Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Kottarainen
Kitisijä

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Kottarainen »

annepa kirjoitti:Välitila, jos nyt olen siinä, on ihan siis ihan ok, siitä pääsee poiskin. Ei tämmöistä tilannetta kuukaudessa tai kolmessa korjata, mutta kyllä nyt menee huomattavasti paremmin kuin syksyllä.
Nooh, selvä! Helposti tulee varmaan liiankin negatiivinen kuva, kait siksi kun oot nyt viime aikoina lähinnä vain niitä ongelmia täällä puinut.
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
Fiona
Elämätön Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Fiona »

Kottarainen kirjoitti:Mahtaa olla loistavaa seksiä tuo kun on velvollisuus rässiä halusi tai ei.
Mietin samaa. Toivottavasti vaimonsa on tiennyt mitä tilasi.
Logic will get you from A to Z; imagination will get you everywhere ― Albert Einstein
elco
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja elco »

Joo, toi visio tiukkailmeisestä riemumielestä lunastamassa avio-oikeuttaan ei kyllä paranna kenenkään elämää.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Riemumieli
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Hah, minä varmaan olen viimeinen, joka väkisin mitään vaatii mitään minkään asian suhteen. Ideoin lähinnä sitä, miten Tosimies (TM) missäkin tilanteessa toimisi, ja koitan siirtää onnellisen elämän aakkoset seuraavalle sukupolvelle, jotta sillä olisi hauskempaa. Pihtaamista opettelen, että tasa-arvo tässä(kn) suhteessa toteutuisi. Pannaan vahinko kiertämään niin että heilahtaa.

EDIT. Kirjoitusvirhe kursiivilla korjattuna.
Viimeksi muokannut Riemumieli, 20.02.2013 11:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Paras päivä ikinä.
So Hard
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Onko Tosimiehen merkki se, että pitää raportoida netissä jos saa piparia, vai mistä tämän mystisen olennon tunnistaa?
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Riemumieli
Kitisijä

So Hard kirjoitti:Onko Tosimiehen merkki se, että pitää raportoida netissä jos saa piparia, vai mistä tämän mystisen olennon tunnistaa?
Ottaa strapparia kumppanilta perseeseen aamuin illoin eli 130 % heterojutskaa, siitä sen tunnistaa.
Paras päivä ikinä.
annepa
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja annepa »

Kottarainen kirjoitti:
Nooh, selvä! Helposti tulee varmaan liiankin negatiivinen kuva, kait siksi kun oot nyt viime aikoina lähinnä vain niitä ongelmia täällä puinut.
Mielenkiintoista. Meillä on eri aikakäsitykset. Mun mielestä en oo viime aikoina kirjottanu tänne yhtään mitään asiasta, suuntaan tai toiseen. Mut mun "viime aikoina" on kuukausi-pari, sulla ilmeisesti pitempi aika.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Kottarainen
Kitisijä

^Ei kai siitä nyt niin montaa kuukautta ole, kun enemmän kirjoittelit aiheesta. Puolikin vuotta menee varmaan mulla vielä viime ajoista, riippuu aiheesta.

Vain saippuaoopperoissa muutama viikko tai kuukausi on pitkä aika ihmissuhdeasioissa :)
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
annepa
Kitisijä

Niin. No kirjoittelin joulun alla viimeksi. Siitähän on jo kaks kuukautta.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Riemumieli
Kitisijä

Blaa, blaa, blaa, viime aikoina sitä ja tätä. Kirjoittakaa asiaa tai olkaa hiljaa.
Paras päivä ikinä.
Kottarainen
Kitisijä

Kirjoittakaa edes jotain!
Riemumieli
Kitisijä

Muun perheen lomaillessa on kiva olla yksin kotona. Viikko tai pari menee kuin siivillä, kolmannesta eteenpäin saattaisi jo harmittaa tai sitten ei.
Paras päivä ikinä.
Georgina
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Kiitän raportista! Kuulostaa hyvältä että ahdistustaso on laskenut ja keskusteluyhteysauki. Ja tähän siitä virinneeseen keskusteluun kommenttina että meilläkin minä olen se joka on puutteessa, mutta kaikki muu toimii niin hyvin että olematon seksielämä (ja sekin vähän minun aloitteesta) ei tunnu pahalta.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
MrM
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja MrM »

Jaksaako jengi oikeasti vielä aikuisiällä hengailla suhteissa, joissa toinen osapuoli haukkuu läskiksi, laiskaksi, idiootiksi, tyhmäksi tjmv? Mun mielestä suhde alkaa olla aika tuhoon tuomittu jos siihen sisältyy väkivaltaa.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ei. Suhteet kuulostaa järjettömiltä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Kiukkutipu
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

MrM kirjoitti:Jaksaako jengi oikeasti vielä aikuisiällä hengailla suhteissa, joissa toinen osapuoli haukkuu läskiksi, laiskaksi, idiootiksi, tyhmäksi tjmv?
Saattais sellaisessa suhteessa noin 20 sekuntia hengailla, ei kyllä sen kauemmin.
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Hans Jörgen
Kitinän uhri

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

^^^ Tyhmällä ja laiskalla läski-idiootilla on kaksi vaihtoehtoa: joko kuunnella toisinaan elämän totuuksia tai seurustella pullean kämmenensä kanssa.

