Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Voihan lol.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

So Hard kirjoitti:Voihan lol.
No mikäs oli lol?
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Homeboy65 kirjoitti:
So Hard kirjoitti:Voihan lol.
No mikäs oli lol?
No vaikka se, että kerrot täällä poikaystävällesi julkisesti meisselisi koosta samalla kun kerrot, ettei ota naiselle eteen. Vähän obvious.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

So Hard kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:
So Hard kirjoitti:Voihan lol.
No mikäs oli lol?
No vaikka se, että kerrot täällä poikaystävällesi julkisesti meisselisi koosta samalla kun kerrot, ettei ota naiselle eteen. Vähän obvious.
Eipäs vihjailla. :kele:

Kyllähän minulla ottaa naiselle eteen, kunhan naisella on edes kohtalaisesti naisellista viehätysvoimaa. Tuolla eukolla ei ole, vaikka hänellä onkin aivan OK karaktääri.

Jos puhutaan "jyystämisestä" niin oletko sitä mieltä että nainen kuin nainen, sama se?
Vastaus on obvious.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Manaaja

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Homeboy65 kirjoitti: Kyllähän minulla ottaa naiselle eteen, kunhan naisella on edes kohtalaisesti naisellista viehätysvoimaa. Tuolla eukolla ei ole, vaikka hänellä onkin aivan OK karaktääri.

Jos puhutaan "jyystämisestä" niin oletko sitä mieltä että nainen kuin nainen, sama se?
Vastaus on obvious.
Niin on, tarvitset peilin sänkyyn. Sitä arskakin suosittelee.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

So Hard kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:
So Hard kirjoitti:Voihan lol.
No mikäs oli lol?
No vaikka se, että kerrot täällä
.
Voi So Hard... älä viitsi! I N H O T T A V A A .

Ei voi olla inhottavampaa.
Siis pyydän että nää typerät homojutut loppuu. Mistä kummasta ne on saanut alkunsa. Siitäkö, että Homeboyta en morkkaa ja pidän kaverina!?

Tietenkin tämä avaa silmät sikäli että jos ärsyynnyt yhtä paljon minun kirjoituksista kuin minä tällaisesta inhasta jutusta niin kyllähän se kamalaa on.

Muttei mun kirjoitukseni ole niin ärsyttäviä. En ymmärrä niitä ollenkaan ärsyttäväksi!

Mutta jos menen toiseen asiaan niin TODELLA vastaan vielä siihen sun perusteltuun juttuun, mutta pyytäisin sinulta tässä vaiheessa kannustusta, kun olen jättänyt värejä pois ja fontteja ja muutun varmaan päivä päivältä harmaammaksi...

Manaajalle vastaan myös tietysti.

Muuten sinussa So Hard ja Manaajassa on se yhteinen puoli, että te osaatte kirjoittaa hyvin ja varsin elävästi! Sellaista tarvitaan täällä Kitinässä. Minua henkilökohtaisesti eniten harmittaa perässähiihtäjätyypit, jotka vain kopioivat joitain mietelauseita ja toistelevat vain tylsästi ja aivottomasti Trolli, trolli...

Siksi minua ei itseasiassa ärsytä teidän haukutkaan kun ne on puettu hienoon tekstiin. Minä itsehän olen tietenkin tekstin rakastaja ja olen aina täälläkin toivonut, että sitä arvostettaisiin. Mutta jospa kertoisin miten koulussa suhtauduttiin... arvaatteko mitä palautetta sain kirjoitustaidostani... aivan kateuden mukanaantuovaa vaikka mitä palautetta ja pojilta varsinkin.

Se juttu kun koulun kaunein tyttö oli parinani kirjallisuuskerhossa! Se oli liikaa muutamille pojille. Tämä kirjoitushomma on siksi myös kirous ja siunaus.

Mutta korjatkaapa käsitystä sikäli että en ole narsissi! Tietäkää se ja analysoikaa sitten!

Samperin Vespa lähti käsistä taas kun puhuin itsestäni. Älkää haukkuko siitä nyt.

