Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

KKK kirjoitti:Alkaa herätä epäilys, että tähän firmaan rekrytään poikkeuksellisen tyhmiä ihmisiä (minun lisäkseni)
- poka kertoo että hänellä on ongelma A
- minä kerron hänelle kirjallisesti että ongelma ratkaistaan tavalla X ja kirjoitan seikkaperäisen kuvauksen - ihan selkokielellä
- siitä huolimatta vastaus on "joo, joo, mutta miten ongelma ratkaistaan?"
- "kuten kirjoitin eli X"
- "niin niin, mutta mitä mun pitää tehdä?"
- "no se X"
- jne

Olen luonut ilmeisesti ikiliikkujan.
:)
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Kottarainen
Kitisijä
Viestit: 2081
Liittynyt: 18.01.2011 23:14

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja Kottarainen »

KKK kirjoitti:Alkaa herätä epäilys, että tähän firmaan rekrytään poikkeuksellisen tyhmiä ihmisiä (minun lisäkseni)
- poka kertoo että hänellä on ongelma A
- minä kerron hänelle kirjallisesti että ongelma ratkaistaan tavalla X ja kirjoitan seikkaperäisen kuvauksen - ihan selkokielellä
- siitä huolimatta vastaus on "joo, joo, mutta miten ongelma ratkaistaan?"
- "kuten kirjoitin eli X"
- "niin niin, mutta mitä mun pitää tehdä?"
- "no se X"
- jne

Olen luonut ilmeisesti ikiliikkujan.
Kuulostaa normitilanteelta kun mun työkone takkuilee.
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Mutta oikeasti vakavissaan exsun jutussa on perä. Olen huomannut tässä hakiessa, että jos puhuu hieman alakanttiin osaamisensa (ehkä vähän syyllistyn siihen) sitä saattaa huomatakin, että se suurin mitään osaamaton paskanpuhuja pääsee vielä haastettelijankin tutkan ohi paikkaan asti.

Paskanpuhuminen ilmeisesti kannattaa.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 1844
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Nokun vituttaa ettei yleisissä vessoissa ole naulakoita. Ja kun ei se pippeli mahdu sinne.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Diddley Bow kirjoitti:Nokun vituttaa ettei yleisissä vessoissa ole naulakoita. Ja kun ei se pippeli mahdu sinne.
Melkoinen pippeli.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
masa

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja masa »

Viimeisin yt-maili sai otsakyrvän kyllä sellaisiin mittoihin että Holmesin Jussikin olisi kateellinen.

Mulla on suht vakaalta vaikuttava positio ja hyvä tulevaisuus tehtävieni kanssa, mutta vuodesta toiseen jatkuvat yt-neuvottelut on painaneet motivaation niin alas, että ei voisi vähempää kiinnostaa pitää kiinni edes noista turvanaruista. Niitä neuvotteluita kun on ollut viimeisen 5 vuoden aikana noin 20-25 kpl ja edelliset tais just loppua kuukauden sisään. Eikä yt-neuvotteluiden alla olevat leikkaussuunitelmat lomarahoihin auta asiaa yhtään.

Se että oma positio säilyy ei ole enää tässä vaiheessa mikään helpotus. Jatkuvat neuvottelut kun rassaa kokonaisvaltaisesti koko työyhteisöä: Käytävillä juoruilllaan, kovat avainosaajat jättävät uppoavan laivan, hankinnat on jäissä, mielialat maassa, suoristustaso pohjalukemissa ja kaikenlainen hyvää henkeä luova toiminta on kuin rikkonaiseen rantaleluun yrittäisi puhaltaa ilmaa.

Vitun nokia ja nokiaan puusilmäisesti luottava johto. Teidän paskiaisten takia tässä nyt kontataan.

Nyt kyllä hajottaa ja isosti. Saatana.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

^Sulla on isojen setien murheet.

Mä puolestani löysin sängystä (SAATANA!) sokeritoukan! Siis jotenkin siedän ne satunnaiset yksilöt kylppärin- tai eteisen lattialla, mutta en jumalauta sängyssäni!!

No, imuroin koko paskan, sen verran minkä saatoin, pesin tyynyt ja peiton, kiskoin petarin päällisen irti(vittumaisen ikävä homma, btw) ja sain just ja just tungettua sen pesukoneeseen silläkin riskillä, että se paska kone hajoaa.

Tulipahan syy ostaa uusi sänky, tuo onkin jo melkein 12 vuotta vanha.

VITTUSAATANA. Kyllä tässä nyt on murhanhimoisuus sitä luokkaa, että on saatava sekä viinaa että seksiä. Jos ei nekään auta, ni ehkäpä sitten uusi sänky. Onkohan tankeropäivät menossa? En ihmettelis.
Prepare for the worstest.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

^^ Kuulostaa v-mäiseltä.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4210
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja huima »

^^Tsemppiä masa.

Aina voisi olla huonomminkin. Olisit voinut olla hommissa suoraan Nokialla ja nyt löyhässä hirressä siirtymässä TCS:lle.

Ei se johdonkaan paikka ole ollut helppo. Puusilmäisyydestä saa syyttää toki aina, mutta niitä päätöksiä jos joutuu tekemään ja taiteilemaan monella aidalla, niin niiden päätöksien tekeminen ei aina ole niin helppoa kuin ulkoa näyttää.

Voit joka tapauksessa omalla toiminnallasi vaikuttaa siihen, mitä ympäristössäsi tapahtuu ja vaikka se paskanakilta tuntuukin, niin joskus ne pienetkin jutut voivat kääntää yllättäen juttuja ja fiilistä parempaan.

Tosissaan tsemppiä ja voimia.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Juu, tiedän firmassasi Masa olijoita, joita alkaa jo harmittaa kun ei millään tärppää neuvotteluissa vaan aina vaan epävarmuus jatkuu. Potkutkin alkaisivat olla inhimillisemmät.

Itse pidin naurettavan määrän lasteni kuvia työpisteelläni (muilta piilossa) ja katselin niitä kun ytssä x eniten ahdisti.
Came here for school, graduated to the high life
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja Sola »

Niksanesteet jäi kotiin ja nyt pyörii rööki mielessä taukoomatta. Perkele.
masa

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja masa »

Vitutus ja vastoinkäymiset tulee sykleissä.

Viikko 1.Auto syö rahaa hulluna. Teen korjaustoimenpiteet ja hampat irvessä maksan laskun. Teen päätöksen että laitan liisarin alle.
Viikko 2. Firma eväsi liisarin hankinnan. Oli hyvä diili tiedossa ja olisin saanut oman auton myytyä liisarilafkalle sopivalla hinnalla.
Viikko 3. Firmalta Yt-ilmoitus. (ihmekään ettei tullut liisarilupaa)
Viikko 3. Auto oireilee, syy mikä tahansa rikkoutuneesta paineletkusta rikkoutuneeseen turboon. Liikutaan kustannuluokassa 100 -3000 euroa. Katso kohta 2.
Viikko 3. Helvetillinen niskajumi yön aikana. Särkee niin vitusti.

Jännityksellä odotan mikä on seuraava yllätyspyllistys.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 5971
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

masa kirjoitti:Vitutus ja vastoinkäymiset tulee sykleissä.

Viikko 1.Auto syö rahaa hulluna. Teen korjaustoimenpiteet ja hampat irvessä maksan laskun. Teen päätöksen että laitan liisarin alle.
Viikko 2. Firma eväsi liisarin hankinnan. Oli hyvä diili tiedossa ja olisin saanut oman auton myytyä liisarilafkalle sopivalla hinnalla.
Viikko 3. Firmalta Yt-ilmoitus. (ihmekään ettei tullut liisarilupaa)
Viikko 3. Auto oireilee, syy mikä tahansa rikkoutuneesta paineletkusta rikkoutuneeseen turboon. Liikutaan kustannuluokassa 100 -3000 euroa. Katso kohta 2.
Viikko 3. Helvetillinen niskajumi yön aikana. Särkee niin vitusti.

Jännityksellä odotan mikä on seuraava yllätyspyllistys.
Tuolla menolla sydänkohtaus. Verenpaineet, kolestrolit yms. päin persettä?
Paras päivä ikinä.
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja McJanne »

^ & ^^ Just meinasin oman kokemuksen perusteella niskajumeista sanoa, että esiintyy erityisesti nk. vitutusverenpaineisena issellä.
Kirjoitan tätä alasti
Noppaelain
Elämätön Kitisijä
Viestit: 367
Liittynyt: 20.01.2011 2:33
Paikkakunta: Satunnainen

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja Noppaelain »

P-a-s-k-a oli osunut tuulettimeen sillä välin, kun olin viikon poissa kotoa.

