Muistetaan että rodunjalostus on amerikkalainen keksintö, luultavasti amerikan juutalainen keksintö? Sitä ovat ainoastaan saksalaiset ja ruotsalaiset jatkaneet, saksalaiset vuoteen 1945, mutta ruotsalaiset urheasti 1970-luvulle asti. En kyllä ymmärrä miten ruotsalaiset lamarkistit suostuivat ottamaan sotalapsia Suomesta pilaamaan hyvää ruotsalaistaperimää, vai juuri silla perusteella?
Jaaha, tänään onkin pitkästä aikaa jotain muuta kun pyjama päällä ts. puku ja oikein kaakatti kaulassa. Mites se oli etiketissä kun paistaa makkaraa, pitääkö kraka heittää olan yli?
Muuttuihan tää päivä vielä paskemmaksi. Ystävän veli, jonka myös itse olen useasti tavannut, on kuollut eilen ihan yllättäen sydänkohtaukseen. Melkoinen bonussektori, kun toinen veli on parhaillaan saamassa jotain tehostettuja syöpähoitoja Mansessa. Ystävä on juuri viemässä suru-uutisia. Upeeta. Veljet oli bestiksiä, aina kaikkialla yhdessä. Toivottavasti eivät nyt myös mene kimpassa...
Eka ajattelin jäädä kotiin yksin kiukuttelemaan ja vihaamaan maailmaa, mutta nyt paremmin ajatellen taidankin lähteä salille, ja kääntää tämän negaenergian voimaksi.
Baby, we should hit the south of France
So you could run around without them pants.
Jätin tämän typerän päivän välistä, nukuin koko päivän kun auto paskansi alleen. ostin pikkulasten aanukseen Angry Birds tikkkareita hilloweenia varten mutta alkaa olla jo niin lampaankasvattajapitoista seutua etti lapset uskalla kiertää? "Pikkutyttö tiputti tikkarin maahan Halloweenina venhempi herramies sanoi, onkos tytön karkissa karvoja? ja Tyttö vastasi mä oon vasta seitsämänvuotias!"
Jos haluaa nussia itseään perseeseen katsomalla paskaa shaittia telkusta niin itseään siitä saa vain syytttää!
Treeni oli hyvä mutta ei riittävä. Oli äsken aika lähellä, etten alkanut googlettelemaan "Murhapolttaja, Tampere" - tyyppistä ammatinharjoittajaa. Terkkuja vaan Yllelle!
Baby, we should hit the south of France
So you could run around without them pants.
Kun riisiin sekoittaa kuivalihaa niin siitäkin voi tulla herkkua.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke