exsu kirjoitti:Ei hätää! Mä oon käsittämättömän huono askartelija. Ei mene liian intiimiksi.NuoriDaavid kirjoitti:
IIIkk1111!!1

exsu kirjoitti:Ei hätää! Mä oon käsittämättömän huono askartelija. Ei mene liian intiimiksi.NuoriDaavid kirjoitti:
IIIkk1111!!1
Riemumieli kirjoitti:"Tilanne antaa myöten" tarkoittaa toki, että speksien tulee olla kunnossa. Hyvä kroppa, suikkariystävälliset huulet, halu päästä käsiksi Urpiaisen muniin yms. Nainen iskee, ja mies vastustaa kaikin voimin kunnes hupsis, viattoman yhteentörmäyksen seurauksena muna on suussa.urpiainen kirjoitti:Ja tän koko yksikön assistentti... no, ehkä se jotenkin jo olemuksellaan haastaa Riemumielen ja Ylermin imperatiivin.
Ehkä puhunkin käestä. "Käet pois taskusta" sanottiin meilläpäin, vaikkei lintuja taskuista löytynytkään.NuoriDaavid kirjoitti:Tää Urpiaisen muna on jotenkin hämmentävä tässä kontekstissa.
Paitsi jos erehtyy pokaan expertin vaimoa.Riemumieli kirjoitti:Nainen iskee, ja mies vastustaa kaikin voimin kunnes hupsis, viattoman yhteentörmäyksen seurauksena muna on suussa.
Mutta oot oikein hyvä sokerimassastamuovailija ja pukuompelija! Hyvää ystistä ja kiitos ystävyydestämme aamenexsu kirjoitti:Ei hätää! Mä oon käsittämättömän huono askartelija. Ei mene liian intiimiksi.NuoriDaavid kirjoitti:
IIIkk1111!!1
Joo, miksi hän haluaisi kokeilla muita kun saa jo parasta.Nergal kirjoitti:Paitsi jos erehtyy pokaan expertin vaimoa.Riemumieli kirjoitti:Nainen iskee, ja mies vastustaa kaikin voimin kunnes hupsis, viattoman yhteentörmäyksen seurauksena muna on suussa.
Tylsä vapari.
Voi voi. Äiti rakastaa sua. Siksi se teki noin.nowaysis kirjoitti:
Äiti lähetti jouluna unohtuneet toppahousut. Soitti vielä ja kysyi laittaako siinä mukana jotain "tuliaista", vaikka muksulle. Sanoin ei, ei karkkia, eikä kiitos mitään muutakaan. Paketissa oli toppahousut, pyjamahousut(uudet), neuletakki(uusi),tiskirätti(uusi), kaksi suklaapatukkaa ja kaksi tikun nokassa olevaa maitoon liotettavaa suklaamöykkyä, joista tulee siis kaakaota. Koska nyt on se aika, että kaikki vituttaa, vitutti tietenkin että vaikka varta vasten olin kieltänyt sendaamasta extraroinaa, sitä tuli taas. Annoin puhelimitse tiukkaa palautetta asiasta. Saatuani hieman etäisyyttä eilisen tapahtumiin, huomaa että ehkä hieman ylireagoin. Sitä sattuu.
Tarkoitat siis henkilökohtaista assistenttiasi? Sihteeri-nimike on poistunut ainakin Alvar-säätiön työnkuvista, joittenkin vahvuutena on sihteerin toimenkuvaan kuuluvat työt mutta koska työnkuvaan kuuluu muitakin töitä kutsutaan heitä, jonkinasteisekiksi suunnnittelijoiksi, suunnittelijan työnkuvaan voi kuulua myös sihteerin toimenkuvaan kuuluvia tehtäviä. Kynsiä viilailevat tyttelit ei tosiaan askartele paskartele kortteja, vaan toiset vitun hipit jotka puuhastelevat muutakin asiaankuulumatonta työaikana, joulun alla askarrellaan paskarrellaan joulukortteja ja -koristeita, pääsiäisenä paskarrellaan pupusia ja noita-akkoja(mallina peilikuva) ja kasvatetaan rairuohoa, he kyllä muistavat syntymä ja nimipäiväsi, vaikka itse et muista edes heidän etunimeä aina, he ovat ihmisiä jotka yrittävät tehdä itsensä tärkeiksi muille, heiltä puuttuu oma perhe tai lapset, ovat muutenkin yleishörhöjä jne. jokaisessa työpaikassa on ainakin yksi, usein muutama toisten asioihin keskittyvä työntekijä, joskus tämä henkilö voi olla mieskin, mikä johtuu hänen labiilista tai avoimesta homoudestaan..NuoriDaavid kirjoitti:Tsiisus kun säikähdin töihin tullessani. Näppiksellä oli itse askarreltu ystävänpäivänkortti. Ensimmäinen ajatus oli tietysti, että sihteeri on sen tehnyt, mutta onneksi oli yksi hoitajista.
Vesper kirjoitti: Itse tietysti askartelin tiimille kortit, rintanapit ja kuppikakut. Lisäksi nautimme skumppaa ja talon tarjoamia herkkuja. Osaston myyt tyypit roudasi mukanaan erilaisia suklaita ja herkkuja, korttejakin näytti ilmestyneen työpisteelle. Ette vaan osaa, hönöt.
.
En pystyisi, en ole koskaan toivottanut yhdellekään työkaverille edes hyvää ystävänpäivää (poikkeuksena oikeat ystävät, joita näin usein töiden ulkopuolella ja heillekin mainitsin asiasta vasta työajan ulkopuolella).Vesper kirjoitti: Itse tietysti askartelin tiimille kortit, rintanapit ja kuppikakut. Lisäksi nautimme skumppaa ja talon tarjoamia herkkuja. Osaston myyt tyypit roudasi mukanaan erilaisia suklaita ja herkkuja, korttejakin näytti ilmestyneen työpisteelle.
Tyhmä kysymys, mutta miten se eroaa naltreksonista, joka on ollut jo aikaa markkinoilla?NuoriDaavid kirjoitti:Silloin Selincro on jo markkinoilla!Fiona kirjoitti: Pikkujouluja odotellessa.
Oikein fiksu kysymys!Noppaelain kirjoitti:Tyhmä kysymys, mutta miten se eroaa naltreksonista, joka on ollut jo aikaa markkinoilla?NuoriDaavid kirjoitti:Silloin Selincro on jo markkinoilla!Fiona kirjoitti: Pikkujouluja odotellessa.