Georgina kirjoitti:Tää on vaan mun mielipide jonka kanssa jäänen vähemmistöön... Mutta itsensä muuttaminen ja toisen muuttumisen vaatiminen parisuhteessa kuulostaa aina kerta toisensa jälkeen musta yhtä pahalta. Mä oon sitä yhdessä parisuhteessa tehny eikä siitä tullut pitemmän päälle lasta eikä paskaa. Olen edelleen sitä mieltä että ihmisen pitää olla sinut ITSENSÄ kanssa, tuntea olonsa hyväksi ihan itsenään. Sitten ne 2 itsenäistä ihmistä voivat muodostaa parisuhteen joka tuo elämään jotain lisää, ei rajoita sitä eikä ota elämästä mitään pois. Silloin ne molemmat voi olla onnellisia. Ja jos ei kelpaa itsenään tai toinen ei kelpaa itsenään niin kytkimen on noustava.
Toki tehdyt lapset aina mutkistaa kuviota, (ja kirjoitetun tekstin poisto tähän perään, paskaako neuvon ketään aiheesta jonka motivaatiota en ymmärrä.)
Hyviä näkemyksiä Georginalta. Tuohon jälkimmäiseen vielä lainaan hyvää ystävääni, joka totesi, ettei juuri mikään asia ole niin huonosti ettei sitä dokaamalla saisi vielä huonommaksi.Georgina kirjoitti:Kun nyt tässä aloin nillittää, niin käytän tähän ystäväni laihdutukseen soveltamaa käytäntöä: Mietippä millainen olo sulla on sen jälkeen kun oot ottanut ne kännit, onko se parempi kuin edeltävästi?KKK kirjoitti: Huomenna menee kyllä gluteus maximus olalle. Se ei ratkaise mitään, mutta jollain konstilla tätä on purettava.
Alkoholi tuhoaa masennuslääkkeiden vaikutuksen ja sotkee aivojen serotiinit entistä pahemmin. Suosittelen kyllä vaikka rankkaa lenkkiä ja sataa punnerrusta vaihtoehdoksi.
Hyvä jos löytyy sellaista seuraa, joiden kanssa voi puhua ja mielellään naurua, joka on erittäin terapeuttinen asia.