Ketä sitten panisisit?
Re: Ketä sitten panisisit?
viitaten edelliseen postaukseeni niin sitä saa mitä tilaa, voi jumaliste! Onneksi näin työympäristössä säilytin pokkani täydellisesti, hyvä minä!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Mitähän tapahtui. Minulla ei varmaan ole kykyä arvioida miesten puoleensavetävyyttä, joten pitää kysyä mitä eroa on postaamasi kuvan kahdella oikeanpuoleisella kaverilla muihin verrattuna ? Minusta ne ovat kaikki melkoisen samannäköisiä treenattuja, rasvattuja karvattomia heppuja.Georgina kirjoitti:viitaten edelliseen postaukseeni niin sitä saa mitä tilaa, voi jumaliste! Onneksi näin työympäristössä säilytin pokkani täydellisesti, hyvä minä!
When the going gets weird, the weird turn pro.
Dr. Hunter S. Thompson
Dr. Hunter S. Thompson
Naama. kaikista oikeanpuolimmaisen pärstäkerroin miellyttää eniten. Noista vasemman puoleisista en edes innostuis ilman noin jumalaista kroppaa. Toi toinen oikealta on kropan puolesta pantavin. Noiden kahden pantavimman combo kävi meillä eilen töissä, se näytti vaatteet päälläkin hyvältä ja ilman paitaa joltain jumalauta kreikkalaiselta jumalalta. Hoidin työni enkä antanut yhtään ilmi että panisin, en änkyttänyt, kädet ei tärissy, en katellu seinille tai punastunut. Se tulee tänäänkin ja aion pystyä samaan suoritukseen! Laitoin semmosen paitapuseron päälle missä näytän hyvältä ja jätin tukan aukiBrianW kirjoitti: Mitähän tapahtui. Minulla ei varmaan ole kykyä arvioida miesten puoleensavetävyyttä, joten pitää kysyä mitä eroa on postaamasi kuvan kahdella oikeanpuoleisella kaverilla muihin verrattuna ? Minusta ne ovat kaikki melkoisen samannäköisiä treenattuja, rasvattuja karvattomia heppuja.

- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
^tarvitset pitkän kylmän suihkun 

Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
On se tarkkaa tuo naisten touhu.
Toisaalta selittäähän se paljon.
Toisaalta selittäähän se paljon.
Viimeksi muokannut Bluntly, 17.10.2012 13:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Minä niin ymmärrän Georginaa just nyt.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
- Diddley Bow
- Kitisijä
Ja sillä on kaikkista pienin nenä. Johonkin se nenän koko korreloi...Georgina kirjoitti:Naama. kaikista oikeanpuolimmaisen pärstäkerroin miellyttää eniten.
Who says you need to buy a guitar?
Mitä se haittaa, tää ketju on ketä sitten panISIt. Eli en mä oikeasti vaikka mieli kyllä tekis. Toi live mies on kyllä niin eri sarjassa kuin mä ettei mitään saumaakaan, mutta olin niin coolina ettei se varmaan tajunnut.Diddley Bow kirjoitti: Ja sillä on kaikkista pienin nenä. Johonkin se nenän koko korreloi...
Ei tähän Dave suihkut auta

- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
No entäs lämmin suihku hierovalla päällä??Georgina kirjoitti: Ei tähän Dave suihkut auta
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Se on kyllä joku urbaani legenda, never toiminut mulle! Tähän ei kyllä auta muu kuin helvetillinen määrä villiä irtoseksiä! No, kaikkea ei voi saada, parisuhteen harvoja miinuspuolia... Ainahan voi haaveillaNuoriDaavid kirjoitti: No entäs lämmin suihku hierovalla päällä??

