Talvi yllätti autoilijat -perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Talvi yllätti autoilijat -perjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kun työpaikalla alkaa ottamaan liikaa päähän niin onneksi voi ilmoittautua koulutukseen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4792
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Talvi yllätti autoilijat -perjantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Meilläkin voi ilmoittautua koulutukseen. Sen jälkeen punakynä viuhahtaa koulutuksen yli ja harmittaa taas enemmän :(
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3301
Liittynyt: 23.12.2005 23:36

Re: Talvi yllätti autoilijat -perjantai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Meillä ei pääse koulutukseen mutta siitä huolimatta elämä tuntuu taas niin mahtavalta että pakahdun! Räjähdän! Että voikin kaikki olla niin upeaa!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Talvi yllätti autoilijat -perjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Pulkannaru kirjoitti:^
Meilläkin voi ilmoittautua koulutukseen. Sen jälkeen punakynä viuhahtaa koulutuksen yli ja harmittaa taas enemmän :(
Kunhan on saanut tiimipomolta hyväksynnän koulutukselle niin kenelläkään firmassa ei ole valtaa perua sitä. Täytyy vain odottaa, että pomo on kipeänä ja pistää pyyntö siinä kympin maissa illalla.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4792
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Talvi yllätti autoilijat -perjantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Mun lähin pomo ei ole pääjohtaja, tosin kuin sinulla !
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Talvi yllätti autoilijat -perjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Eilen oli uusien toimitilojen tuparit, kaikki isot pomot on krapulassa. Eivät pysty kyylään laskuja tänään.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1661
Liittynyt: 17.01.2011 19:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Talvi yllätti autoilijat -perjantai

Viesti Kirjoittaja Nergal »

exsu kirjoitti:Mutta kyllä nuo pikkuräksytkin pahaa jälkeä saa aikaiseksi tarvittaessa.
Mutta ei ois uskonu, muu harmita mutta miun uudet housut :( Itseasiassa ihan hyvä että toimin puruleluna, tuli otettua se puuttuva piikki, ihme että kesällä saanut mitää pöpöä.

Koira pelmuutettu lumessa niin voikin siirtyä kohti Nokian Auschwitzia, luonnollisesti Niemen kautta.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Re: Talvi yllätti autoilijat -perjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

urpiainen kirjoitti:Täten julistan tämän yhdistelmän tämän perjantain viralliseksi Kitinä-menuksi. Nyt et Davekaan tilaa pitsaa vaan väännät avokadopastan kera virallisen rieslingin.
Lupaan tehdä samaa gluteenittomalla pastalla!
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 6781
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Talvi yllätti autoilijat -perjantai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Vesper kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:Täten julistan tämän yhdistelmän tämän perjantain viralliseksi Kitinä-menuksi. Nyt et Davekaan tilaa pitsaa vaan väännät avokadopastan kera virallisen rieslingin.
Lupaan tehdä samaa gluteenittomalla pastalla!
Kyseinen viini vain oli kuin olikin loppu lähi-Alkosta, eli jouduin tyytymään korvikkeeseen.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2439
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Talvi yllätti autoilijat -perjantai

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Nastat alla, ja hyvä niin. Aamulla kun ajelin töihin joku räkänokka tempaisi oikealta kaistalta suoraan eteen. Sillä nopeutta alle 50, mulla yli 100. Seisoin jarrun päällä ja mietin että ei muuten ehdi pysähtymään, kohta rysähtää perään. Onneksi siinä tuli levike mihin pääsin väistämään.

Jännä, miten siinä tilanteessa oli ihan rauhallinen, vasta jälkikäteen rupesi tärisyttämään.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 1844
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Talvi yllätti autoilijat -perjantai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Lupaan syödä jotain ihan vitun nopeeta, tyyliin ranskalaiset ja nakit, koska töllöstä tulee peli. Ei ehdi panostamaan.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4792
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Talvi yllätti autoilijat -perjantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Kohti kauppa ja kotia. Eiköhan noilla suvikumeilla ehdi.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3301
Liittynyt: 23.12.2005 23:36

Re: Talvi yllätti autoilijat -perjantai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

enää parikytä minuuttia töitä ja lähden piinaamaan kotijoukkoja sietämättömän hyvällä tuulellani! :h:
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Talvi yllätti autoilijat -perjantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mulla on sukulaistenavat hoidossa, joten skippasin avocadot ja tein lasagnea, jota kakarat toivoi. Itse syön eilistä wokkia.
Baby, we should hit the south of France
So you could run around without them pants.
prosessi
Kitinän uhri
Viestit: 716
Liittynyt: 13.11.2010 15:05

