Noh noh, itsestäni minäkin vaan ääntä pidän. Veli tehköön ja kirjoitelkoot mitä lystää, puzznuzzailua täällä on jo ihan tarpeeksi.Starflare kirjoitti:Minua taas ei voisi vähempää kiinnostaa jos täällä olisi joku sukulainen, kunhan tajuaisi pitää päänsä kiinni asiasta.
TiukuTiistai
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Ei sitä ollut tarkoitettu sinulle, vaan ihan yleisesti että jos täällä olisi minun sukua, niin aivan yhdentekevää olisi kunhan ei mainostaisi sitä.Lolita kirjoitti:Noh noh, itsestäni minäkin vaan ääntä pidän. Veli tehköön ja kirjoitelkoot mitä lystää, puzznuzzailua täällä on jo ihan tarpeeksi.Starflare kirjoitti:Minua taas ei voisi vähempää kiinnostaa jos täällä olisi joku sukulainen, kunhan tajuaisi pitää päänsä kiinni asiasta.
Heh!:D Olis kieltämättä hyvä kun osais olla ottamatta asioita niin henkilökohtaisesti. Taidan olla turhankin kiltti.hebuli kirjoitti: Pyh. Kaikkein parastahan oli aina hymyillä vittuilevalle asiakkaalle vähämielisen näköisenä takaisin ja todeta vaan lakonisesti mutta kohteliaasti että jos ei nyt sittenkään. Ne tyhmät asiakkaat ottavat vaan yhä lisää kierroksia kun huomaavat yliasiallisen käyttäytymisen olevan pelkkää vastavittuilua, mutta eivät pysty todistamaan mitään. Väliäkös sillä jos häipyvätkin ovet paukkuen, eivät ne mitään olleetkaan ostamassa, ainoastaan aiheuttamassa hämminkiä.