Ihana kun on aivotutkijaystäviä

Nopeasti se pata unohti mustan kylkensä. Meni peräti.. nolla viestiä!MrM kirjoitti:Argumentum ad hominem -asiakeskustelija iskee jälleen.
Aloin tässä lauantai-illan kunniaksi miettiä, että jos tosiaan olisi tuollainen hupiapteekki, niin vahvasti ainakin harkitsisin MDMA:n testaamista alkon sijaan baari-iltana. Oiskohan siitä isompaa haittaa kuin 1-2 kk välein pämppäämisestäkään ja tuliskohan joku (psyykkinen) koukku? Mitenköhän ne puheet, että tuhoaa jotain synapseja tms? Onkohan vaan ylenmääräisessä käytössä?Haemaeraemies kirjoitti:Sosiaalisessa käytössä itse näen olevan potentiaalia about kaikilla klassisilla tuotteilla. Osa sopisi erillaiseen sosiaalisen toimintaan, ainoastaan lienee DMT nyt semmoinen ettei sitä kenenkään kanssa halua jakaa. Ja sen takia että sen levelin kokemusta on muille vaikea jaealla. Psykedeelit sopii hyvin vanhojen kavereiden illanviettoon mökillä, keskivahvat stimulantit sopii hyvin sosiaaliseen liekittelyyn klubilla/baarissa/ juhlissa, tosin MDMA sopii myös kavereiden kanssa koti-illan viettelyyn musiikin ja keskusteluihin.
Sulla ei varmaan itse aiheeseen mitään sanottavaa ollut?So Hard kirjoitti:Nopeasti se pata unohti mustan kylkensä. Meni peräti.. nolla viestiä!MrM kirjoitti:Argumentum ad hominem -asiakeskustelija iskee jälleen.
Olisihan se toki liikaa toivottu, että voisit yhdestä asiasta puhua kiukuttelematta kuin hiekkapilluinen arabiterroristiteini Guantanamossa.
Suositteletko alkoholin suhteen samaa?annepa kirjoitti:Nykytutkimuksen mukaan aivot on valmiit siinä kaksvitosena, eli jos puhutaan aivojen kehittymisvaiheesta, niin mikään teini-ikäkatsaus ei riitä. Tuossa mainitussa tutkimuksessa oli joo teini-ikäkatsaus, mut MrM mainitsi itse "kehittyvien aivojen marinoinnin" (ei kyllä käynyt selväksi lähdettä tähän, mutta mulle riittää nyt selvä järki lähteeksi). Että ei auta pössytellä ennen ko on 25 v.
Alexander Shulgin vaimoineen on tehnyt mittavan työn tutkiessaan MDMA:ta, ja heidän suositus on 90 päivän välein, jolloin minimoidaan kaikki neurotoksiset haitat. MDMA:n neurotoksisuus on monimutkainen juttu, mutta tuo Shulginin antama suositus on aika yleisesti hyväksytty. Hyvää pohdintaa asian tiimoilta:Kottarainen kirjoitti:Aloin tässä lauantai-illan kunniaksi miettiä, että jos tosiaan olisi tuollainen hupiapteekki, niin vahvasti ainakin harkitsisin MDMA:n testaamista alkon sijaan baari-iltana. Oiskohan siitä isompaa haittaa kuin 1-2 kk välein pämppäämisestäkään ja tuliskohan joku (psyykkinen) koukku? Mitenköhän ne puheet, että tuhoaa jotain synapseja tms? Onkohan vaan ylenmääräisessä käytössä?Haemaeraemies kirjoitti:Sosiaalisessa käytössä itse näen olevan potentiaalia about kaikilla klassisilla tuotteilla. Osa sopisi erillaiseen sosiaalisen toimintaan, ainoastaan lienee DMT nyt semmoinen ettei sitä kenenkään kanssa halua jakaa. Ja sen takia että sen levelin kokemusta on muille vaikea jaealla. Psykedeelit sopii hyvin vanhojen kavereiden illanviettoon mökillä, keskivahvat stimulantit sopii hyvin sosiaaliseen liekittelyyn klubilla/baarissa/ juhlissa, tosin MDMA sopii myös kavereiden kanssa koti-illan viettelyyn musiikin ja keskusteluihin.
Juu, teoreettiseksi jää, koska ei ole laillista ja viimeiseksi alkaisin jostain tuntemattomalta ostamaan jotain jännän näkösiä kiteitä ja vetämään niitä kitusiin.
Toki.MrM kirjoitti:Suositteletko alkoholin suhteen samaa?annepa kirjoitti:Nykytutkimuksen mukaan aivot on valmiit siinä kaksvitosena, eli jos puhutaan aivojen kehittymisvaiheesta, niin mikään teini-ikäkatsaus ei riitä. Tuossa mainitussa tutkimuksessa oli joo teini-ikäkatsaus, mut MrM mainitsi itse "kehittyvien aivojen marinoinnin" (ei kyllä käynyt selväksi lähdettä tähän, mutta mulle riittää nyt selvä järki lähteeksi). Että ei auta pössytellä ennen ko on 25 v.