Mun mielestä on. Silarit vähän wtf, ton tissithän oli aika tavalla optimit ennen veistelyä.NuoriDaavid kirjoitti:Mun mielestäni ei oo. Tärkeiden kysymysten äärellä...
Ketä sitten panisisit?
Re: Ketä sitten panisisit?
Kai sitä voi taas vähän unelmoida:

"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Hyvä tää Bluntlyn.
When the going gets weird, the weird turn pro.
Dr. Hunter S. Thompson
Dr. Hunter S. Thompson
Joisin tequilaa Selman varpailta koska tahansa (Tjeu "From Dusk Till Dawn")
Amazing shit happens!
Joko "Sulleiootoivookaan" Solo on mainittu? En jaksanut kahlata koko maratonketjua?

Amazing shit happens!
_juuri_tuo_osa_miehestä_tuossa_vyön_yllä... missä kyljet vaihtuu lantioksi ja lihaksista muodostuu tuohon keskelle tuommonen kolmio. Ei hitto miten kuumottavaa se voi ollakaan!
Viimeksi muokannut Georgina, 02.11.2012 16:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Tiedän mistä puhut...Georgina kirjoitti:
_juuri_tuo_osa_miehestä_tuossa_vyön_yllä... missä kyljet vaihtuu lantioksi ja lihaksista muodostuu tuohon keskelle tuommonen kolmio. Ei hitto miten kuumottavaa se voi ollakaan!
Kattelin toissapäivänä Misfitsiä ja kun tämä lävähti ruudulle, mulla meinas tulla pissat housuun..

Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Just tuo! Mun kuva hävis jonnekin, voi perse! Yritän palauttaa sen.
annepa kirjoitti:
Ei saa tommosia kuvia laittaa. Rimpuloiden ja Gattacoiden maailma romahtaa, kun ne huomaakin ettei miehen tarvitse olla mr. universumin kokoinen lihaskimppu saadakseen naista.
Kuva näkyy kun sun kommenttia lainaa, mut ei se vaan tossa ketjussa näy O_oGeorgina kirjoitti:Just tuo! Mun kuva hävis jonnekin, voi perse! Yritän palauttaa sen.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Öööö... Nyyh?masa kirjoitti: Ei saa tommosia kuvia laittaa. Rimpuloiden ja Gattacoiden maailma romahtaa, kun ne huomaakin ettei miehen tarvitse olla mr. universumin kokoinen lihaskimppu saadakseen naista.
Mä voin tulla pelastamaan ja kertomaan, että tuo näkymätön lapsi on vähän kalpea mun makuun.
Baby, we should hit the south of France
So you could run around without them pants.
Näyttää neuvostoliittolaiselta vampyyriltä.annepa kirjoitti: Kattelin toissapäivänä Misfitsiä ja kun tämä lävähti ruudulle, mulla meinas tulla pissat housuun..
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
-Atticus Fetch, Californication

Que?
Joskus tuntuu hyvältä olla tältä planeetalta eikä olla mikään nanohiilirunkoinen tekoaly..
Jos pilkkua nussitaan niin rinnat on sellasta c-kuppia, suu in hiukan vino jne.
Tissien verisuonet näkyy liikaa, taitaa olla pientä nestehukkaa sihijuoman jälkeen? Joten voi olla alkoholiakin veressä vielä?
Odotamme täydellistä nanohiilirunkoista?

Pyyhin Netikettiin..
^ Mä oon sen saman sarjan tiimoilta alkanut jo sovittaa sormeeni Mrs. Cheekin sormusta. Melko huolestuttavaa.

Mjau!

Mjau!
Work like a captain, play like a pirate.
^ Yyyyh!
Cheek aiheuttaa sellaisia inhonväreitä, ja JUST tuo ilme!

niin uskomatonta kuin se onkin niin mä en kyllä lohkasis noista kummallekaan.
Hassua, mulla se sarja on vaan vahvistanut sitä mielikuvaa tuosta tyypistä vastenmielisen laskelmoivana pelurina. Mä ehkä katson vähän eri silmin, kun mulla oli siitä aikaisempien juttujen perustella niin "paskajätkä"- mielikuva.
Hih, mies on hiljanen poika ja pelokas. Olin viimekesänä kollin kanssa ottamassa kuppia ja saunomassa.Suvinen kirjoitti:Nyt kun oon kattellut tuota Vain elämää- nyyhkysarjaa innolla niin oon vähän alkanut syttymään tuosta aikuistuneesta Jonne Aaronista.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
^ Olen itsekin vähän syttynyt tuosta nuoremmasta herra Liimataisesta. En siis mitenkään kaapin ovet auki räväyttävällä tavalla, mutta siis aika tunteella vetää menemään ja lähteehän tuosta kropasta aika epätavallisen reippaasti ääntä.
Itse olen tuijottanut kaikki jaksot sarjasta. Pari kertaa on meinannut mennä roska silmään. Kukahan mahtaa vetää suosikkini "Moment of our loven?". Neumann?
Itse olen tuijottanut kaikki jaksot sarjasta. Pari kertaa on meinannut mennä roska silmään. Kukahan mahtaa vetää suosikkini "Moment of our loven?". Neumann?
Came here for school, graduated to the high life
^ no ihan mikä vaan sinua innostaa. 

Came here for school, graduated to the high life
mietin ihan samaa. Pätee myös tuohon numban kuvaan, mutta se tytsi onkin jollain pellolla niin ainahan siellä paska haisoo. Joten mikään ihme että ilme on hieman nyreähkö.Manaaja kirjoitti:^ Haistaako tuo pierua?
Me transmitte sursum, Caledoni!