjaa. En mä näe kyllä siinä mitään pajatsoa.
Outoa, ettei tuossa murhan tunnusmerkit täyty.
Tosin olihan siellä joku toinenkin keissi, että virkamiehen yli ajettu, kun oli virantoimituksessa ja pahus sattui kuolemaan niin ei murhasta tuomita. Ja olihan siinä se "lieventävä asianhaara" että ajeli kännissä.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Niba »

Koska heillä ei ole ollut ihmisarvoa lapselle eivät hekään sitä ansaitse, häkkiin ja häkin avain kankkulan kankkuun?
Toisaalta päätöstä on aseteltu niin kauan että julkinen paine vähän helpotti oikean päätöksen tekoa? Tämä ei ollut edes pedofiliaa, jonka suorittaja ei käsitä tekoaan edes rikokseksi, tämä oli täydellistä piittaamattomuutta lasta kohta kaikilla tasoilla, jollaista voin tuntea vain muita kitinäläisiä kohtaan..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Kottarainen
Kitisijä
Viestit: 2081
Liittynyt: 18.01.2011 23:14

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Kottarainen »

Päivän hyvä uutinen toi murhatuomio. Toivon todella että pysyisi Hovissa/KKO:ssa. Aikaisemminkin sanoin, että minun oikeustajuni mukaan tuo on tahallista. Vanhemmat ovat ymmärtäneet, että tuohon voi kuolla. Jo lapset oppii ettei nyt vaikka muovipussia saa laittaa päähän. Aikuisilta voi odottaa enemmän. Jos muuttuu ylemmissä asteissa se on vain merkki siitä että lainsäädäntö on virheellinen, koska se sotii räikeästi yleistä oikeustajua vastaan.
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 1570
Liittynyt: 28.01.2011 23:35
Viesti:

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Rainbow flag painted on house across from Westboro Baptist Church

http://news.msn.com/us/rainbow-flag-pai ... ist-church
Moottoritie Töölön läpi ry.
masa

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja masa »

Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja exPertti »

^ Odotan paikalle jotakin kertomaan miten on oikein rangaista kohtuuttomasti enemmän tienaavaa. Mitäs tienaa...
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

^^ Sakko on kova, mutta toisaalta kukaan ei vahingossa aja 124km/h 80:n alueella. Tuostahan on vielä vähennetty tekninen vähennys 3 km, joten todennäköisesti todellinen nopeus oli 127km/h.

Itse ajan mittarinäyttämällä 20km/h ylinopeutta eli pysyn rikesakon rajoissa. Jos ylittää tuon, niin se on tietoinen riski.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 1611
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja KKK »

Leikittelen ajatuksella, kertoako tästä uutisesta kotona. Ainakin nopea pakotie on syytä olla tiedusteltuna etukäteen, samaten repussa muutaman päivän muona ja vaihtovaatteet...

Tutkimus paljastaa miksi naiset lihovat: Liian vähän kotitöitä
Amazing shit happens!
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

KKK kirjoitti:Leikittelen ajatuksella, kertoako tästä uutisesta kotona. Ainakin nopea pakotie on syytä olla tiedusteltuna etukäteen, samaten repussa muutaman päivän muona ja vaihtovaatteet...

Tutkimus paljastaa miksi naiset lihovat: Liian vähän kotitöitä
Itse mainitsin tästä kotona, mutta kumma kyllä olen edelleen hengissä.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 7640
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

NuoriDaavid kirjoitti:^^ Sakko on kova, mutta toisaalta kukaan ei vahingossa aja 124km/h 80:n alueella. Tuostahan on vielä vähennetty tekninen vähennys 3 km, joten todennäköisesti todellinen nopeus oli 127km/h.
Keijo Kopra nappasi aikoinaan useammatkin jättisakot, joten hyvin on malli mennyt perille.
http://www.kaleva.fi/uutiset/kotimaa/to ... ko/360186/

Muistelisin Kopran veljeksillä olleen sakkoja aiemminkin ja oisko toinen vetänyt autonsakin lunariin. Ei ole ihan se turvallisin suku liikenteessä.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 7640
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

