Vaikka kävikin näin

Tänään ehtii myös avaista vuoden viimeisen perjantaipullon! (jos on halua ja tarvetta)
Itselle tuli juuri 6kk täyteen lapsi voi hyvin edelleen eikä varmaan synny vielä 9kk kohdalla, jos edes 12kk kohdalla..
exPertti kirjoitti:^ "vetoa" voisi itsekin kaipailla.
Joulunpyhät sekoittivat viikonpäivälaskurini niin pahasti, että pitää viikonpäiväketjusta täältä katsoa aina mikä päivä on. Kiitos Niba, kun pidät minua kartalla.
Minulla on ollut tämä ongelma jo pitkään. Pikainen vilkaisu "baarikaappiini" paljastaa, että minulla on siellä noin 10l kirkasta, iso pullo 10v Laphroigia, pikkuinen viskipullo, vuosikertaglögiä, Fernet Brancaa, iso Jägerpullo ja "pari keissiä" mietoja. Avaamattomia kaikki. Tämä jos joku on alkoholin väärinkäyttöä. Uutena vuotena aion repäistä ja avata yhden noista kirkkaista pienemmistä pulloista.NuoriDaavid kirjoitti:Nyt on kuulkaas vaikea tilanne. En tiedä, pitäiskö ottaa illalla tärpättiä vai ei. Perjantai on kalenterissa, mutta ei tunnu siltä.
Mä oon kuule viettänyt reilusti enemmän viikonloppuja lähiaikoina "kiinni" kuin tärpätin äärellä, joten tuo "ei tunnu perjantailta"-olotila on ihan normia.NuoriDaavid kirjoitti:Nyt on kuulkaas vaikea tilanne. En tiedä, pitäiskö ottaa illalla tärpättiä vai ei. Perjantai on kalenterissa, mutta ei tunnu siltä. Dear Niba, mitä teen?
No tätähän mä just oon miettinyt!11exPertti kirjoitti:Alkuperäiseen ND:n kysymykseen, jos olet päättänyt esim pitää tipattoman nyt on kiire juoda varastoon.On enää tämä viikonloppu ja uusivuosi aikaa.
Älä unohdasinsin kirjoitti:Kas, huomenta maailma. Piti tulla etsimään ninnihymiötä kun tuli tarve.
Ei muuta moi!
exPertti kirjoitti:^ "vetoa" voisi itsekin kaipailla.
Joulunpyhät sekoittivat viikonpäivälaskurini niin pahasti, että pitää viikonpäiväketjusta täältä katsoa aina mikä päivä on. Kiitos Niba, kun pidät minua kartalla.