Noooo, moottoritie on ihan kuivaNuoriDaavid kirjoitti:Ok. Enduro sopisi talvikeliin paremminKiukkutipu kirjoitti:
Noin äkkiä katottuna tuutti.

Minä en kyllä ryhtyis. Aika tukevasti oli puettu kyllä se rohkea

Noooo, moottoritie on ihan kuivaNuoriDaavid kirjoitti:Ok. Enduro sopisi talvikeliin paremminKiukkutipu kirjoitti:
Voihan paska, kirjaimellisestiNoppaelain kirjoitti: Putkiremonttia ei kannata lykätä viime hetkeen. Jo 10v sitten oli nähtävissä, että tämä tapahtuu joskus.
Tässä tapauksessa kirjaimellisesti. Naapurin tuotokset ovat kylpyhuoneen lattialla. Ei viitsi siivota vielä, kun putkimies tulee vielä jatkamaan. Plussaa siitä, ettei kylppärissä ole vesieristystä (ei siis minkäänlaista, vain betonin päälle liimattuja laattoja).NuoriDaavid kirjoitti:Shit hapens.
Mulla jäätyy sormet pelkästään lykkiessä. Toivottavasti sillä oli lämmitetyt kahvat.Kiukkutipu kirjoitti:Noooo, moottoritie on ihan kuivaNuoriDaavid kirjoitti:Ok. Enduro sopisi talvikeliin paremminKiukkutipu kirjoitti:
Minä en kyllä ryhtyis. Aika tukevasti oli puettu kyllä se rohkea
No ei omat ole jättäneet, megane nyt sentään kiukutteli puolista, kuten kaikki suorasytytteiset ikäryhmänsä eurooppalaiset jotka harhautettiin ostamaan nippon denson p**kapuolia.Diddley Bow kirjoitti:Ranskalaiset on kyllä kuumia - usein jopa niin kuumia, että jättää tien varteen pahimmilla pakkasilla. Silti mun paras auto ikinä on ollut Oy Lohja Ab:n värinen tipparellu. SE oli AUTO!
Kaikki sen jälkeen ovat olleen kulkepel(l)ejä.
Saako kysyä, kuin sie tuuti-Hondan tunnistit? Klassikkopyörästä toki kyse, mutmut. Onko itsellä tai lähipiirissä ollut moista?Kiukkutipu kirjoitti:Noin äkkiä katottuna tuutti.
Olen enempi järkyttynyt jos joku EI tunnista.KKK kirjoitti:Saako kysyä, kuin sie tuuti-Hondan tunnistit? Klassikkopyörästä toki kyse, mutmut. Onko itsellä tai lähipiirissä ollut moista?Kiukkutipu kirjoitti:Noin äkkiä katottuna tuutti.
Kyllä Spede oli mahtava ja Vesku ja Siimes... voi niitä aikoja.Niba kirjoitti:aIKA hyvä kimmoke?
Joo, kaikki keksimään ohjeita miten alkoholia pitäisi käyttää?
Minulla on tällä hetkellä vain yksi ja ainoa ohje, ÄLÄ KÄYTÄ!
Näin koska tämän hetkisessä tilassa en keksi tai viitsi edes yrittää..
Mutta jotain oikeita ohjeita alkoholin käyttöön?
Speden ohjeet olivat oikeastaan seurauksia ja siten yhtä varoittavia.
Savolaiseen tapaan hän jätti vastaamatta joko viisauttaan tai tyhmyyttään kysynykseen,
tiedätte sen, mutta mitä tahansa sanottekin olette väärässä tai sitten oikeassa..
Jos asiaa ei voi selkeämmin ilmaista niin sitten epäselvemmin kyllä pystyy..