Joulupukin säkki

Yleinen lätinä jä kitinä
mustaenkeli
Kitisijä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Ostin lahjani kirjakaupasta, alkosta, seksikaupasta, kehitysmaakaupasta ja jostain muualtakin vielä....

En kyllä varmana, ainakaan toistaiseksi paljasta, että mitä!
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Herra Manala

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Olen ostanut, hommannut, varastanut ja tehnyt ihan törkeen hyviä lahjoja! Siis maailman parhaita! Vituttaa ainoastaan se, etten saa takuulla itse niin hyviä lahjoja kuin mitä itse keksin ostaa.

En kuitenkaan aio paljastaa lahjoja, täällä on liikaa utelevia silmiä. Pikkusiskon toisen lahjan voin paljastaa. Ostin sille Rölli-cd:n, ja paketoin sen McDonaldsin hampurilaiskäärepaperiin.
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

En enää koskaan osta lahjojani viikkoa etukäteen. Piti käydä tänään hankkimassa lisää, kun tunsi ettei ollut stressannut vielä hyväksyttyä määrää. Ensi jouluna taas tuttuun tapaan vasta aattoaamuna ostoksille.
McJanne
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja McJanne »

LOL, firma oli ostanut mulle rantarolexin firman logolla :>

Merkki WMC, numero 8811, ikuinen takuu :>

Paha homma kun en ole rannekelloja pitäny sitten purjehduskauden 1997. (riittävän monta kertaa meinasi katketa ranteet köysiä laittaessa kellon takia).

Noh, sainhan toki firman toimistojen esittelyt painettuna sanana.

Ja ettei totuus pääsisi unohtumaan, kai noi muutki sai samanlaisen :>

Sitä minä en vaan kuolemaksenikaan käsitä miten ne oli saanut noi toimitettua meidän mökille äeteelle mun tietämättä. Onko joukossamme vasikoita!
Kirjoitan tätä alasti
Herra Manala

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

McJanne kirjoitti:Sitä minä en vaan kuolemaksenikaan käsitä miten ne oli saanut noi toimitettua meidän mökille äeteelle mun tietämättä. Onko joukossamme vasikoita!
Ehkä ne kaikki vaan tietää, että sä asut äitin luona?
Vastaa Viestiin