Hyvin typerää ottaen huomioon, että Kyllönen ei missään tapauksessa olisi ministeri, jollei olisi nainen. Arhinjuuri on ilmeisesti mies ja kun kommarit haluavat pitää yllä sukupuolikiintiöitä niin toisen oli oltava nainen.NuoriDaavid kirjoitti: Tuo oli mielestäni Kyllöseltä paha moka. Siis naiskortin esiin ottaminen.
Merja Kyllösen kootut
Re: Merja Kyllösen kootut
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
-Atticus Fetch, Californication
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
- Viestit: 14469
- Liittynyt: 12.05.2011 8:48
Re: Merja Kyllösen kootut
Hyvä kirjoitus.huima kirjoitti:http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012112 ... 8_uu.shtml
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Re: Merja Kyllösen kootut
Oli, ja varmasti paljon on jutussa tottakin. Se ei silti poista sitä varjoa MK:n päältä joka tuli hänen halutessa sateliittipaikantaa ja tietulleja.NuoriDaavid kirjoitti:Hyvä kirjoitus.huima kirjoitti:http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012112 ... 8_uu.shtml
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
- Viestit: 14469
- Liittynyt: 12.05.2011 8:48
Re: Merja Kyllösen kootut
Voi hyvin tosiaan olla, että jonkun toisen liikenneministerin alaisuudessa tiehankkeet olisi vain rykäisty käyntiin ja sitten vuoden jälkeen todettu "oho, rahat loppu, no eihän tätä voi keskenkään jättää".
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Re: Merja Kyllösen kootut
VMP! Ensin MK sanoo _eduskunnan_istunnossa_ että hän EI tiedä mitään mistään leikkauksista. Ja oikein suuttuu asiasta. Nyt kun jää kiinni valehtelemisesta koko eduskunnalle, asia josta on pääministeritkin vaihdettu hän aloittaa ensin että "miehet kiusaavat häntä" ja jatkaa kaiken olevankin "kepulaisten siltarumpujen vastustusta".
Lyön vetoa, että tämä uppoaa. Kaiken kruunaa maapallon huonoin toimittaja T. Parkkonen, joka käänsi aikanaan noksun kaikkien aikojen parhaat osavuosituloksetkin tappioiksi.
Lyön vetoa, että tämä uppoaa. Kaiken kruunaa maapallon huonoin toimittaja T. Parkkonen, joka käänsi aikanaan noksun kaikkien aikojen parhaat osavuosituloksetkin tappioiksi.
Came here for school, graduated to the high life
Re: Merja Kyllösen kootut
^Mä en ole seurannut asiaa niin tarkasti, että olisin nähnyt että MK:n allekirjoittamia dokumentteja ja käskyjä että näitä tiettyjä listoja pitää tehdä.
Siltä pohjalta ei ole mitenkään kaukaa haettua, että MK ei oikeasti olisi tiennyt että millaisia valmisteluita ja tekemisiä ministeriössä on ja on ollut liikkellä.
Kokemattomuutta se esiintyminen joka tapauksessa edusti siinä mielessä, että koska on mahdollista että kyseisiä toimenpiteitä on ministeriöstä ajettu -- ei kannattaisi laittaa omaa päätään solmuun sanomalla että sellaisia ei ole tai että ei ole tietoinen siitä, koska jos valehtelee se ei ole hyvä tai jos ei ole tietoinen saa syytöksiä siitä, että ei tiedä mitä omassa isossa ministeriössä tapahtuu. Poliittisena toimenpiteenä homma olisi ollut hyvä passata eteenpäin ja luvata selvittää asia, jotta sitä voidaan käsitellä - sen sijaan että mennään konfrontaatioon, josta saadaan hyviä soundbitejä uutisiin.
Siltä pohjalta ei ole mitenkään kaukaa haettua, että MK ei oikeasti olisi tiennyt että millaisia valmisteluita ja tekemisiä ministeriössä on ja on ollut liikkellä.
Kokemattomuutta se esiintyminen joka tapauksessa edusti siinä mielessä, että koska on mahdollista että kyseisiä toimenpiteitä on ministeriöstä ajettu -- ei kannattaisi laittaa omaa päätään solmuun sanomalla että sellaisia ei ole tai että ei ole tietoinen siitä, koska jos valehtelee se ei ole hyvä tai jos ei ole tietoinen saa syytöksiä siitä, että ei tiedä mitä omassa isossa ministeriössä tapahtuu. Poliittisena toimenpiteenä homma olisi ollut hyvä passata eteenpäin ja luvata selvittää asia, jotta sitä voidaan käsitellä - sen sijaan että mennään konfrontaatioon, josta saadaan hyviä soundbitejä uutisiin.