Eikä harmaudesta mua saa haukkua! Vastaan Manaukselle harmaalla tyylilläni myös mutta olen nyt NIIN harmaa, etten jaksa mennä edes pukille (sorvin ääreen siis) ja alkaa vastaamaan teille noihin postauksiin. Mutta teen sen! Varmasti.

Muistakaa kaikki, että tämä on harmauden harjoitteluaikaani ja siksi voi LapanEN joskus LÄhteä KäsistÄ niinkuin nytkin vähän!

Ette saa myöskään sanoa että "hakeudu hoitoon" koska mulla on nyt aika vakiokumppani ja hänen luokseen ei "hakeuduta".

Siis lopuksi ihan totta tästä lopputuloksena on, että ainakin muutaman kuukauden kuluttua jos luoja suo niin kirjoitan täysin näkymättömästi ja teknisesti korrektisti ja ehkä muutama rapinen muka-hauskuus joukkoon!

Ja vaikka nyt tuntuu, että pidätte minua aivan kaistapäänä niin sitä en todellakaan ole vaan nyt palaudun aivan normaaliin arkeen ja normaaliin toimintaan niin harmaana kuin osaan olla ja ¨

Minä juon nyt kahvia!

VOIHAN HARMAUS ARSKAN SENTÄÄN, MUTTA KYLLÄ SE SILTI ON MUKAVA JA IHAN VÄHÄN VÄRIKÄS
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

So Hard kirjoitti:
En oikeasti ymmärrä enää ...en oikeastaan yhtään, mikä ihme minussa niin HIRMUSTI ärsyttää! Eihän siihen oikeasti ole perusteita.
Et ymmärrä, koska olet viiripää jolta puuttuu eväät ymmärtää. Kerrataan vielä kerran, vaikka et koskaan opi

1) Itsesi korostaminen ja esiin ottaminen kaikissa ja kaikessa, riippumatta aiheesta (Jos aihe on sukan väri, smarskamaikkujuuli kirjoittaa, että eikös juu että arska käyttää sukkia pontevasti ja kuka on sukka-arskan tukija ja sitten siirrytkin liirumlaarumiin täynnä mussukoita, tussukoita ja mielikuvitushahmoja.)
2) Sinulla ei ole koskaan mitään sanottavaa itse aiheeseen, koska käytät kaiken energiasi aasinsiltojen rakenteluun jotta voi taas kirjoittaa itsestäsi
3) Idioottimainen kielenkäyttö ja rasittava värinkäyttö
4) Se, ettet toistuvista pyynnöistä huolimatta tee yllä mainituille mitään, vaan jatkat vuodesta toiseen samalla epätoivotulla linjallasi
5) Samojen juttujen jankkaaminen vuodesta toiseen

Lyhyemmin - sinä haluat jutella vain sinusta yleisölle joka ei halua kuulla sinusta. Vähän niinkuin joku kolmevuotias joka esittää vieraille jotka yrittävät jutella aikuisten kesken - aluksi vaivaannuttaa, sitten kyllästyttää ja lopuksi ärsyttää. Täällä puhutaan aiheista, ei arskasta. Parempi että pysyt potalla juttelemassa mielikuvitusystäville niin kaikki voittaa.
Noniin! Nyt puin haalarin päälle ja vastaan So Hardille ja ihan teille muillekin kaikille kokoon ja kengänpohjaan katsomatta!

Alkulauseeseen kommentit:

-Ei saa sanoa, etten koskaan opi. Sinusta "Niin Kova" ei tosiaankaan kovin hyvää opettajaa tulisi!

-En ole viiripää ja tässä yhteydessä kiistän myös olevani propellipää. Tämä viimeksimainittu on huomattu jonkun toimesta etten ole propellipää. Kun muistaisi noitten melkein 2000 postausten joukosta kuka sen totesi!