Vakavammin ottaen, se toisen fyysisistä/henkisistä ominaisuuksista huomautteleva voisi miettiä, mitä pyrkii huomautteluillaan saavuttavan. Jos toisen ominaisuuksien kanssa ei voi elää, niin lusikat jakoon. Jos uskoo toisen ominaisuuksille olevan tehtävissä jotain mahdollisuuksien rajoissa olevaa, niin sitten neuvottelemaan, josko löytyisi molempia osapuolia tyydyttävä kompromissi. Jos ei, niin lusikat jakoon. Jos homma jää toisen huomauttelun/vittuilun asteelle, niin läski-idiootilta sitten joko suoraa lusikoiden jakoa tai kompromissin hiomista ja päätöksen tekoa sen jälkeen. Ihmissuhteiden hoito on kuin heinäntekoa tai lapsen lyömistä, eli ihan vitun helppoa - jos siis ei ole kyse omasta ihmissuhteesta.
nowaysis
Kitisijä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

http://www.teatteritoivo.net/

Em. aiheisiin liittyen. Käykeehän kattoon, vielä yks esitys tän viikon lauantaina. Suosittelen lämpimästi.
Prepare for the worstest.
MrM
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja MrM »

Hans Jörgen kirjoitti:^^^ Tyhmällä ja laiskalla läski-idiootilla on kaksi vaihtoehtoa: joko kuunnella toisinaan elämän totuuksia tai seurustella pullean kämmenensä kanssa.
On monesti se kolmaskin vaihtoehto: Seurustella emotionaalisesti terveen ihmisen kanssa. Tietysti jos haluaa seurustella haukkuvan, läpsivän, alistavan ja kiristävän ihmisen kanssa, niin good riddance sitten vaan.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Tietenkin kannattaa seukata vain täydellisen kumppanin kaa. Daaah.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
nowaysis
Kitisijä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Minulle sattui kuulkaas ikävä juttu tänään. Oli tarkoitus tavata sunnuntaina neljän ihmisen voimin, ajankohta oli sovittu jo kuukausia sitten. Tänään tuli ilmoitus, että X:n menojen takia tapaaminen on siirretty lauantaille. No, tietysti mulla on muuta, myös ajat sitten sovittua menoa la juuri ehdotettuun aikaan. Sitten pohdin, että olenko nyt taas liian herkkä koska on se aika kuusta, mutta ei kai tuota muuten voi tulkita, kuin että tyypin X menot eli osallistuminen on tulkittu automaagisesti minun osallistumistani tärkeämmäksi. Kypsänä aikuisena en asiaa tietenkään näin esittänyt, mutta laitoin viestiä että tosiaan kovin harmi kun tuollain tapaamista siirrettiin, ja toivottavasti seuraavalla kerralla ajankohdan mahdollinen siirto tehdään kaikille osapuolille sopivaksi ajankohdaksi.

Oon jotenkin hieman pöyrimystynyt, koska näin aikuisiällä ei ystävyyssuhteissa usein tällaisia tapahdu, enkä usko että tuota todellakaan tehtiin tarkoituksella mun poissulkemiseksi, mutta haluan muistiin merkittävän, että olisi ollut reilua tarkistaa uuden ajan sopivuus myös mulle.

Hammittaa :|

--

Tähän vielä pohjustuksena, että eilen eräs ihminen jonka olen tavannut vain nopeasti ohimennen onnistui loukkaamaan minua puhelimessa, enkä tiedä tekikö se sen tyhmyyttään vai tahallaan. Olen kokenut suurta vääryyttä ja haen täältä sääliä ja ymmärrystä. Toivottavasti en joudu pettymään.
--

Life so difficult 4 wimmen, can I haz a peniz now? Ja sitten musta on säälittävää valittaa tästä jonnekin keskustelupalstalle, mutta faceenkaan en luonnollisesti voi, exsu tekee gradua enkä äitille viitsi soittaa tämmösestä. Ihanaa kun ymmärrätte kiitti pus.
Prepare for the worstest.
huima
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja huima »

^

*sympatiaa*

You can haz peniz.
exsu
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja exsu »

Nowikselle:
Mä sain kehuja mun huikeasta graduedistyksestä, joten pysytyn ehkä osallistumaan huumeidenkäytön ulkopuoliseen maailmaankin hetken. :D Mua kans hammittais tuo eka case, näen että se jonka suunnitelmat muuttuvat on ensisijaisesti "väistövelvollinen", jos sopivaa uutta aikaa ei löydy.

Huima hoitikin kohdat 2 ja 3.
Baby, we should hit the south of France
So you could run around without them pants.
Kottarainen
Kitisijä

Nowa: Tommosta se välillä on. Yleensä johtuu kuitenkin vaan puhtaasta ajattelemattomuudesta, ja semmosta sattuu kaikissa piireissä. Paitsi ihan bestisten kesken. Mut ei oo reiluu ja sympatiat saat!
annepa
Kitisijä

MrM kirjoitti: Tietysti jos haluaa seurustella haukkuvan, läpsivän, alistavan ja kiristävän ihmisen kanssa, niin good riddance sitten vaan.
Kyse ei taida olla enää halusta vaan siitä että ei pysty enää lähtemään. Tiedätkö, henkistä alistamista? Olet ehkä joskus kuullut siitä. Kovimmin se ilmeisesti esiintyy hakkaussuhteissa; hakattu ei lähde koska ei pysty ja luulee että kaikki on hänen syytään jne jne. Onhan tätä täälläkin käsitelty.
Vastaa Viestiin