Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1551
Liittynyt: 11.11.2012 17:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja MrM »

Dumiz kirjoitti:Siis anteeksi nyt vaan... eli siis aikuisten MIESTEN videopeli oikein pitää olla, ei saa olla pikkupoikien fantsupeli?
:mrgreen:
MUST...CONTAIN...EXPLOSIONS!
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja annepa »

exsu kirjoitti:en voi kotona kommunikoida puolison kanssa muutoin kun menemällä ottamaan siltä kuulokkeet pois ja sanomaan asiani toivoen, että se kesken pelin pystyy vielä sen rekisteröimään. Läheskään aina ei nimittäin rekisteröi. Tämä saattaa kattaa koko valveillaoloajan.
Tämä kuulostaa aika inhottavalta :( Mikä tähän toimintaan on puolustus ja perustelu?
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja annepa »

Eilinen oli muuten aika lailla samanlainen kuin maanantai, paitsi että itse kävin alkuillasta kaverin kanssa syömässä, which was nice. Kun tulin kotiin, sama meno jatkui. Enkä todellakaan menny höliseen mitään kesken urkkaruudun tai muun tärkeän, aivan kuten Vesper neuvoi. Tässä vaan on nyt se uus ongelma, että en näköjään tiedä enää mikä on "tärkeää" (ennen tosi-tv ei ollut, nyt näköjään on) niin pitää olla villasukat jalassa koko ajan :(
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Naiset ei tajuu

Kuva
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja BrianW »

exsu kirjoitti:Mäkin tykkään omasta ajasta ja mahdollisuudesta harrastaa yksin. Mutta en tykkää siitä, että en voi kotona kommunikoida puolison kanssa muutoin kun menemällä ottamaan siltä kuulokkeet pois ja sanomaan asiani toivoen, että se kesken pelin pystyy vielä sen rekisteröimään. Läheskään aina ei nimittäin rekisteröi. Tämä saattaa kattaa koko valveillaoloajan.
Minusta tuo on aivan sairasta, jonkunlainen addiktio. En edes uskoisi ellen olisi ollut kylässä muutama vuosi sitten, jossa isäntä vaan pelasi pelejä kun vieraat ja emäntä seurustelivat.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
masa

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja masa »

Ketjussa haisee testosteroni kuusamoon saakka. Eiku.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

BrianW kirjoitti: jonkunlainen addiktio.
Haluaisin myös korostaa, että Paavilla on hassu hattu.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

NuoriDaavid kirjoitti:
BrianW kirjoitti: jonkunlainen addiktio.
Haluaisin myös korostaa, että Paavilla on hassu hattu.
BW on wanhan liiton miehiä. Haikailee high cut-farkkuja ja tulvapuntteja. Ei se sillee ymmärrä, et joku voi pelata tiatsikalla vähän enemmän.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
masa

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja masa »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Ei se sillee ymmärrä, et joku voi pelata tiatsikalla vähän enemmän.

En minäkään voi. Siis että aikuinen mies voi hakata 3-10 tuntia peliä yhteen menoon päivittäin. Sairasta.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

masa kirjoitti:En minäkään voi. Siis että aikuinen mies voi hakata 3-10 tuntia peliä yhteen menoon päivittäin. Sairasta.
On se, mutta ei mitenkään tavatonta.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Niin siis tietenkin se on addiktio. Elämä on. Voisihan sitä pahempiakin addiktioita olla. Tietenkin parempi olisi, jos ei olisi mitään addiktiota.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
BrianW kirjoitti: jonkunlainen addiktio.
Haluaisin myös korostaa, että Paavilla on hassu hattu.
BW on wanhan liiton miehiä. Haikailee high cut-farkkuja ja tulvapuntteja. Ei se sillee ymmärrä, et joku voi pelata tiatsikalla vähän enemmän.
Totta on, vanhan liiton miehiä olen.

Teen paljon työtä tietsikan kanssa mutta en pelaa vaan tykkään lukea. En mä nyt niin tollaisista farkuista, enemmänkin tykkään klassisesta tyylistä ja musiikissakin tykkään sellaisesta, jossa soittajat soittaa ja laulajat laulaa ilman mitään tietokonejuttuja.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja So Hard »

exsu kirjoitti:
So Hard kirjoitti:Toivottavasti edes joku heteromiesten peli eikä Wow tms.
Ei tuo mikään velhohattupeli ole. Tuossa ajetaan tankilla.
Mäkin olen tuota world of tanksia pelaillut viime aikoina. Tosin ilman mikrofooneja ja peliä ei ole mitenkään hankala lopettaa jos kumppani kaipaa. Ihmettelen kyllä miten jaksaa. Pari tuntia on ihan max mikä kiinnostaa. Se toistaa itseään niin nopeasti.

Keltainen kortti tiskiin vaan.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja So Hard »

NuoriDaavid kirjoitti:Niin siis tietenkin se on addiktio. Elämä on. Voisihan sitä pahempiakin addiktioita olla. Tietenkin parempi olisi, jos ei olisi mitään addiktiota.
Addiktio joka pilaa parisuhteen on jo aika paha.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
masa

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja masa »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
masa kirjoitti:En minäkään voi. Siis että aikuinen mies voi hakata 3-10 tuntia peliä yhteen menoon päivittäin. Sairasta.
On se, mutta ei mitenkään tavatonta.