-Opettajani ovat kaikki todenneet että minulla on ollut eväät ymmärtää. Mutta kyllähän sitä aina yksi epäilijä tilastollisestikin mahtuu joukkoon, hehheh ja hymiönä naurua kunhan löytäisin... no vaikka tuo superlol! :lol:

Sitten numero yksi eli

1) Sulta niin hauska kommentti, että olin ihan mielissäni. Olenhan kehunut sinua kirjoittajana ja olethan sinä koulutettu mies muutenkin. Ihan niinkuin minäkin. Se sukkajuttu oli hauska vertaus ja "Jullimuulimussukat" sun muut. Voi voi...kyllähän se niin hiukan on ollut. Myönnetään, että olen jutellut itsestäni, mutta niinhän täällä kaikki tekee. Mutta että en vesittäisi ajatustasi niin toki harmaannutan itseäni tässä kohdassa ja sellaista yleisjuttua viljelen jatkossa enemmän. Liirunlaarum-bakteerit upotan ainakin osittain antibioottiliemeen, mutta tunnettuahan on, että silloin tällöin liirumlaarum voi uusiutua ja lisäksi eivät kaikki haittabakteerit voi kuolla. Minun tapauksessani väribakteerit!
MUTTA harmaa on se yleisväri.

2) Tähän kohtaan minulla on eniten kiistettävää. Olen kirjoittanut ihan hyviä postauksia runsaasti ihan hyvistä aiheista, mutta ne saattavat hukkua maineeni ja mussukkajussukkajuuli-juttujen sekaan. TÄSSÄ YHTEYDESSÄ vielä kerran sanon, etten ole Juuli, en Opal, enkä Maikku. Sopii uskoa, koska käsi katekismuksella näin virkkoan.
Aasinsiltoja teen lukijan ymmärryskyvyn takia.

3) No ei kielenkäyttöni ole kyllä idioottimaista. Joskus se voi olla tarkoituksella kun tuotan hauskaa mielestäni! Voin tuoda kasan opettaja-arvioita vuosikymmenten varrelta vastaasi, mutta ehkä Kitinässä tämä taso ei aina loista niin hehkeänä kun "ei ole niin väliä". Kyllä sinun sanavarastosi voisi siistiytyä! Perin epäystävällistä ja aika tavalla "dorkaa" puhua idiootti-sanalla, koska se menettää ihan täysin merkityksensä. Osaat taatusti tuottaa järkevämpää proosaa!
Värienkäytön olen, jos en lopettanut niin melkein! Eikö ole kiva asia. kehu nyt hiukan,please, koska olen sentään värimestari ja ammattini on viety!
Harmaa-Arska on nyt uusi hieno aatelislaji. Mutta sukupuuttoon ei saa viedä täysin Väri-Arskaa!

4) Nyt olen tehnyt ja teen yhä Arskaa myös sisäisemmin harmaaksi!!! EN HALUA ärsyttää tahallani. Ei siinä ole mitään järkeä. Minuakin ärsyttää tavattomasti mm. perässähiihtäjät, tyhmien mietelauseiden aivottomat jakelijat, kirjoitustaidottomat, jotka haukkuu niitä, jotka osaa kirjoittaa (et siis kuulu joukkoon eikä kuulu Manalakaan), väkivallalla ja kovistyylillä uhittelevat, itsensä oikeasti paremmaksi tuntevat ("tuolle en kirjoita"- kuinka kehtaavatkin- he ovat narsisteja ja minä ironisoin heitä, koska itse olen luonteeltani täysi laupias ja haluan ihmisille hyvää! Ymmärräthän sen ja jos et niin ymmärrä se!

5) Joo, tuo kohta toki onkin hiukan perisynti, mutta pakko taas heittää pallo muille, eli kyllä jankattua tulee sen takia, ettei kaikki ymmärrä kirjoituksiani. Mutta vanhat vitsit ovat tosiaan tylsiä ja niitä aion karsia. Yksi asia on aikamonta kertaa mainittu Tukija-ajatus. Se voi olla jo vanhahtava muutenkin. Sanotaan niitä esim. ystäviksi ja myötäeläjiksi konkreettisessakin mielessä ja kielessä