Re: Merja Kyllösen kootut
^ Jossakin lehtijutussa MK:n syntipukiksi valitsema mikälietyyppijokaerotettiinjostakinvirastosta sanoi, että on se outoa jos MK ei ole väitettyä paperia nähnyt kun paperin lopussa on MK:n allekirjoitus.
Mutta jotenkin osuvaa, että häntä ihannoi hänen toinen sielunveljensä T. Parkkonen. Mies joka on todistanut, että menestyäkseen ei tarvitse olla älyä eikä lahjoja. Vain oikea asenne (kaunaisuus) ja lopulta se oikea pylly jota nuolaista.
Mutta jotenkin osuvaa, että häntä ihannoi hänen toinen sielunveljensä T. Parkkonen. Mies joka on todistanut, että menestyäkseen ei tarvitse olla älyä eikä lahjoja. Vain oikea asenne (kaunaisuus) ja lopulta se oikea pylly jota nuolaista.
Came here for school, graduated to the high life
Re: Merja Kyllösen kootut
MietitääNpäs kuitenkin hetki miten liikenneministerin paikka jaettiin hallitusneuvotteluissa.
- Hallitusneuvotteluissa jostakin syystä paikka annettiin vasemmistoliitolle, hieman outoa
- Puolueen silloin tällöin järkevältä vaikuttava puheenjohtaja ei halunnut paikkaa
- MK, kuka? Koulutukseltaan Laborantti, "tarjahalosmaisilla johtajuusominaisuuksilla varustettu _reilu_ savolainen". Ja pakkohan ne ominaisuudet on olla, että tässä venäjän kommunistisen puolueen etäpäätteessä saa jonkin hyväpalkkaisen viran.
Eikö kukaan arvannut muka kun hallitusneuvotteluissa ko. posti ei kelvannut kokkareille tai demareille, että takuulla viilataan liikennehankkeista? Tai siinä vaiheessa kun Arhinmäki kieltäytyi? Tai kun alettiin potkia virastonpomoja pellolle?
Come on.
Tästä ei puutu kuin enää, että MK kertoo käyvänsä taistelua lahtareita vastaan ja että joku kertoo että MK on hyvällä asialla (kun vei taas liikenteenkehittämiseltä lisää rahaa vaikka autoilijat ovat suurimpia maksajia yhteiskunnassa).
Alan epäillä tässä olevan presidenttiainesta.
- Hallitusneuvotteluissa jostakin syystä paikka annettiin vasemmistoliitolle, hieman outoa
- Puolueen silloin tällöin järkevältä vaikuttava puheenjohtaja ei halunnut paikkaa
- MK, kuka? Koulutukseltaan Laborantti, "tarjahalosmaisilla johtajuusominaisuuksilla varustettu _reilu_ savolainen". Ja pakkohan ne ominaisuudet on olla, että tässä venäjän kommunistisen puolueen etäpäätteessä saa jonkin hyväpalkkaisen viran.
Eikö kukaan arvannut muka kun hallitusneuvotteluissa ko. posti ei kelvannut kokkareille tai demareille, että takuulla viilataan liikennehankkeista? Tai siinä vaiheessa kun Arhinmäki kieltäytyi? Tai kun alettiin potkia virastonpomoja pellolle?
Come on.
Tästä ei puutu kuin enää, että MK kertoo käyvänsä taistelua lahtareita vastaan ja että joku kertoo että MK on hyvällä asialla (kun vei taas liikenteenkehittämiseltä lisää rahaa vaikka autoilijat ovat suurimpia maksajia yhteiskunnassa).
Alan epäillä tässä olevan presidenttiainesta.
Came here for school, graduated to the high life
Re: Merja Kyllösen kootut
En yhtään ihmettele, että expertti on äänessä kun maan tapaan puututaan
MK ei varmasti ole paras mahdollinen ministeri, mutta ehkä tätä asiaa ja näitä juttuja olisi hyvä tonkia hieman enemmän kuin vain keskittyä siihen henkilön haukkumiseen ja loan heittoon, jonka perusteena on puoluepohja ja väärä koulutus, koska prööt.
MK ei varmasti ole paras mahdollinen ministeri, mutta ehkä tätä asiaa ja näitä juttuja olisi hyvä tonkia hieman enemmän kuin vain keskittyä siihen henkilön haukkumiseen ja loan heittoon, jonka perusteena on puoluepohja ja väärä koulutus, koska prööt.
