Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
saira
Kitisijä

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja saira »

^^Komps. Ylipäätään meillä ainakin mennään "happy wife/man, happy life"-tyylillä. (Okei, happy wife, happy life rimmaa paremmin, mut siis se ulotetaan mieheen siinä missä naiseenkin.) Eli kun molemmat tekee töitä sen toisen hyvän olon puolesta, niin molemmilla on hyvä olla, koska se palautuu itselle toisen osapuolen ajattelussa ja teoissa.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
exsu
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja exsu »

nowaysis kirjoitti:No mä kyllä arvotan ihmiset eläinten edelle. Silloinkin, kun oli koiria.
Niin mäkin, noin arvokysymyksenä. Mutta käytännössä se voi näyttäytyä toisin. Koska oon kuitenkin aika tarkka siitä, että koirat tulevat huomioiduksi ja kohdelluiksi asiallisesti. Niille ei voi raivota vaan, koska itseä ketuttaa, niille ei voi keksiä mielivaltaisia sääntöjä joita muutellaan miten sattuu, ja ne pitää käyttää säännöllisesti ulkona, vaikka olis paska sää ja jotain parempaa tekemistä. Toisaalta meidän talouden karvaperseet on yhdessä yhteisellä päätöksellä hankittuja, joten niistä ei tartte sillein vääntää.
Baby, we should hit the south of France
So you could run around without them pants.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Georgina kirjoitti:
Joo, mä hiillyin sille aamulla. Se vaatii aina sen hiiltymisen.

Ja taas sama. Siis aamuinenkin.

Menin suihkuun ja ei tullut lämmintä vettä. Olivat kahteen pekkaan käyttäneet 180 litraa lämmintä vettä ja kun sanoin siitä, kuulemma jäkätin. Yritin selittää, ja kuulemma taas jäkätin. Selitin, selitin, selitin kunnes räjähdin ja lupasin heivata possea niskaperseotteella pihalle jossei hommat muutu.

Meni hiljaseks ja soitti perään anteekspyynnön.

En tiä..
Viimeksi muokannut masa, 06.03.2013 15:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
nowaysis
Kitisijä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

G: Vähän niinq sama, muksu siivoo huoneensa yleensä vasta taistelun/huutamisen/monen päivän valituksen jälkeen, koska siihen se on oppinu. Toinen vaihtoehto olisi ollut ehdollistaa se siihen, että huone siivotaan joka jumalan viikko kun muksu on täällä, eli selkeästi artikuloidut tavoitteet ja keinot niiden toteuttamiseen eli toisen sanoen paremmin kommunikoituna ongelmaa ei todennäköisesti edes olisi. However, positiivista tässä on se, että kun yhteisasumisen suhteen ollaan vasta puolivälissä kohti loppua, niin tässähän ehtii vaikka muuttaa asioita. Jälkiviisaus on aina parhautta :h:

:paavi:
Prepare for the worstest.
Vagabondo
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Georgina kirjoitti:Vagabondo, se syyhän siihen auton korjaamiseen on siis se ensiksi mainittu jääräpäisyys, ei mikään muu.
Juu, mutta en osaa pitää sitä hyvänä syynä.
We used to laugh a lot
But only because we thought
That everything good always would remain
Georgina
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Vagabondo kirjoitti:
Georgina kirjoitti:Vagabondo, se syyhän siihen auton korjaamiseen on siis se ensiksi mainittu jääräpäisyys, ei mikään muu.
Juu, mutta en osaa pitää sitä hyvänä syynä.
no en mäkään!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Vagabondo
Kitisijä

Georgina kirjoitti:no en mäkään!
Sitähän mä tässä ikäänkuin yritin sympata :h:
We used to laugh a lot
Georgina
Kitisijä

Nowa, mun pitää tsemppaa. Mä en ehkä sano selvästi, yritän vaan sanoo ja jos se ei kuuntele niin ajattelen että ihan kai se on sama, tehköön miten huvittaa. Ja se onkin mulle sama kunnes mulla aletaan kiukuta asioista joihin oon alunperinkin syytön. Ja mies on ehkä koko ajan uskotellut itselleen tekevänsä jotain koska vaimo sitä "vaatii". Mä en oikeasti kyllä vaadi yhtään mitään. Ei sillä että multakaan kestäis vaatia, oon sille allerginen.

Vagabondo, ihkua, kerjäämääni sääliä! :h:
So Hard
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja So Hard »

masa kirjoitti:Näytä mulle yksikin aviomies joka on vetänyt itsensä samanlaiseen hirteen kuin minä luvatessani että vaimon sisko saa muuttaa meille muksuineen vuodeksi!
Ei pysty, koska ne on kaikki muut oikeasti hirressä, piruparat.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Vagabondo
Kitisijä

masa kirjoitti:Menin suihkuun ja ei tullut lämmintä vettä...
Kaukolämpö :mrgreen:

Ei pääse lämmin vesi loppumaan.
We used to laugh a lot
MrM
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja MrM »

On tääki. Miesparka yrittää korjata ilmaiseksi toisen lahoa autoa kuntoon, kun ei oikein muutenkaan osaa välittämistään osoittaa. Ja sitten se akka vaan huutaa. Ei ole miehillä helppoa.