Kolmivuotiaan vertaus: SE OLI NIIN HAUSKA- siis tiedätkö, että olet aivan mielettömän hauska ja hyvä selvittäjä kuitenkin. Minä en edes viitsi kiistää- se oli niin hyvin keksitty! No en minä tuollainen halua toki olla hehheh!
Mielikuvitusystäviä on lähinnä hassuilla tai mielisairailla tai todella yksinäisillä. Minä en ainakaan vielä omaa mielikuvitusystävää. Lapsena kyllä joitakin eläimiä oli. Mutta siis että oli HAUSKA kommentti! Meistä tulisi varmasti hauska seurapari kutsuilla! Muilla olisi päivittelyyn aihetta kun me kaksi väittelisimme! Mä olisin mahdoton näsäviisas vauva ja sä partainen tosikko isi, jolla mopo karkaa silloin tällöin.

Se siitä. Huh- en tullut hikeen ollenkaan ja nyt on vastattu!!

KIITOS oikeasti ihan mainioista kommenteista ja huomaa, että niiden pohjalta olen alkanut tehdä itselleni sen marraskuu-ilmiön, joka on sumu ja harmaus.

PYYDÄN kuitenkin ymmärrystä varsinkin pitkähköllä harjoitteluajallani, ettei saa olla vihainen mopon karattua joskus käsistä, jookosta!
Ja kun mä teen näitä muutoksia, niin lopeta sä tyhmät homojutut yms.

YHTEISHARMAATERVEISIN ja kiitoksin ja uusiutuvin tyylein toivoo erikseen sinulle So Hard ja kaikille muille myös sydämin :h:

UUDEN VÄRINEN ARSKALAINEN, MUOTIVÄRI MUUTEN NYKYÄÄN!
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

HISTORIAN SIVU KÄÄNTYY STADINARSKALLA TÄNÄÄN TÄSTÄ ETEENPÄIN!

Nyt sitten on ensimmäinen uuden ajan postaukseni! uskokaa tai älkää tämä postaus on historiallinen, koska tämän jälkeen en ärsytä enää!
Tottakai tiedän kokeneena ihmisenä mikä ihmisiä ärsyttää, mutta tiedän myös mikä on soveliasta ja ...

siksi vaihdan itseni!

Siirryin taas siis askeleella edistyneeseen suuntaan, kiitos tällä kertaa Nuoren Daavidin. Muttei siitä sen enempää tosiaankaan etten hoe taas !

Päivä on kaunis ja menekin nyt nauttimaan siitä.

Huh kun en osaa kirjoittaa sen kummempaa nyt. Tätä se hiukan taitaa olla, mutta osaan siirtyä asiakeskusteluihin, jolloin minä-muotoa ei tarvittaisi. Pitää nyt kuitenkin laittaa paljon päälle ettei palele.

Kaikille terveiset lämpimät, toivoo

Stadinarska

Ja se , että vaihdan itseni ei suinkaan tarkoita, etten pidä ystävinäni täällä ihan samoja ihania persoonia kuin ennenkin.
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Divariin katsomaan mitä näistä saisi vaihdossa:

James Hadley Chase: Vaarallista kaksoispeliä
James Hadley Chase: Syytä itseäsi
Aapeli: Onnen pipanoita
Annikki Sankari: Kaislahden Anna Kristiina
Niall Williams: Niin kuin taivaassa
Henry Troyat: Pähkinälinnan vanki
Haaralt Hurja tolokun viikinki
the Amazing Spiderman
Karvinen-Garfield 9/1996
Karvinen-Garfield 7/1997
Suosikki 3/1983

Soitin eilen tädile Tampereelle. On hengissä.

Vitsi:

Autokaupassa:
- Tässä olisi hieno BMW. Mutta onko teillä varaa siihen?
- On minulla. Olen näet varatuomari.

Homeboy
pussipiru (tasmania)
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Homeboy65 kirjoitti:Divariin katsomaan mitä näistä saisi vaihdossa:

James Hadley Chase: Vaarallista kaksoispeliä
...... (tasmania)

Hei taas! :)

Tässä ajattelin vastailla HB:n viime postaukseen taasen.