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
- Viestit: 14469
- Liittynyt: 12.05.2011 8:48
Re: Merja Kyllösen kootut
Kyllä mä alan kallistua MK:n puolelle tässä. Hyvin uskottavaa, että aiemmin on ensin aloitettu tienrakennus ja rahat on sitten etsitty jälkikäteen.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Re: Merja Kyllösen kootut
Tätä juuri tarkoitin.NuoriDaavid kirjoitti:Kyllä mä alan kallistua MK:n puolelle tässä. Hyvin uskottavaa, että aiemmin on ensin aloitettu tienrakennus ja rahat on sitten etsitty jälkikäteen.
Liikenteen maksamat verot 4-5 mrd, liikenneympäristön ylläpitoon ja kehittämiseen käytetyt varat alle miljardi.
Sitten ajatetaan ihmisiä 80 km/h keskellä ei mitään helvetillisillä Teillä ja jos lipsahtaa alamäessä olevaan kameratolppaan 91km/h "raha valtion kirstuun kalahtaa" ja lehteen otsikko "Asenteet liikenteessä välinpitämättömät".
Tsuhna maksaa.
Came here for school, graduated to the high life
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
- Viestit: 14469
- Liittynyt: 12.05.2011 8:48
Re: Merja Kyllösen kootut
^Ei tietoista alibudjetointia kuitenkaan pidä kannattaa.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Re: Merja Kyllösen kootut
Alkuperäinen asia taisi kyllä olla se, että MK valehteli tietävänsä mitään leikkaussuunnitelmista koko eduskunnalle eikä alibudjetointi.NuoriDaavid kirjoitti:^Ei tietoista alibudjetointia kuitenkaan pidä kannattaa.
Jos sinua oikeasti harmittaisi alibudjetointi et olisi terveydenhuoltoalalla edes töissä.
Came here for school, graduated to the high life
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
- Viestit: 14469
- Liittynyt: 12.05.2011 8:48
Re: Merja Kyllösen kootut
exPertti kirjoitti:
Jos sinua oikeasti harmittaisi alibudjetointi et olisi terveydenhuoltoalalla edes töissä.
Noh noh! Ajatelkaa sairaita!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Re: Merja Kyllösen kootut
Eikö urpiainen jo aiemmin linkittänyt tänne, että ei se tiestö ole mitenkään ainoa asia johon liikenteen takia yhteiskunnan pitää satsata.exPertti kirjoitti: Liikenteen maksamat verot 4-5 mrd, liikenneympäristön ylläpitoon ja kehittämiseen käytetyt varat alle miljardi.
Tiehallinto esimerkiksi laskee ( vuonna 2007 ) että onnettomuuksien kustannukset ja menetykset ovat 2 miljardia ( http://alk.tiehallinto.fi/julkaisut/pdf ... _maant.pdf ).
Re: Merja Kyllösen kootut
Joo, sen jälkeen siitä 7 miljardista on jäljellä 4-5 miljardia.huima kirjoitti:Eikö urpiainen jo aiemmin linkittänyt tänne, että ei se tiestö ole mitenkään ainoa asia johon liikenteen takia yhteiskunnan pitää satsata.exPertti kirjoitti: Liikenteen maksamat verot 4-5 mrd, liikenneympäristön ylläpitoon ja kehittämiseen käytetyt varat alle miljardi.
Tiehallinto esimerkiksi laskee ( vuonna 2007 ) että onnettomuuksien kustannukset ja menetykset ovat 2 miljardia ( http://alk.tiehallinto.fi/julkaisut/pdf ... _maant.pdf ).
Came here for school, graduated to the high life
Re: Merja Kyllösen kootut
Josta edelleen se maantieliikenne ei ole ainoa liikenneministeriön hallinnonalalla.
Olisit edes parempi trolli.
Tai tekisit töitä.
Olisit edes parempi trolli.
Tai tekisit töitä.
Re: Merja Kyllösen kootut
Niin, jos rahaa olisi vaikka 4 mrd (en nyt puutu siihen, että joku epäloogisesti jättää tiet pistämättä kuntoon ja sitten kertoo, että kyllähän tieliikenteen kuolemat vievät rahaa) ja sen saisi vaikka yhdeksi ainoaksi vuodeksi tieliikenteen kehittämiseen niin sillä saisi karkeasti:
- 1142 km uutta moottoritietä tai
- 15384 km ohituskaistaista keskikaistatietä (Lintu-tutkimusohjelma, kalleimman mukaan laskettuna)
Voisihan olla, että vuoden parin päästä ei menisi ihan kahta miljardia tieliikenteen kuolemiin yms. Mutta jäisihin ajosta jännitys pois, kun ei tarvitsisi kytätä kärrypolulla keskellä ei mitään missä alamäessä se kameratolppa mahtaa olla.