It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
elco
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja elco »

masa kirjoitti: Näytä mulle yksikin aviomies joka on vetänyt itsensä samanlaiseen hirteen kuin minä luvatessani että vaimon sisko saa muuttaa meille muksuineen vuodeksi!
Onko hottis?!
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
masa

elco kirjoitti:Onko hottis?!
Kuin Samantha Fox kahden lapsen jälkeen.
Georgina
Kitisijä

MrM kirjoitti:On tääki. Miesparka yrittää korjata ilmaiseksi toisen lahoa autoa kuntoon, kun ei oikein muutenkaan osaa välittämistään osoittaa. Ja sitten se akka vaan huutaa. Ei ole miehillä helppoa.
En mä huutanut. Ja osaa se muutenki. Mun mielestä toi ei vaan liity mitenkään mun huomioimiseen vaan omaan jääräpäisyyteen. No enivei, se oli sitä korjaamista jatkanut mikä oli ihan okei, koska mulle ei enää satanut kakkaa tai syyllistämistä niskaan aiheeseen liittyen. Jokainen saa oman lomansa viettää kuten parhaaksi näkee.
exsu
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja exsu »

Eilen fb:ssä seurasin ihan helvetinmoista nalkutusta hetken aikaa ja mietin, että jokaisen miehen pitäisi saada sellaisesta pirttihirmusta omakohtainen kokemus. Osaisi sitten arvostaa tavanomaista kommunikointia.
Baby, we should hit the south of France
So you could run around without them pants.
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exsu kirjoitti:Eilen fb:ssä seurasin ihan helvetinmoista nalkutusta hetken aikaa ja mietin, että jokaisen miehen pitäisi saada sellaisesta pirttihirmusta omakohtainen kokemus. Osaisi sitten arvostaa tavanomaista kommunikointia.
:D Miten fb:ssa nalkutetaan?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
masa

exsu kirjoitti:Eilen fb:ssä seurasin ihan helvetinmoista nalkutusta hetken aikaa ja mietin, että jokaisen miehen pitäisi saada sellaisesta pirttihirmusta omakohtainen kokemus. Osaisi sitten arvostaa tavanomaista kommunikointia.

Ja sama toisinpäin. Jokainen nainen tarvitsi yhden kokemuksen rekkiksestä.
annepa
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja annepa »

masa kirjoitti:
Ja sama toisinpäin. Jokainen nainen tarvitsi yhden kokemuksen rekkiksestä.
No ei kiitos. Yksi syy miksi oon tähän jääny on se, että Loot on niin... asiallinen mies.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
masa

annepa kirjoitti: No ei kiitos. Yksi syy miksi oon tähän jääny on se, että Loot on niin... asiallinen mies.

Sillä on harvinainen nimi. Loot Hellu.
Georgina
Kitisijä

Vaikka mä nyt narisinkin niin pitää mun miestä kehua, että pienistä jääräpäisyyksistään huolimatta se on ihan loistava mies. Ei ehkä romanttisin, mutta ottaa mut tosi hyvin huomioon, on kiva ja huumorintajuinen, sillä tapahtuu, on omia mielenkiinnon kohteita, ei nalkuta, arvostaa mun tekemisiä ja antaa mun olla minä :] Mikä on muuten tosi paljon vaadittu, I know!
annepa
Kitisijä

masa kirjoitti:
annepa kirjoitti: No ei kiitos. Yksi syy miksi oon tähän jääny on se, että Loot on niin... asiallinen mies.

Sillä on harvinainen nimi. Loot Hellu.
NO VITTU MILLÄ NIMELLÄ SITÄ PITÄÄ KUTSUA??? Täällä on kaikenlaista kaakunaa ja rekkistä, LOOT HELLU ON IHAN YHTÄ HYVÄ, saatana!!!111

:mrgreen:
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kyl kai kumppanin oikea nimi hetulla olis kaikille helpompaa ja selkeämpää.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Kottarainen
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Kottarainen »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Kyl kai kumppanin oikea nimi hetulla olis kaikille helpompaa ja selkeämpää.
Ja kuvalla, ehdottomasti!
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
annepa
Kitisijä

No antaapa palaa sitten vaan, after you :)
Kottarainen
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Kottarainen »

Oota hetki, etsin sopivan.

Älä kuitenkaan pidätä henkeäsi ootellessa :wink:

Mutta hei, saishan siitä paljon kattavamman kuvan mistä oikeasti on kyse.
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
Vastaa Viestiin