Mutta toisaalta, jos on tuolla asialla liikkeellä noilla kulmilla, miksei sitten mene suoraan Cellaan? Minusta paljon parempi vaihtoehto - tosin tuoreimmat kokemukset, niin kuin minulla nykyisin lähes mistään, ovat kummastakin viime vuosikymmeneltä.Bluntly kirjoitti:Mehevän leikkeen, tai muun vastaavan nälänpoistajan, saa Bullmannista.
Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Mistäs PK-seudulla saa parhaat pihvit sellasessa kokoluokassa (250-300g) ettei jää nälkä?
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
-Hit it.
Kotona.MrM kirjoitti:Mistäs PK-seudulla saa parhaat pihvit sellasessa kokoluokassa (250-300g) ettei jää nälkä?
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Tämä taitaa olla valitettava tosiasia.urpiainen kirjoitti:Kotona.MrM kirjoitti:Mistäs PK-seudulla saa parhaat pihvit sellasessa kokoluokassa (250-300g) ettei jää nälkä?
Internet suosittelee Beefy Queen Jamboa, mutta listaa ei löydy.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
En ole itse kokeillut, mutta olen ollut ymmärtävinäni, että ainakin Runeberginkadun SAS-hotellin ravintola sekä uusi Stefan's Steak House ovat ainakin jossain vaiheessa koettaneet profiloitua tasokkaiden (ja isojen) pihvien tarjoajiksi.Bluntly kirjoitti:Tämä taitaa olla valitettava tosiasia.urpiainen kirjoitti:Kotona.MrM kirjoitti:Mistäs PK-seudulla saa parhaat pihvit sellasessa kokoluokassa (250-300g) ettei jää nälkä?
Internet suosittelee Beefy Queen Jamboa, mutta listaa ei löydy.
Edit: ja myös ainakin ennen siinä Ateneumin takana Morrison's (tjsp) haki samaa, mutta testattaessa oli kyllä enemmän sellaista bensisruokaa. Sea Horsen pippuripihvi on toisaalta mulle aina maistunut.
Viimeksi muokannut urpiainen, 25.01.2013 10:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
^ Jos kyse oli Grill It sokoksesta niin heidän tarjonta loppuu kahteen sataan grammaan, paitsi entrcote 250g.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
GrillIt on hyvä - ja kai niitä pihvejä voi tilata useammankin?
-
- Kitisijä
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Se on jotenkin vähän liian raflaavaa raflassa. Mä ainakin kaipaisin sellaista ihan oikeaa annosta, enkä työmaaruokalamaista lisämätön mättämistä lautaselle. Sitä voi harrastaa essonpaarissa lounaspöytäaikaan. Sen sijaan kaipaisin sellaista vähän jenkihtävää kursailematonta mutta leiman ansaitsevaa linjaa. Kai se Parilla on sitten edelleen lähestulkoon ainoa vaihtoehto, jos haluaa 300-grammasen pihvin lautaselleen siedettävillä kylkiäisillä.huima kirjoitti:GrillIt on hyvä - ja kai niitä pihvejä voi tilata useammankin?
Totta, mutta kun on elämänsä aikana käynyt Torossa lähemmäs kolminumeroisen kertamäärän, niin se 30+ vuotta samana pysynyt lista samoine choronkastikkeineen alkaa jo vähän tökkiä...Kiukkutipu kirjoitti:http://www.grillitoro.fi
Ympäristö ankea, ruoka hyvä.
Ainakin oli silloin kun vielä söin pihvejä.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
-Hit it.
No missä kävit?masa kirjoitti:Kertokaas ydinkeskustan liepeiltä joku hyvä etnistyylinen ravintola lauantaiksi. Ei mitään fine dining-meininkiä vaan hyvää safkaa järkihinnoin ja miellyttävine miljöönein.
urpiainen kirjoitti:No missä kävit?masa kirjoitti:Kertokaas ydinkeskustan liepeiltä joku hyvä etnistyylinen ravintola lauantaiksi. Ei mitään fine dining-meininkiä vaan hyvää safkaa järkihinnoin ja miellyttävine miljöönein.
Hah! Jäi aikomukseksi kun ei jaksettu mamman kanssa suunnitella liikaa etukäteen. Adhoc lounaaksi meni Fenniakorttelin Namaskaar ja myöhäiseksi päivälliseksi Virgin Oilin etanaruukku ja pizza. Aamiaseksi jäi sit Radisson Blu:n aamiaispöytä joka oli ihan parhautta.
Edit. Auton pysäköinti vajaaksi vuorokaudeksi maksoi Kaisaniemessä 35€. Ei ihmekään että parkkihalli oli lähes tyhjä. Hinta on järjetön.
