Kiihkeä Keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Kiihkeä Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Georgina kirjoitti:
BrianW kirjoitti: Pitäisköhän sulta tutkia pää myös? Vaikuttaa aika pahalta oireelta moiset työhalut, käsittääkseni olet palkkatyössä etkä yrittäjä ?
Palkkatöissä mutta tosi kivassa firmassa! Siis tottakai olis kiva olla lomalla mutta kun mä oikeasti ihan hyvin pystysin työni hoitamaan niin en kehtaa. Mä oon aika ylpeä siitä että teen työni hyvin ja perusteellisesti ja kyllä se esimieskin sen huomaa. Sieltä päästäkin tulee tarvittaessa joustoa juuri niin paljon kuin tarvii ja palkkabonustakin monta kertaa vuodessa. Lähtökohtasesti musta on mahtava että oon päässy sinne töihin, mulla on ihan eri alan koulutus mutta ne on silti ottaneet mut siihen pätevämpien hakijoiden ohi. Eikä toki turhaan, mulla on nykyään aika paljon vastuuta ja muutama proggis on siinä kokonaan mun hanskassa mikä on iso syy siihen että haluan mennä ensi viikolla töihin jotta ne tulevat deadlineen mennessä hoidettua.
Todella hieno asenne.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3301
Liittynyt: 23.12.2005 23:36

Re: Kiihkeä Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Georgina »

McJanne kirjoitti: Viriviritööttööt osastoa. G, olet Pertti.

Voisin kertoa tähän surullisen tarinan omasta (epäillystä) korvaamattomuudestani, mutta en usko että siitä on merkittävää hyötyä tällekään hankkeelle.
Höpöhöpö, mulla on vaan hyvä työ. Ja en tietystikään ole korvaamaton, mutta siellä oikeasti on paljon sellaisia asioista jotka mun vaan on pakko hoitaa tai korjailla ne jälkikäteen.

Omatunto voi olla viriviritööttööt mutta ei vaan pysty lomaileen ko ei oikeasti ole sairas. Tällä viikolla olen laiskotellut, shoppaillut, käynyt lenkillä, ratsastanut kahta kauheammin ja lepytellyt omaatuntoa hoitamalla muutaman työjutun ja käymällä töissä 3 kertaa ratkomassa ongelmia :D Jos oisin sairas, saikkuilisin jos oisin lomalla, lomailisin. Tää ei vaan oo kumpaakaan.

BrianW :h:
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Re: Kiihkeä Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja McJanne »

Georgina kirjoitti:Jos oisin sairas, saikkuilisin jos oisin lomalla, lomailisin. Tää ei vaan oo kumpaakaan.
Viri viri tööt tööt viri viri tööt tööt, tööt tööt viri viri, viri viri tööt tööt.
Kirjoitan tätä alasti
Vastaa Viestiin