Ok, selvä. Ethän sä ole ollenkaan kauhee vaan asenteeltasi ehdottomasti minun mieleeni. Mitäs pahaa siinä on, että tykkää. Jossain vanhassa rockabillykappalessa menee sanat jotenkin tähän tyyliin: When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better.Georgina kirjoitti:
Naama. kaikista oikeanpuolimmaisen pärstäkerroin miellyttää eniten. Noista vasemman puoleisista en edes innostuis ilman noin jumalaista kroppaa. Toi toinen oikealta on kropan puolesta pantavin. Noiden kahden pantavimman combo kävi meillä eilen töissä, se näytti vaatteet päälläkin hyvältä ja ilman paitaa joltain jumalauta kreikkalaiselta jumalalta. Hoidin työni enkä antanut yhtään ilmi että panisin, en änkyttänyt, kädet ei tärissy, en katellu seinille tai punastunut. Se tulee tänäänkin ja aion pystyä samaan suoritukseen! Laitoin semmosen paitapuseron päälle missä näytän hyvältä ja jätin tukan aukikaikista seksikkäin mun työkavereistakin tulee tänään joten 2 kärpästä yhdellä iskulla
(oon kauhee, tiedän)
Itse asiassa kun olen lueskellut aika pitkään näitä juttuja niin tuntuu, että palstan ihmiset on kauhean kunnollisia ja vanhanaikaisen moraalisia tai sit ne ei vaan tunnusta. Korkeintaa haaveillaan jostain jutuista mutta toteutusta ei juurikaan tunnu olleen.
Viimeksi muokannut BrianW, 17.10.2012 14:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
When the going gets weird, the weird turn pro.
Dr. Hunter S. Thompson
Dr. Hunter S. Thompson
Kyllä toi vieraita könsikkäitä varten laittautuminen kuulostaa siltä, että mennään jo vähän haaveilualueen ulkopuolelle.Georgina kirjoitti:Se on kyllä joku urbaani legenda, never toiminut mulle! Tähän ei kyllä auta muu kuin helvetillinen määrä villiä irtoseksiä! No, kaikkea ei voi saada, parisuhteen harvoja miinuspuolia... Ainahan voi haaveilla
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Hei, jos mä oon töissä semmosissa kamppeissa missä voisin olla täällä muutenkin minä päivänä vaan (jos en syöksy kiireellä ovesta ulos), en tee haaveilun sijasta elettekään toteutuksen suuntaan niin mun moraalikäsityksen mukaan ollaan täysin sallituissa rajoissa. Se että mä tilitän asiasta tänne täysin vieraille ihmisille joita en koskaan tapaa ei loukkaa ketään asianosaista. Mä oon kuitenkin parisuhteessani 130% uskollinen mutta flirtti ei oo kiellettyä kummallekaan osapuolelle, parisuhde kun ei tee ihmisestä sokeaa. Ja pieni flirtti piristää kaikkien päivää! (sitä paitsi tässä tilanteessa en edes flirtannu koska ollaan töissä)So Hard kirjoitti: Kyllä toi vieraita könsikkäitä varten laittautuminen kuulostaa siltä, että mennään jo vähän haaveilualueen ulkopuolelle.
Kiitän ja olen imarreltuBrianW kirjoitti: Ok, selvä. Ethän sä ole ollenkaan kauhee vaan asenteeltasi ehdottomasti minun mieleeni. Mitäs pahaa siinä on, että tykkää. Jossain vanhassa rockabillykappalessa menee sanat jotenkin tähän tyyliin: When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better.

Senkin Brutus!So Hard kirjoitti:Kyllä toi vieraita könsikkäitä varten laittautuminen kuulostaa siltä, että mennään jo vähän haaveilualueen ulkopuolelle.
Work like a captain, play like a pirate.
Tuun komppaamaan Ginaa. Ja lisäksi oma mies on kuitenkin se, joka korjaa sadon, kun puolisko käy eka kodin ulkopuolella vähän harjoittamassa ajatusleikkejä. Laittautuminen vaikuttaa eniten omiin fiiliksiin, ainakin omalla kohdalla.Georgina kirjoitti: Hei, jos mä oon töissä semmosissa kamppeissa missä voisin olla täällä muutenkin minä päivänä vaan (jos en syöksy kiireellä ovesta ulos), en tee haaveilun sijasta elettekään toteutuksen suuntaan niin mun moraalikäsityksen mukaan ollaan täysin sallituissa rajoissa.
Baby, we should hit the south of France
So you could run around without them pants.
Mä voisin teipata porkkanan reiteen.So Hard kirjoitti: Kyllä toi vieraita könsikkäitä varten laittautuminen kuulostaa siltä, että mennään jo vähän haaveilualueen ulkopuolelle.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
-Atticus Fetch, Californication
No tässäpä tulevia vierailukohteita palstan naaraille.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Oi oi! Tuollaista olenkin kaivannut, ne miesten pullisteluluokat on kisoissa yleensä jossain siellä nättien poikien tuolla puolen.
Kiitän kompista ja komppaan heti takas! Tuskin sitä mun nätimpää paitaa tai aukinaista tukkaa muut kuin itse huomaa. Ja kotona illalla ei kyllä mitään kylmiä suihkuja ehdoteltuexsu kirjoitti: Tuun komppaamaan Ginaa. Ja lisäksi oma mies on kuitenkin se, joka korjaa sadon, kun puolisko käy eka kodin ulkopuolella vähän harjoittamassa ajatusleikkejä. Laittautuminen vaikuttaa eniten omiin fiiliksiin, ainakin omalla kohdalla.

So Hard kirjoitti:Kyllä toi vieraita könsikkäitä varten laittautuminen kuulostaa siltä, että mennään jo vähän haaveilualueen ulkopuolelle.
Höpöhöpö. Hyvähän se vaan on jos tullaan mirri märkänä himaan.
Nyt ko tähän teemaan päästiin niin jeespliiisformii!

^ Ton ryjyn joutuis kyllä poistaa.
Mä meen tällä:

Mä meen tällä:

Ryjy?exsu kirjoitti:^ Ton ryjyn joutuis kyllä poistaa.
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Pipa?
Sielt oli tippunu i välistä. Ryijy eli tuo karmea rintakarvoitus. Öljytyt nuoret miehet karvattomina.Georgina kirjoitti:Ryjy?exsu kirjoitti:^ Ton ryjyn joutuis kyllä poistaa.