Enpä nyt taida keksiä kummempia kirjoittaa tässä muuta. Sunnuntai tuntui heti aamulla herätessä niin sunnuntailta! Se sunnuntaitunne on vain käsittämättömän voimakas vaikka se tuleekin joskus myös pyhälauantaisin ts. arkipyhäisin.

Pakkanen tuntui aivan mielettömältä kun avasin parvekkeen oven. :shock: Tulee vain sopeutua
taas tähänkin talveen, huh!

SA

-----------------------------------------------

Mutta tässä se vastaus HB:lle

Niin, onko nämä pokkareita? Olet siis hankkinut ne joskus kenties äskettäin itse Divareista?
Mitäs niistä sait sitten, erityisesti maksoivatko mitään yhdestä Suosikki-lehdestä? Epäilen etteivät!

Tätisi hengissä! Oliko se heitto vai onko hän ollut huonossa kunnossa?

Bemarivitsi oli oikein hyväkin! 9- eli kiitettävä! :)
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Vastauksia sitten Arskalle:

Kaksi ensimmäistä pokkareita. Olin hankkinut niitä sieltä täältä, mm. divareista. Kaikki kelpasivat paitsi Annikki Sankarin buki. Sain 9 euroa vaihdossa.

Täti kondiksessa. :]

Isänpäivä tänään. Vien hänelle lahjaksi Kari Suomalaisen piirroskokoelman Meidän sakki. :cheer:

Vitsi:

- No miten kosinta sujui?
- Pyysin tyttären kättä, mutta sain isän jalasta. :haha:

Englantilaisen koulun kirppari 25.11. kello 13.00. - 16.00. Paljon kamaa, halvat hinnat. Sinne. :wink:

Homeboy
kitinän kärkikaartia
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Serkkupojalta kysyin naamakirjassa lähtisikö röpöttämään. Sopii joulukuussa. Sopii minullekin. :beer: :miitti: :swirl: :barf:

Tänään Kierrätyskeskukseen Lönnrotinkadulle. Vielä 8 leimaa korttiin, niin saan kanta-asiakaskortin. 10 %:n alennus sen jälkeen ostoksista siis. :wink:
Siellä on mm. kirjoja, sarjiksia, astioita, CD-levyjä, DVD:itä ja vaatteita. Myös ilmaistavaraa.

Vitsi:

- Miksi Hollywoodissa ei ole enää nurmikoita?
- ??
- Koska Sylvester stallo ne. :)

Homeboy
d-leikattu lohifile
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Homeboy65 kirjoitti:Vastauksia sitten Arskalle:

Kaksi ensimmäistä pokkareita. Olin hankkinut niitä sieltä täältä, mm. divareista. Kaikki kelpasivat paitsi Annikki Sankarin buki. Sain 9 euroa vaihdossa.

Täti kondiksessa. :]

Isänpäivä tänään. Vien hänelle lahjaksi Kari Suomalaisen piirroskokoelman Meidän sakki. :cheer:

Vitsi:

- No miten kosinta sujui?
- Pyysin tyttären kättä, mutta sain isän jalasta. :haha:

Englantilaisen koulun kirppari 25.11. kello 13.00. - 16.00. Paljon kamaa, halvat hinnat. Sinne. :wink:
Hei,

Houm onkin peräti kaksi peräkkäistä postausta kirjoittanut niin vastaanpa tuohon toiseksi viimeiseen vaikka olenkin aikas väsynyt työpäivän jälkeen!

Saahan sieltä kirpparilta sitten rahaakin. Mitä olet Homeboy muuten vastaavasti antanut kirpparille rahaa noista, jotka myit 9 eurolla?

Olihan tuo vitsi ihan hyväkin. Tosin en ole ollut kovin huvittunut siitä tyylistä kun isä on "haulikon kanssa" - tyyliin. Miksi ihmeessä on ja miksi sitä pidetään normaalina, kas siinäpä kysymys!

Kyllähän sitä kirpputoreilla joskus viihtyy jos siellä on antiikkia tai muuten kiinnostavaa retroa! Pääsee nostalgiafiiliksiin!

