Vastaan ihan samoin noin kymmenen vuoden päästä.
Kuinka moni nelikymppinen haluaisi olla 25-30 vuotias?Ylermi Ylihankala kirjoitti:. Mutta siis keski-ikäinen ei ole arvolatautunut kuin sellaisen ihmisen mielessä, jolla on joko defenssi, ongelma tai kummatkin.
Minä ainakin! Noi oli elämän aivan ekaks parhaat vuodet tähän mennessä.masa kirjoitti: Kuinka moni nelikymppinen haluaisi olla 25-30 vuotias?
exsu kirjoitti:^ Miten paskaa sulla oikein oli?
exsu kirjoitti:Yritin olla hauska. Mut suoraa sanottuna et ihan hirveästi hehkuta elämän ihanuutta täällä, joten se tästä merkittävästi heikompi aikakausi on ollut todennäköisesti aika kurjaa aikaa.
No nyt kun tuli puheeksi, niin itseasiassa myöskin Huima on tainnut vähentää essojen käyttöä. Tai sitten tämän palstan.masa kirjoitti: Ai että en hehkuta yhtä paljon kuin muut palstan miehet?![]()
Oi, helposti! Tarvitaan vain oletus siitä, että ihminen elää mieluiten sitä aikakautta elämästään jolloin oli hienointa. Ja jos nyt on paskaa, mutta ei kuitenkaan haluaisi takaisin aikaisempaan(kaan) ajanjaksoon, niin aikaisempi on tällä oletuksella ollut sitten superpaska. Toisaalta tää voi liittyä edelleen siihen mun pettymykseen siitä, että susta oli mun palstatauon aikana tullut keski-ikäinen rakentava perheenisä.Enkä kyllä ymmärrä miten saat väännettyä menne ajan kurjaksi ajaksi, jos en sitä kaipaa nykyisen elämäni ohitse.
exsu kirjoitti:Ja jos nyt on paskaa, mutta ei kuitenkaan haluaisi takaisin aikaisempaan(kaan) ajanjaksoon, niin aikaisempi on tällä oletuksella ollut sitten superpaska..
Huoh.exsu kirjoitti:^ Tänne kirjoitetun perusteella ei kuulosta kovin hienolta. "Paskaa" on tietysti tiukka yleistys.
Niin, enhän mä tosiaan voi joka ilta lähteä harrastamaan jotain tai viettää viikonloppuja harrastusten parissa kun on niitä perheellisen velvollisuuksia.exsu kirjoitti:Sun viesteistä paistaa läpi, että sä et voi toteuttaa itseäsi sellaisilla tavoilla kun haluaisit niin usein kun haluaisit.
exsu kirjoitti:Haluaisin kyllä uskoa, että se tuottaa sulle suurta iloa ja että pidät elämästäsi juuri tälläisenä.
On varmasti, mutta kuten sanoin, tää puoli ei välity sun kirjoituksista kovinkaan usein.masa kirjoitti: Vai olisiko se mukavampaa herätä joka aamu hymyssä suin leikkiviin lapsiin, katsoa niiden varttumista, repeillä niiden uskomattomiin möläytyksiin ja tekoihin, viettää tavallisen rauhallista ja vakaata perhe-elämää, asua mukavasti omassa uudessa isossa talossa ja mennä töihinkin joka aamu positiivisin mielin tekemään sellaist aduunia jossa on hyvä ja jossa on arvostettu.
exsu kirjoitti:On varmasti, mutta kuten sanoin, tää puoli ei välity sun kirjoituksista kovinkaan usein.
Ehkä kyse on siitä, että nykään valitat monista raskaaksi kokemistasi asioista, mutta aiemmin et juuri sitä tehnyt. Jos ei kerro hyvistä asioista ja huonoista kertomisen määrä lisääntyy, niin se voi vääristää kuvaa.masa kirjoitti:Mun tapanani ei ole koskaan ollut hehkutella elämääni vaikka olisin itse Hugh Hefner.exsu kirjoitti:On varmasti, mutta kuten sanoin, tää puoli ei välity sun kirjoituksista kovinkaan usein.
So Hard kirjoitti: Ehkä kyse on siitä, että nykään valitat monista raskaaksi kokemistasi asioista, mutta aiemmin et juuri sitä tehnyt. Jos ei kerro hyvistä asioista ja huonoista kertomisen määrä lisääntyy, niin se voi vääristää kuvaa.
Olet kertonut raskaista töistäsi&velvollisuuksistasi, jotka jotkut ovat ehkä tulkinneet valittamiseksi.masa kirjoitti:So Hard kirjoitti: Ehkä kyse on siitä, että nykään valitat monista raskaaksi kokemistasi asioista, mutta aiemmin et juuri sitä tehnyt. Jos ei kerro hyvistä asioista ja huonoista kertomisen määrä lisääntyy, niin se voi vääristää kuvaa.
Siis mistä mä olen nyt valittanut? Olen ehkä tullut sokeaksi, koska itse en tunnista tuota lainkaan.
Ehkä valittaminen on tässä väärä termi, mutta pointti kuitenkin siis siinä, että jos viestii negatiivisista jutuista ja jättää positiiviset kertomatta, niin se ei muodosta kuvaa siitä, että elämä on nautinnollista.masa kirjoitti:Siis mistä mä olen nyt valittanut? Olen ehkä tullut sokeaksi, koska itse en tunnista tuota lainkaan.So Hard kirjoitti: Ehkä kyse on siitä, että nykään valitat monista raskaaksi kokemistasi asioista, mutta aiemmin et juuri sitä tehnyt. Jos ei kerro hyvistä asioista ja huonoista kertomisen määrä lisääntyy, niin se voi vääristää kuvaa.
Dumiz kirjoitti:Olet kertonut raskaista töistäsi&velvollisuuksistasi, jotka jotkut ovat ehkä tulkinneet valittamiseksi.
So Hard kirjoitti: Ehkä valittaminen on tässä väärä termi, mutta pointti kuitenkin siis siinä, että jos viestii negatiivisista jutuista ja jättää positiiviset kertomatta, niin se ei muodosta kuvaa siitä, että elämä on nautinnollista.