Tarkemmin sanoen p*ska kylpyhuoneen viemäristä.
"säteilyä opiskelemaan pakotettu poliisiopistolainen"
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 5993
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja aasi »

Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Ärsyttää muiden ihmisten unohduksista johtuvat mokat, jotka aiheuttavat minulle ylimääräistä organisointia eli vie aikaa ja stressaa. Mutta toinen jo hoidettu, toisenkin nakitin muualle. Silti.
Prepare for the worstest.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Mihin sä käytät tota?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 5993
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja aasi »

NuoriDaavid kirjoitti:
Mihin sä käytät tota?
Intternetin selaamiseen? Suurin osa kiinnostavista paikoista julkaisee jotain RSS-feediä, ja RSS-lukijalla voi sitten helposti yhdestä lähteestä seurata niitä, ilman että tarttee käydä pomppimassa miljoonalla saitilla katsomassa että onko siellä jotain nähtävää. Ennen käytin koneelle asennettavaa lukijaa, mutta Googlen Reader kun toimii verkossa, niin pysyy luettavat synkassa useammalta laitteelta katsottuna.

No, aamun ensiromahduksen jälkeen näyttää siltä että aihe on nörttipiireissä päivän ykkösjuttu, joten eiköhän tälle toimivia korvikkeita vielä löydy.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

aasi kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Mihin sä käytät tota?
Intternetin selaamiseen? Suurin osa kiinnostavista paikoista julkaisee jotain RSS-feediä, ja RSS-lukijalla voi sitten helposti yhdestä lähteestä seurata niitä, ilman että tarttee käydä pomppimassa miljoonalla saitilla katsomassa että onko siellä jotain nähtävää. Ennen käytin koneelle asennettavaa lukijaa, mutta Googlen Reader kun toimii verkossa, niin pysyy luettavat synkassa useammalta laitteelta katsottuna.

No, aamun ensiromahduksen jälkeen näyttää siltä että aihe on nörttipiireissä päivän ykkösjuttu, joten eiköhän tälle toimivia korvikkeita vielä löydy.
Mä en ole noita RSS feedejä koskaan käyttänyt, mutta eikös joka vehkeestä löydy se lukija? Kyselen tyhmiä kun en tiedä.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 5993
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja aasi »

NuoriDaavid kirjoitti: Mä en ole noita RSS feedejä koskaan käyttänyt, mutta eikös joka vehkeestä löydy se lukija? Kyselen tyhmiä kun en tiedä.
"Ennen käytin koneelle asennettavaa lukijaa, mutta Googlen Reader kun toimii verkossa, niin pysyy luettavat synkassa useammalta laitteelta katsottuna."
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

aasi kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Mä en ole noita RSS feedejä koskaan käyttänyt, mutta eikös joka vehkeestä löydy se lukija? Kyselen tyhmiä kun en tiedä.
"Ennen käytin koneelle asennettavaa lukijaa, mutta Googlen Reader kun toimii verkossa, niin pysyy luettavat synkassa useammalta laitteelta katsottuna."
:sir:
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Miten Masan verenpaineet jaksavat sitikan ratissa vrt. Mersu?
Came here for school, graduated to the high life
masa

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja masa »

exPertti kirjoitti:Miten Masan verenpaineet jaksavat sitikan ratissa vrt. Mersu?
Olen hämmästyksestä soikeana miten paljon vastinetta Citikassa saa neljälle tonnille. Kyyti on erinomainen ja paikka paikoin jopa parempi kuin mersussa, eikä mersua ole ikävä kuin kiihdytys/ohitustilanteissa. Hesteciltä saisi pikkurahalla lastua +35 kaakkia eli 170 hp asti..
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Hieman on köyhää meinannut kirpaista, kun saapasmaan poikien ylpeydellä vuonna -08 kokoama isolla rummulla varustettu pyykkärimme on lingotessa kuulostanut siltä että meinaa räjähtää kappaleiksi. Tuollainen riittävän iso 9kg a+++aa 1600 lingolla kun halvimmillaankin maksaa reilut 500e-1200e.

Meteli on pitkin matkaa kuulostanut korvaani enemmän kolinalta (järjettömältä) kuin jyrinältä (laakerit/moottori). Olen kiristellyt, rasvannut ja putsannut. Ei auta. Tänään päätin 'vielä kerran' purkaa masiinan ja näin, että siellä on edessä piilossa yläpainon lisäksi etualaosassa toinen paino, joka näkyy vain takaa maassa maatessa. Koetin ja ihan irti pultit painosta.

Kiristin pultit pienessä tilassa sokkona ja rupesi pelaamaan. Olo on kuin euroopanomistajalla.
Came here for school, graduated to the high life
Vastaa Viestiin