Re: Talvi yllätti autoilijat -perjantai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Diddley Bow kirjoitti:Lupaan syödä jotain ihan vitun nopeeta, tyyliin ranskalaiset ja nakit, koska töllöstä tulee peli. Ei ehdi panostamaan.
Jos jaksaa kuluttaa vartin ja seistä siitä hellan edessä viisi minuuttia, voin tarjota ohjeen:

Keitä pikamakaroneja jollain yrttimausteella maustetussa vedessä. Nakkaa ne siis kylmään veteen ja laita kello hälyttämään kymmenen minuutin päästä, jos kyseessä ovat kahdeksan minuutin makaronit. Sen kymmenen minuuttia voit tehdä jotain muuta. Palaa kellon hälytettyä keittiöön, nakkaa makaronit ja jäisiä katkarapuja paistinpannulle, paista sekoittaen viisi minuuttia (=kunnes katkikset ovat selkeästi lämpimiä). Laita lautaselle, päälle vähän sitruunamehua ja nokare smetanaa.

Viime aikoina olen hävinnyt ruokapöydän ääressä niin monta ruokasotaa ja jäänyt itse kokonaan ilman ruokaa, kun alkupalaksi seitsemän voileipää syöneet ruokahirviöt ryöstävät kaiken lautaseltani, että on ollut pakko valmistaa itselleni mm. tuota "pikaruokaa". Se ei onneksi kääpiöille kelpaa, koska se kuulemma näyttää paistetuilta aivoilta.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 1611
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Talvi yllätti autoilijat -perjantai

Viesti Kirjoittaja KKK »

Se mitään yllätä, jos vaivautuu lukemaan säätiedotuksia. Kiitän kyllä Jarno Saarisen haamua, että ajoin mopon talvisäilöön jo keskiviikkona. Torstaina olis menny jääbaletiksi.

Paluumuuttaja - vakkarit osannevat iteroida tämänkertaisesta nikistä, kenestä kyse - tappaa aikaa, kunnes katoaa internetin ikuiseen yöhön ninjamaisen posahduspommin saattelemana.
Amazing shit happens!
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Talvi yllätti autoilijat -perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

KKK kirjoitti:Se mitään yllätä, jos vaivautuu lukemaan säätiedotuksia. Kiitän kyllä Jarno Saarisen haamua, että ajoin mopon talvisäilöön jo keskiviikkona. Torstaina olis menny jääbaletiksi.

Paluumuuttaja - vakkarit osannevat iteroida tämänkertaisesta nikistä, kenestä kyse - tappaa aikaa, kunnes katoaa internetin ikuiseen yöhön ninjamaisen posahduspommin saattelemana.
Tervetuloa takaisin! Olet siis hankkinut myös maan pinnalla käytettävän mopon!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 1611
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Talvi yllätti autoilijat -perjantai

Viesti Kirjoittaja KKK »

Juu, pappa-sellaisen. Ajoasento on jalat edellä, eikä likimainkaan sataa hevosvoimaa, mutta näillä mennään ainakin tää eka kausi. Vakuutusyhtiön laskutikkumiehet peruivat vakuutuksen neurologisen sukeltajantaudin jälkeen, joten jollainhan se vähä vapaa-aika täytyy käyttää. Ei kestä perse maksaa kymppitonnia painekammiohoidosta per kerta. Senkin ajan ja rahan voi käyttää mutkateitä kaahaamalla aivan liian kovaäänisellä kakspyöräisellä.
Amazing shit happens!
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Talvi yllätti autoilijat -perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Jouduitko painekammioon?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Talvi yllätti autoilijat -perjantai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Kas, kolmen koon killeri.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 1611
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Talvi yllätti autoilijat -perjantai

Viesti Kirjoittaja KKK »

Kas, käsi-sepaluksessa diktaattori :)
Amazing shit happens!
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Talvi yllätti autoilijat -perjantai

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Millä verukkeella irtisanoivat vakuutuksen? Oliko joku harrastusversio?
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Re: Talvi yllätti autoilijat -perjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

KKK kirjoitti:Paluumuuttaja - vakkarit osannevat iteroida tämänkertaisesta nikistä, kenestä kyse - tappaa aikaa, kunnes katoaa internetin ikuiseen yöhön ninjamaisen posahduspommin saattelemana.
Kulta! :h:

Pastasta muuten tuli erinomaista, teen toistekin!
Work like a captain, play like a pirate.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Talvi yllätti autoilijat -perjantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vanhempi painos pulkkaili jo naapuri Leevin takapihalla, joten tervetuloa kaamos. Kolmas hiiva meneillään, vois yhden paukun vielä vääntää. Ei enempää,koska työaamu.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2199
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Talvi yllätti autoilijat -perjantai

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Oh! Iloinen paluuyllätys, hieman syytä kaamostella tälläkin palstalla.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Vastaa Viestiin