SA
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Stadinarska kirjoitti:
Saahan sieltä kirpparilta sitten rahaakin. Mitä olet Homeboy muuten vastaavasti antanut kirpparille rahaa noista, jotka myit 9 eurolla?
En ymmärrä. Otin vaihdossa 9:llä eurolla sarjiksia.

Kierrätyskeskuksesta ostin sarjiksia ja Kari Suomalaisen piirroskokoelman Manun synttärialbumi. Suomen Kuvalehden Jyviä ja akanoita-kirja oli ilmainen. Hauska.

Mauno Koivisto täyttää noin vuoden päästä 90. Jos täyttää. 8)

Homeboy
sulatejuustoviipale
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja McJanne »

Tää on varmaan hyvä paikka kanssa mainokselle, kun kukaan ei juuri lue kuitenkaan.
pieni_kirppismainos.jpg
pieni_kirppismainos.jpg (69.12 KiB) Katsottu 100 kertaa
Kirjoitan tätä alasti
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Heissan taasen.

Juu, kyllä edellinen mainos sopii tälle palstalle varmaan. McJannen teoriaa ts. logiikkaa sopivuudesta en nyt hevin ymmärrä, mutta
ei sen väliä. Ihan kaunis värikäs mainos hänellä.
Toki pidän väreistä ja värimainoksesta paljon itse, mutta tosiaan itse vähennän värikuvia ja väritekstejä kun porukka ei sellaisesta ole pitänyt.

Mutta tämä tästä pikkuasiasta. On nyt ehkä syksyn vaihtuessa talveen hieman aiheista meikäläisellä pulaa jos mainoksesta tulee puhuttua suurin osa tekstiä.

Aamulla tuli kyllä mietittyä syntyjä syviä, missä oikein asuu, kun oli kosteanmärkää ja pimeää ja esim. jalankulkijat eivät tunnu ymmärtävän, etteivät he näy välttämättä helpolla autoilijoille.

Mutta jos lopettaisin taas, ettei juttu tulisi liian pitkäksikään!

SA
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja McJanne »

Jee! Ollaan kuuluisia!

http://tinyurl.com/ca9kbgv
Kirjoitan tätä alasti
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1551
Liittynyt: 11.11.2012 17:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja MrM »

Nyt janne mitä vittua.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja McJanne »

Suoritin Sami eläinkokeita vaan, ällös peljästy!
Kirjoitan tätä alasti
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

No niin. Mitä tapahtui 17.11.1971?

1) Neiti Söpö ilmestyi Masi-sarjakuvan.
2) Ulrike Meinhoff lähetti kirjeen Pohjois-Korean Työväenpuolueelle selostaen terroristijärjestönsä (RAF) toimintaa.
3) Homeboy täytti 6 vuotta.

Tänään taas aika röpöttää. :beer:

Vitsi:

Mikä ei kuulu joukkoon?

1) Johan Sebastian Bach
2) Johan Ludwig Runeberg
3) Johan nyt on markkinat

Päivän siteeraus:

"Jokainen paskaperse :paska: vanhenee." - Homeboy

Homeboy
jouhisorsa
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Levyostoksia: Madonna: Greatest hits
En tuosta niin paljon pitänyt, enimmäkseen "tasaisen hyviä" biisejä, toki joitain helmiäkin.

DoM-kirpparilta, Mannerheimintiellä Töölössä.

Vitsi:

- Minne tämä tie vie?
- Ei minnekään, se pysyy paikallaan. :)
(Sarjassamme HB:n tyhmimpiä vitsejä)

Homeboy
kutkapulveri
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

MrM kirjoitti:Nyt janne mitä vittua.
Mikä tuo Jannen juttu oli oikein. Siis urheiluseuran mainos? Miksi sanoit tuon että "Janne, mitä vittua"
En silti minäkään ymmärrä, mikä tuo Jannen juttu oikein on...

Mikä eläinkoe? Minusta vaikuttaa harmittomalta vai onko...?

SA
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Terve teille!

