Kaukorakastuin (se käy minulla helposti) ja tietysti panisin: Surullisenkuuluisan Mannerheim"elokuvan" tuotantotiimin Emma Taulo! "Projekti Mannerheim"-dokkarista näki paremmin nassunsa, mukaanlukien silmät ja nenä (minä aina katson neniä) sekä hoikka vartensa, oikean kokoiset pystytisunsa kenties usein ilman rintsikoita, ja useimmiten tiukkojen farkkujen tai legginsien verhoamat pyöreä pikkupeppunsa ja kauniit säärensä.
Nämä harvat still-kuvat ei ihan tee oikeutta tuolle uudelle Rakkaudelleni:
Taitaa ollä Töölön tyttöjä. Nyt tietysti BrianW tai Urpiainen kertoo tuntevansa, ne siat!
Voisko toi tilanne vaikuttaa? Vai onko ryhdissä yleensäkin ongelmaa?
Eilen katsoin jotain toista kuvaa samaisesta tilaisuudesta ja ihmettelin puuttuvaa ryhtiä. Eli olisiko yleinen "ongelma".
Edit: Kuva oli tämä.
Kyllä näissä kuvissa minusta enemmän pistää silmään se, että aikuiset miehet ovat sitten pukeutuneet joihinkin sadan tähden sudenpentukenraali -pukuihin. Kaikkea sitä. Noilla asiallisemmin pukeutuneilla tyypeillä on sitten niilläkin jotain kansanhiihto- ja uimamaisteripinssejä juhlapukuja pilaamassa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
urpiainen kirjoitti: Kyllä näissä kuvissa minusta enemmän pistää silmään se, että aikuiset miehet ovat sitten pukeutuneet joihinkin sadan tähden sudenpentukenraali -pukuihin. Kaikkea sitä. Noilla asiallisemmin pukeutuneilla tyypeillä on sitten niilläkin jotain kansanhiihto- ja uimamaisteripinssejä juhlapukuja pilaamassa.
Noh. Kyllähän sinä sosiologina ymmärrät, että kaikkien täytyy ilmentää omaa viiteryhmäänsä pukeutumisillaan. Sosiologilla on vakosamettitakki, lääkärillä valkoinen takki ja sudenpentukenraalilla sudenpentukenraalin asu.
Syvällä sisimmässi olisit närkästynyt, jos Sauli tai Harald olisivat valtiovierailulla smart casual -lookissa.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
urpiainen kirjoitti:
Kyllä näissä kuvissa minusta enemmän pistää silmään se, että aikuiset miehet ovat sitten pukeutuneet joihinkin sadan tähden sudenpentukenraali -pukuihin. Kaikkea sitä. Noilla asiallisemmin pukeutuneilla tyypeillä on sitten niilläkin jotain kansanhiihto- ja uimamaisteripinssejä juhlapukuja pilaamassa.
Pitäisikö olla poolopaita?
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
^ Minusta tuo on sievä. Kroppa on mahtava. Tyylissä on kyllä parantamisen varaa.....
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Minusta tuo Daven milffi näyttää mieheltä kasvoista. Muutenkin nuo halvat aksessorikilluttimet aiheuttavat lähinnä kauhun väristyksiä. Vyötärö on hieman liian kapea ja rasvaton verrattuna siihen, että käsissä ja jaloissa on massaa kuitenkin aika lailla, jos sopusuhtaisuutta tavoittelee.