- 1142 km uutta moottoritietä tai
- 15384 km ohituskaistaista keskikaistatietä (Lintu-tutkimusohjelma, kalleimman mukaan laskettuna)
Voisihan olla, että vuoden parin päästä ei menisi ihan kahta miljardia tieliikenteen kuolemiin yms. Mutta jäisihin ajosta jännitys pois, kun ei tarvitsisi kytätä kärrypolulla keskellä ei mitään missä alamäessä se kameratolppa mahtaa olla.
Came here for school, graduated to the high life
Re: Merja Kyllösen kootut
Mitä parempia tiet ovat, sitä kovempaa niillä ajetaan ja liikenneonnettomuudet vaikeutuvat seurauksiltaan siitä johtuen. Liikennevammautuneet vievät ikävammautuneiden hoitopaikat.
Pärtil, poliisi ilmoittaa automaattisesta liikennevalvonnasta jo varmasti 1,5 kilometriä ennen nopeudenvalvontaa, täytyy olla vähän tyhmä jos vielä yllättyy? jos ajat 100kmh liikkuu auto 33m/s, sillä vauhdilla ei tarvitse niin kauan nopeudenvalvontatolppaa odotella, jos tarvii odotella ollenkaan eli 80kmh on nopeusrajoitus jo ohituskaista-alueella.
Pärtil, poliisi ilmoittaa automaattisesta liikennevalvonnasta jo varmasti 1,5 kilometriä ennen nopeudenvalvontaa, täytyy olla vähän tyhmä jos vielä yllättyy? jos ajat 100kmh liikkuu auto 33m/s, sillä vauhdilla ei tarvitse niin kauan nopeudenvalvontatolppaa odotella, jos tarvii odotella ollenkaan eli 80kmh on nopeusrajoitus jo ohituskaista-alueella.
Pyyhin Netikettiin..
Re: Merja Kyllösen kootut
Ai kas, totta tosiaan. Sen takia Suomessa vissiin kuolee vuosittain noin 5 ihmistä tieliikenteessä sataa tuhatta asukasta kohden, kuin esimerkiksi Latviassa ja Liettuassa sama luku pyörii yhdeksän nurkilla, ja Venäjällä jossain parinkympin tuolla puolen. Niillä on vaan niin paljon turvallisempaa siellä kun on paskat tiet.Niba kirjoitti:Mitä parempia tiet ovat, sitä kovempaa niillä ajetaan ja liikenneonnettomuudet vaikeutuvat seurauksiltaan siitä johtuen.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
-Hit it.
Re: Merja Kyllösen kootut
Munalalle voisi kertoa yleisesti tiedetyn totuuden, liikennekäyttäytyminen ja kuri on siellä ihan toisella tasolla ja ihmiset ajelee tosi rauhallisesti? Njet.
Oikeasti Virossa puuttuu 100 000 miestä odotetusta, osittain juuri huonosta liikennekulttuurista johtuen, joten kyllä sitä pääsee hengestään eroon huonommallakin tiellä, tiätty.
Oikeasti Virossa puuttuu 100 000 miestä odotetusta, osittain juuri huonosta liikennekulttuurista johtuen, joten kyllä sitä pääsee hengestään eroon huonommallakin tiellä, tiätty.
Pyyhin Netikettiin..
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
- Viestit: 14469
- Liittynyt: 12.05.2011 8:48
Re: Merja Kyllösen kootut
MrM kirjoitti:Ai kas, totta tosiaan. Sen takia Suomessa vissiin kuolee vuosittain noin 5 ihmistä tieliikenteessä sataa tuhatta asukasta kohden, kuin esimerkiksi Latviassa ja Liettuassa sama luku pyörii yhdeksän nurkilla, ja Venäjällä jossain parinkympin tuolla puolen. Niillä on vaan niin paljon turvallisempaa siellä kun on paskat tiet.Niba kirjoitti:Mitä parempia tiet ovat, sitä kovempaa niillä ajetaan ja liikenneonnettomuudet vaikeutuvat seurauksiltaan siitä johtuen.
Jos autoissa olisi jarruja, valoja tai turvavöitä ja kaikki käyttäisivät slicksejä kesät talvet niin liikenne olisi paljon turvallisempaa, kun kaikki ajaisivat niin varovasti!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.