Ikäänkuin alkaisi viikonloppukin tässä. Onkin ollut tohinaa ja tähinää ja hiukan jopa rähinaa, mutta sentään aika vähän.

Joskus tuntui, että eikö päivä valkene ollenkaan kun klo 13 oli synkkääkin synkempi hämärä jo, mutta tää on vaan niin tätä.

Maailmalla kuohuu, on Gazaa yms. Vanhaa tuttua sotaa, ja aina uusi sukupolvi tulee vihaamaan toinen toisiansa. Se rauha tuolla lähi-idässä on kait ikuisesti kadotettu mahdollisuus?

Kyllösen kootut on hauskasti tuolla myös ketjuna- voisin sinne kirjoittaa sanasen pari, mutta eiköhän tuo viimeinen tiemäärärahasotku liene sitä, että Kyllönen on ollut liian rehellinen ja vaatinut oikeaa budjetin summaa ja maan tapa onkin antaa budjettiin aina pienempi ja sitten saadaan kuitenkin lisää kun se ei riitä. Huhhuh. Tietenkin omituisen huonosti osuvaa tilannetajua kun moittii tuota iänikuista "minä olen tyttö ja mua kiusataan"- laulua!

Ja elämme pikkujouluaikaa. meikäläinenkin on menossa pikkujouluihin muutamaan, mutta kyllä sitä haluaisi valita jo etukäteen, että niissä olisi mukavaa. Muistelen vain entisiä pikkujouluja, joissa väkisin on kehitetty mukamuka hauskaa ja teennäistä.

MUTTA sitten en olekaan nyt vastannut postausten kirjoittajille tällä kertaa. Home on laittanut parikin viimeistä ja kyllä mää vastaan ihan varmasti. Kun et nyt röpöttäisi niin paljoa, on mun totaalitosikkoajatukseni!

Hyvää viikonloppua näin simppelisti sanottuna, kaikille Kitinässä! :)

SA
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Stadinarska kirjoitti:
MUTTA sitten en olekaan nyt vastannut postausten kirjoittajille tällä kertaa. Home on laittanut parikin viimeistä ja kyllä mää vastaan ihan varmasti. Kun et nyt röpöttäisi niin paljoa, on mun totaalitosikkoajatukseni!
No en. Tälläkin hetkellä nenänvalkaisukausi menossa. :wink:

Vitsi:

Pastori: Haluatko kuulla Jeesuksesta?
Juha Mieto: En. Mutta haluatko sinä kuulla puusuksesta?

Huippukokous sitten ilmeisesti tällä viikolla. Taitaa olla 18:sta.

Homeboy
roskatynnyri
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Homeboy65 kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:
MUTTA sitten en olekaan nyt vastannut postausten kirjoittajille tällä kertaa. Home on laittanut parikin viimeistä ja kyllä mää vastaan ihan varmasti. Kun et nyt röpöttäisi niin paljoa, on mun totaalitosikkoajatukseni!
No en. Tälläkin hetkellä nenänvalkaisukausi menossa. :wink:

Vitsi:

Pastori: Haluatko kuulla Jeesuksesta?
Juha Mieto: En. Mutta haluatko sinä kuulla puusuksesta?

Huippukokous sitten ilmeisesti tällä viikolla. Taitaa olla 18:sta.

Homeboy
roskatynnyri
Terve vaan kaikille ja erikseen Homeboylle vastaan tässä.

Mulle ei kuulu erityistä. On lievästi sanottuna tekemistä, jotka joskus aikataulullaan yllättää lähinnä negatiivisesti, heh

vastaukset HB:lle:

On pirun hyvä asia tuo nenänvalkaisukautesi! Uskon vakaasti että kannattaa.

Vitsi siis oli tuollainen sanaleikki. Mä en nytkään oo varma ymmärsinkö kaiken hienouden?

Kuule sori!- tällä viikolla ke-pe on mahdoton järkätä ees kahviaikaa, ja kyllähän varmaan ihan pian järkkääntyy enemmän aikaa tsufeelle . Sovitaan erikseen!!

SA
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Vastaa Viestiin