NuoriDaavid kirjoitti:Itse mainitsin tästä kotona, mutta kumma kyllä olen edelleen hengissä.
Mutta nivusiin sattuu edelleen?
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

sivustahuutaja kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:^^ Sakko on kova, mutta toisaalta kukaan ei vahingossa aja 124km/h 80:n alueella. Tuostahan on vielä vähennetty tekninen vähennys 3 km, joten todennäköisesti todellinen nopeus oli 127km/h.
Keijo Kopra nappasi aikoinaan useammatkin jättisakot, joten hyvin on malli mennyt perille.
http://www.kaleva.fi/uutiset/kotimaa/to ... ko/360186/

Muistelisin Kopran veljeksillä olleen sakkoja aiemminkin ja oisko toinen vetänyt autonsakin lunariin. Ei ole ihan se turvallisin suku liikenteessä.
:D

No joo.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

sivustahuutaja kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Itse mainitsin tästä kotona, mutta kumma kyllä olen edelleen hengissä.
Mutta nivusiin sattuu edelleen?
Ääni on kyllä pari oktaavia korkeampi kuin aiemmin!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Leevi
Kitinän uhri
Viestit: 659
Liittynyt: 25.10.2007 16:15

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Leevi »

sivustahuutaja kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:^^ Sakko on kova, mutta toisaalta kukaan ei vahingossa aja 124km/h 80:n alueella. Tuostahan on vielä vähennetty tekninen vähennys 3 km, joten todennäköisesti todellinen nopeus oli 127km/h.
Keijo Kopra nappasi aikoinaan useammatkin jättisakot, joten hyvin on malli mennyt perille.
http://www.kaleva.fi/uutiset/kotimaa/to ... ko/360186/

Muistelisin Kopran veljeksillä olleen sakkoja aiemminkin ja oisko toinen vetänyt autonsakin lunariin. Ei ole ihan se turvallisin suku liikenteessä.
Melkein voisi suositella, että menee kokeilemaan oikeuden kautta niin korottavat vielä tarkemman syynin jälkeen.
Koprakin vois yksinkertaisella tavalla säästää ajamalla rajoitusten mukaan. Valtio kiittää tällaisia tomppelitoimareita, joilta saa sopivan potin silloin tällöin.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 1611
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja KKK »

Sinänsä traagisesta uutisesta löytyy yksi hykerryttävä nimi :lol:
Amazing shit happens!
Fiona
Elämätön Kitisijä
Viestit: 342
Liittynyt: 12.08.2011 15:24

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Fiona »

Logic will get you from A to Z; imagination will get you everywhere ― Albert Einstein
Avatar
RouvaPupu
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 144
Liittynyt: 12.07.2012 22:02
Paikkakunta: f00k land

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja RouvaPupu »

KKK kirjoitti:Sinänsä traagisesta uutisesta löytyy yksi hykerryttävä nimi :lol:
Ei helvetti :lol: Ei nimi yksin, mutta yhteys.
fa-q.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4792
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 4453
Liittynyt: 17.02.2011 14:04

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja elco »

^ KATO NYT VITTU TOTAKIN J RANTALAA TURUN YLIOPISTOSTA JA TUU SITTEN PUHUMAAN VIHANNEKSISTA!!!1
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Hans Jörgen
Kitinän uhri
Viestit: 824
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

^Tyyppi on vetänyt liikaa selleriä jatai on itse se vihannes. En osta.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Päivän sana on itsetuntemus, jota ei sitten ilmeisemmin meikäläiseltä löydy.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Bluntly kirjoitti:Päivän sana on itsetuntemus, jota ei sitten ilmeisemmin meikäläiseltä löydy.
Hyvä seksielämä edellyttää nettiyhteyttä.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3301
Liittynyt: 23.12.2005 23:36

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Georgina »

no voi jeesus. Sitä lasta ei kyllä mikään pelasta oppimasta huonoja käytöstapoja. Lisääntyminen pitäis olla luvanvaraista hommaa.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 7640
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Ei onneksi kukaan ole vielä päälle käynyt. Omituisen vaikeaa se tuntuu monille vanhemmille olevan, että joku vieras neuvoo lasta käyttäytymisessä. Vähintään hätäännytään ja ollaan hämillään.
Vastaa Viestiin