Ai aikuiselta naimisissa olevalta mieheltä? On se.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 3989
Liittynyt: 19.08.2005 14:09
Paikkakunta: Hki

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja annepa »

En nyt yritä olla ilkeä tai loukata tai olla tunteeton tai epähienotunteinen, vaan kartoittaa tilannetta. Anteeksi siis etukäteen jos nyt tökkään johonkin arkaan kohtaan.
Tuli vaan mieleen, exsu, että eikö teillä ollut se lapsentekohomma päällä? Mitä sitten kun tulet raskaaksi, saat kolmoset ja koitat pärjätä niiden kanssa ja äijä paukuttaa tietokonepelejä kaiken aikaa?
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3365
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja saira »

BrianW kirjoitti:
exsu kirjoitti:Mäkin tykkään omasta ajasta ja mahdollisuudesta harrastaa yksin. Mutta en tykkää siitä, että en voi kotona kommunikoida puolison kanssa muutoin kun menemällä ottamaan siltä kuulokkeet pois ja sanomaan asiani toivoen, että se kesken pelin pystyy vielä sen rekisteröimään. Läheskään aina ei nimittäin rekisteröi. Tämä saattaa kattaa koko valveillaoloajan.
Minusta tuo on aivan sairasta, jonkunlainen addiktio. En edes uskoisi ellen olisi ollut kylässä muutama vuosi sitten, jossa isäntä vaan pelasi pelejä kun vieraat ja emäntä seurustelivat.
Erään ystäväni ex oli addikti. Hän saattoi valvoa yönsä Wowin takia. Vieraisilla en tainnut silloin heillä käydä, näimme mm. työn puolesta kuitenkin muualla. Ystäväni tokaisi vain, että siinä vaiheessa meni hermot, kun hän yritti pikkupikkuhepeneissä mennä herättämään haluja miehessä, niin pois tönättiin, koska oli ruudun edessä. Ja aina välillä kun mies sanoi ystävälleni jotain, sanojen sekaan eksyi pelissä käytettävää kieltä... :D (Ei se silloin hauskaa ollut, mut jälkeenpäin ollaan kyl naureskeltu.)
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
prosessi
Kitinän uhri
Viestit: 716
Liittynyt: 13.11.2010 15:05

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja prosessi »

exsu kirjoitti:
So Hard kirjoitti:Toivottavasti edes joku heteromiesten peli eikä Wow tms.
Ei tuo mikään velhohattupeli ole. Tuossa ajetaan tankilla.
Auts. Minä en pärjännyt edes velhohattupeliä vastaan, ensimmäinen aviomieheni rakasti Ultiman nettipeliversiota enemmän kuin minua. Ehkä eeppisintä hommassa oli, että ehdimme muuttaa maalle vuotta ennen eroa, ja Ultiman virtuaalilintujen teknisesti huonosti toteutettu virtuaaliviserrys tarttui talomme ympärillä eleleviin oikean elämän pikkulintuihin. Ne visertelivät Ultima-laulua vielä eromme jälkeisen kesän, ja olin niille siitä keskikohtalaisen katkera.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 1611
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja KKK »

annepa kirjoitti:äijä paukuttaa tietokonepelejä kaiken aikaa?
Kyllä tämä asia kannattaa ottaa puheeksi. Korvat punaisena pakko tunnustaa, että edellisessä elämässä nettipelaaminen meni itseltäkin melko överiksi (4-8h sessiot eivät mitenkää epätavallisia). Kyllä siinä väistämättä muu sosiaalinen elämä ja suhde siippaan kärsii.

Ei tämä mitenkään harvinainen ilmiö taida miesten keskuudessa olla. Onko kyse arjen pakenemisesta tms, en osaa sanoa.

Oven kolahdus on usein se ääni, mihin lumemaailmaan uppoutunut ensimmäisen kerran havahtuu. Sitten onkin usein liian myöhäistä.
Amazing shit happens!
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

KKK kirjoitti: Onko kyse arjen pakenemisesta tms, en osaa sanoa..
Joo. Keittiötsygoloogina voisin minäkin ajatella, että peleihin voi paeta tosielämän ongelmia.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja So Hard »

saira kirjoitti:Ystäväni tokaisi vain, että siinä vaiheessa meni hermot, kun hän yritti pikkupikkuhepeneissä mennä herättämään haluja miehessä, niin pois tönättiin, koska oli ruudun edessä.)
Olen minäkin joskus sellaisia kroppia nähnyt, että tuo voi olla ihan järkeväkin optio.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
masa

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja masa »

KKK kirjoitti:
Ei tämä mitenkään harvinainen ilmiö taida miesten keskuudessa olla.

Miten sen nyt ottaa. Mun tuttavapiirissä ei kukaan ole tuossa koukussa.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3365
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja saira »

^^Ystäväni on ammatiltaan tanssija...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja exsu »

Joo, siis olen toki ottanut aihetta puheeksi. Mies ei näe miten se on mulle ongelma, kun hän kuitenkin vähillä suostuu tekemään jotain muutakin, kunhan organisoin sen valmiiksi. Mulle suurin ongelma ei ole pelaaminen vaan se, miten se vaikuttaa perheen sisäisiin kommunikaatiomahdollisuuksiin. Jos mies esim. käyttäisi ko. ajan lukien kirjaa omissa oloissaan, se ei olisi niin paha, koska sen voi laskea kädestä tarvittaessa.
Baby, we should hit the south of France
So you could run around without them pants.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja So Hard »

exsu kirjoitti:Joo, siis olen toki ottanut aihetta puheeksi. Mies ei näe miten se on mulle ongelma, kun hän kuitenkin vähillä suostuu tekemään jotain muutakin, kunhan organisoin sen valmiiksi. Mulle suurin ongelma ei ole pelaaminen vaan se, miten se vaikuttaa perheen sisäisiin kommunikaatiomahdollisuuksiin. Jos mies esim. käyttäisi ko. ajan lukien kirjaa omissa oloissaan, se ei olisi niin paha, koska sen voi laskea kädestä tarvittaessa.
Maailma ei mene rikki jos virtuualitankki hajoaa. IRL jos kutsuu, sopii olla AFK.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Vastaa Viestiin