Tulossa, loppuunmyyty.exPertti kirjoitti:Eivätkös ne käyneet Tukholmassa?
Pervo Perjantai
Re: Pervo Perjantai
Work like a captain, play like a pirate.
No ei kai sun tarvinnut, kun tuo koodi kertoi sen jo, mutta kumpi niistä?
Baby, we should hit the south of France
So you could run around without them pants.
exsu kirjoitti:No ei kai sun tarvinnut, kun tuo koodi kertoi sen jo, mutta kumpi niistä?
No se pohjoisempi kun oli halvempi!
- Kottarainen
- Kitisijä
Mä oon kerran ollut omenahotellissa. Just Treella. En voi varsinaisesti suositella.
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
Kottarainen kirjoitti:Mä oon kerran ollut omenahotellissa. Just Treella. En voi varsinaisesti suositella.
Ei voi ei. Mut kun ilves maksoi 140 ecua, tää maksoi 70. Tosin otin ton varauksen BU-planina. Kun löydän paremman, perun ton. Jos en, on edes joku paikka jossa vetää ZZZZZetaa.
Ja paljon lähempänä sitä YO:takin, siitä kätevä! Mä oon yöpynyt Vaasan Ompossa ja jossain niistä Helsinginkin. En muista että olis ollut mikään kovin huonosti.masa kirjoitti:
Baby, we should hit the south of France
Kesällä omppuun on vietävä oma tuuletin mukaan, ainakin mansen rautatieseman päässä olevaan. Muuten hinta/laatu-suhde on ihan ok. Ensikesän saunaan otin huoneen toisesta ompusta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Mahtavaa kahvakuulaa, mahtavia viikonloppusuunnitelmia ja postilaatikossa VHB uus levy nimmareilla ja bonusraidoilla varustettuna ja siisti bändipaita! Oon taas niin liekeissä ettei mitään järkeä!!! JiiHHAA!!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
exsu kirjoitti:Ja paljon lähempänä sitä YO:takin, siitä kätevä! Mä oon yöpynyt Vaasan Ompossa ja jossain niistä Helsinginkin. En muista että olis ollut mikään kovin huonosti.masa kirjoitti:
Helsingissähän oli se kaikkien tuntema pintaliito ja mahalaskuhotelli GLO? Olisikos se hyvä jos tai jotain..
Yövyin joskus kitinämatkalla vieläkin heikommassa hotellissa, vaikka minullaolikin naisseuraa kaksin kappalein, ei hotellin tai hostelin laatu ihan häikäissyt, yritän päästä omenahotelliin jos minulle jostain aivan käsittämättömästä syystä tulee tarve yöpyä tampereella..
Pyyhin Netikettiin..