Kokemuksia ohjelmasta, jolla voisi toistaa m2ts-tiedostoja?
Work like a captain, play like a pirate.
- Diddley Bow
- Kitisijä
Onko siis hyvä vai Googlasitko?Diddley Bow kirjoitti:VLC Media Player

Tuosta tiedostomuodosta en tiedä mittään, mutta VLC on yleisesti ottaen paras mediaplayeri joka on tullut vastaan.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
- Diddley Bow
- Kitisijä
Tota mä ite käytän torrent kaupasta hankittujen ja tv-kaistalta ladattujen tallenteiden kattomiseen. Oikein bueno.Vesper kirjoitti:Onko siis hyvä vai Googlasitko?Diddley Bow kirjoitti:VLC Media Player
Who says you need to buy a guitar?
Ravintolavinkkien sijaan sun olisi pitänyt kysellä Kitinän pysäköintivinkkejä!masa kirjoitti:Hah! Jäi aikomukseksi kun ei jaksettu mamman kanssa suunnitella liikaa etukäteen. Adhoc lounaaksi meni Fenniakorttelin Namaskaar ja myöhäiseksi päivälliseksi Virgin Oilin etanaruukku ja pizza. Aamiaseksi jäi sit Radisson Blu:n aamiaispöytä joka oli ihan parhautta.
Edit. Auton pysäköinti vajaaksi vuorokaudeksi maksoi Kaisaniemessä 35€. Ei ihmekään että parkkihalli oli lähes tyhjä. Hinta on järjetön.
- Diddley Bow
- Kitisijä
Jos ei halua kotonaan järjestää eskarilaisen synttäreitä, niin missä ne voi/kannattaa järkätä
Kiitti vinkistä, ei toimi! Maksan toimivalla: vie eskarilaiset Sea Lifeen ![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
urpiainen kirjoitti:Ravintolavinkkien sijaan sun olisi pitänyt kysellä Kitinän pysäköintivinkkejä!
No älä. Olin henkisesti varautunut 20€ ulosmaksuun, mutta 35€ oli sen luokan fiasko että varaan seuraavan kerran autolleni hotellihuoneen aamiaisineen. Se tulee hinta/laatusuhteessa edukkaammaksi.
Ymmärsin, että olitte kuitenkin hotellissa yötä? Miksi auto ei ollut?masa kirjoitti:No älä. Olin henkisesti varautunut 20€ ulosmaksuun, mutta 35€ oli sen luokan fiasko että varaan seuraavan kerran autolleni hotellihuoneen aamiaisineen. Se tulee hinta/laatusuhteessa edukkaammaksi.urpiainen kirjoitti:Ravintolavinkkien sijaan sun olisi pitänyt kysellä Kitinän pysäköintivinkkejä!
- Diddley Bow
- Kitisijä
Oli aivan pakko kokeilla ja kyllä se mulla toimi.Vesper kirjoitti:Kiitti vinkistä, ei toimi! Maksan toimivalla: vie eskarilaiset Sea Lifeen
Sea Life ei ole huono ajatus. Kiitos.
Mulla ju-mit-taa. Voi olla käyttäjäperäistä.Diddley Bow kirjoitti:Oli aivan pakko kokeilla ja kyllä se mulla toimi.
Sea Life on ihan parasta. Kivaa ja fiksua samalla kertaa. Vähän niinku mäkin!
- Diddley Bow
- Kitisijä
Mä veikkaan että manaajalla on joku ässä hihassa. Se ei vaan jouda nyt päivystämään.Vesper kirjoitti:Mulla ju-mit-taa. Voi olla käyttäjäperäistä.Diddley Bow kirjoitti:Oli aivan pakko kokeilla ja kyllä se mulla toimi.
Sea Life on ihan parasta. Kivaa ja fiksua samalla kertaa. Vähän niinku mäkin!
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Ennen kuin Masa ehtii vastaamaan mitään, niin olisiko niin, että jossain paikoissa pysäköinti ei kuulu hintaan?Vesper kirjoitti:Ymmärsin, että olitte kuitenkin hotellissa yötä? Miksi auto ei ollut?masa kirjoitti:No älä. Olin henkisesti varautunut 20€ ulosmaksuun, mutta 35€ oli sen luokan fiasko että varaan seuraavan kerran autolleni hotellihuoneen aamiaisineen. Se tulee hinta/laatusuhteessa edukkaammaksi.urpiainen kirjoitti:Ravintolavinkkien sijaan sun olisi pitänyt kysellä Kitinän pysäköintivinkkejä!
Esim:
http://www.sokoshotels.fi/hotellit/hels ... esidentti/
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.