Toki. Mitä sillä on merkitystä? Olen puhunut myös monen kanssa jotka ovat vaihtaneet sympparista meegoon ja iOS:iinkin. Kukaan ei halua palata symbianiin, paitsi pertti.exPertti kirjoitti:Öh, joo, oletko koskaan puhunut kenenkään kanssa joka on vaihtanut sympparista androidiin?
Taantumuksellinen Perjantai
Re: Taantumuksellinen Perjantai
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
En minä sitä tarkoittanut. Tarkoitin, että sinun puheittesi mukaanhan symppari on ihan perseestä. Joten siis sittenhän on vain kyse siitä onnellisuuden asteesta, että onko se korkeampi vaihdettaessa wp:hen tai androidiin. Luultavasti siitä voisi jopa päätellä jotakin menestymisenmahdollisuuksista.So Hard kirjoitti:Toki. Mitä sillä on merkitystä? Olen puhunut myös monen kanssa jotka ovat vaihtaneet sympparista meegoon ja iOS:iinkin. Kukaan ei halua palata symbianiin, paitsi pertti.exPertti kirjoitti:Öh, joo, oletko koskaan puhunut kenenkään kanssa joka on vaihtanut sympparista androidiin?
Pääasiallinen syy palata symbianiin sinä aikana oli se, että wp osoittautui ärsyttävän käyttökelvottomaksi ja minulla oli olemassa hyvä sympparirauta ilmaiseksi. Tietty jos olisi ollut loppumaton budjetti niin kai joku linux-pohjainen kilkutin olisi voinut olla ok. Nythän käyn säännöllisin ajoin kuolaamassa GSIII:n perään kaupassa.
Came here for school, graduated to the high life
Suurin osa käyttäjistä käyttää puhelinta sähköpostiin, tekstareihin, netin surffaamiseen ja puheluihin. Ei säätämiseen ja vääntämiseen. Mielestäni WP:llä on mahdollisuudet pärjätä, se näyttää paremmalta kuin Android ja on yhtä helppokäyttöinen kuin iOs. On ihan henkimaailman juttu, että alkaako se myymään vai ei. Jos laitteet vain ovat yhtä hyviä kuin muiden alustojen laitteet ja sovelluskehittäjät tulevat matkaan, niin suurimmalle osalle käyttäjistä WP kelpaa jo nykyisellään mainiosti.exPertti kirjoitti:En minä sitä tarkoittanut. Tarkoitin, että sinun puheittesi mukaanhan symppari on ihan perseestä. Joten siis sittenhän on vain kyse siitä onnellisuuden asteesta, että onko se korkeampi vaihdettaessa wp:hen tai androidiin. Luultavasti siitä voisi jopa päätellä jotakin menestymisenmahdollisuuksista.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Asiakas on tietenkin oikeassa ja jos asiakas on sitä mieltä, että WP on paska, niin sitten se on. Itse en vain tajua, miksi se on paska. Wp 7.5:ssa ei varmaan ole niin monia asetusvalikoita kuin Androidissa, mutta mitä sitten? Haluan käyttää luuriani surffaukseen ja puhumiseen. Valokuvienkin otto onnistuu halutessaan ja kuvat voi ladata pilveen ja tiedostot myös. Kauppapaikan ongelmia en näe. Mikä siinä on ongelma?
Mutta toki voi olla, että en vain tiedä paremmasta. En ole koskaan itse omistanut Androidia tai iPhonea. Lapsilta kyllä löytyy molempia.
Mutta toki voi olla, että en vain tiedä paremmasta. En ole koskaan itse omistanut Androidia tai iPhonea. Lapsilta kyllä löytyy molempia.
Viimeksi muokannut NuoriDaavid, 12.10.2012 13:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
So Hard kirjoitti:se näyttää paremmalta kuin Android
Katsojan silmissä. Minusta esim 900 näyttää tältä:

Käytän puhelintani noitten lisäksi ainoastaan mp3:sten hankkimiseen ja valokuvaukseen. Ei tarvitse säätää ja vääntää.So Hard kirjoitti:Suurin osa käyttäjistä käyttää puhelinta sähköpostiin, tekstareihin, netin surffaamiseen ja puheluihin. Ei säätämiseen ja vääntämiseen. Mielestäni WP:llä on mahdollisuudet pärjätä, se näyttää paremmalta kuin Android ja on yhtä helppokäyttöinen kuin iOs. On ihan henkimaailman juttu, että alkaako se myymään vai ei. Jos laitteet vain ovat yhtä hyviä kuin muiden alustojen laitteet ja sovelluskehittäjät tulevat matkaan, niin suurimmalle osalle käyttäjistä WP kelpaa jo nykyisellään mainiosti.exPertti kirjoitti:En minä sitä tarkoittanut. Tarkoitin, että sinun puheittesi mukaanhan symppari on ihan perseestä. Joten siis sittenhän on vain kyse siitä onnellisuuden asteesta, että onko se korkeampi vaihdettaessa wp:hen tai androidiin. Luultavasti siitä voisi jopa päätellä jotakin menestymisenmahdollisuuksista.
Kyllä alussa ajattelin, että wp on uusi musta. Mutta se käyttöliittymä, se käyttöliittymä. Jos huhut pitävät paikkansa, että ainut muutos käyttöliittymän käytettävyyteen on mahdollisuus pienentää laatikoita niin se ei edelleenkään ole minua varten. Jos se on jotakuta varten niin sitten on.
_Minun_ mielipiteeni on, että siitä ei tule nykyisessä kilpailutilanteessa varteenotettavaa vaihtoehtoa kilpaileville alustoille. Siitä voi ja saa vapaasti olla eri mieltä.
Itse jatkan nyt uuden leluni näpräämistä.
Ainoat asetukset mitä olen (mainitsemani alun nimeä lähettämättömän wifi verkon konffin lisäksi, jota laittaessa jopa piti hakea oikein asetukset) tarvinnut löytyvät alareunasta nappia painamalla josta nousee pikkuvalikko, josta saa bluetoothin, wifin ynnä muut päälle ja pois. Sekä näkee kaikki ilmoitukset ja latausten statukset. Hemmetin hieno keksintö.NuoriDaavid kirjoitti:Asiakas on tietenkin oikeassa ja jos asiakas on sitä mieltä, että WP on paska, niin sitten se on. Itse en vain tajua, miksi se on paska. Wp 7.5:ssa ei varmaan ole niin monia asetusvalikoita kuin Androidissa, mutta mitä sitten? Haluan käyttää luuriani surffaukseen ja puhumiseen. Valokuvienkin otto onnistuu halutessaan ja kuvat voi ladata pilveen ja tiedostot myös. Kauppapaikan ongelmia en näe. Mikä siinä on ongelma?
Harvinaisen huono vkp-ketju. Mur!
Work like a captain, play like a pirate.
Äijät vääntää mielipideasioista joista mä en ymmärrä höläkäsen pöläystä. Eli samaa mieltä. On sentään perjantai, pinkkiä on päällä, tukka auki, elämä edessä!Vesper kirjoitti:Harvinaisen huono vkp-ketju. Mur!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Kiitos hyvästä inputista ja yrityksestä parantaa sitä.Vesper kirjoitti:Harvinaisen huono vkp-ketju. Mur!

No heti parani, kts. yllä.exPertti kirjoitti:Kiitos hyvästä inputista ja yrityksestä parantaa sitä.Vesper kirjoitti:Harvinaisen huono vkp-ketju. Mur!
Mä pääsen kolmen tunnin päästä hierontaan!
Näköjään, jatkakaa.Vesper kirjoitti:No heti parani, kts. yllä.exPertti kirjoitti:Kiitos hyvästä inputista ja yrityksestä parantaa sitä.Vesper kirjoitti:Harvinaisen huono vkp-ketju. Mur!

Perjantain hengessä.

Taitaa olla mangodaiquirin paikka.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Mulla on nykyään se blenderi, on kai se jo jonkin sortin rikos etten oo tehnyt sillä vielä ainuttakaan mansikkamargaritaa! Oiskohan tänään hyvä päivä aloittaa?
Hyvä idea! Ostin aamulla läjän granaattiomenoita, taidan rakentaa niistä jotain. Dave, onko meillä chattitreffit?Georgina kirjoitti:Mulla on nykyään se blenderi, on kai se jo jonkin sortin rikos etten oo tehnyt sillä vielä ainuttakaan mansikkamargaritaa! Oiskohan tänään hyvä päivä aloittaa?
Ööh, joo. Tuli mieleen tuosta viinanjuonnista, että Tiede lehdessä siteerattu tutkimus taitaa olla jäljillä. Viime viikon törkeän paikan leirillä nappasin kumpanakin iltana ibuprofeenia 400mg ennen nukkumaanmenoa ja avot. Ei krapulaa. Kyllä tuolla uskomattoman pitkäkestoisella kittaamisella joku paha olo olisi pitänyt saada.
Miinuspuolena turvotus, mikä minulle tapaa tulla ibuprofeenista, mutta siihen auttaa aika.
Miinuspuolena turvotus, mikä minulle tapaa tulla ibuprofeenista, mutta siihen auttaa aika.
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Se riippuu korkeammista voimistaVesper kirjoitti:Hyvä idea! Ostin aamulla läjän granaattiomenoita, taidan rakentaa niistä jotain. Dave, onko meillä chattitreffit?Georgina kirjoitti:Mulla on nykyään se blenderi, on kai se jo jonkin sortin rikos etten oo tehnyt sillä vielä ainuttakaan mansikkamargaritaa! Oiskohan tänään hyvä päivä aloittaa?

Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Siis sä olet ryypännyt kuin sika koko viikonlopun - ja arvelet, että turvotus johtuu ibuprofeenista. Just.exPertti kirjoitti:Ööh, joo. Tuli mieleen tuosta viinanjuonnista, että Tiede lehdessä siteerattu tutkimus taitaa olla jäljillä. Viime viikon törkeän paikan leirillä nappasin kumpanakin iltana ibuprofeenia 400mg ennen nukkumaanmenoa ja avot. Ei krapulaa. Kyllä tuolla uskomattoman pitkäkestoisella kittaamisella joku paha olo olisi pitänyt saada.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
urpiainen kirjoitti:Siis sä olet ryypännyt kuin sika koko viikonlopun - ja arvelet, että turvotus johtuu ibuprofeenista. Just.exPertti kirjoitti:Ööh, joo. Tuli mieleen tuosta viinanjuonnista, että Tiede lehdessä siteerattu tutkimus taitaa olla jäljillä. Viime viikon törkeän paikan leirillä nappasin kumpanakin iltana ibuprofeenia 400mg ennen nukkumaanmenoa ja avot. Ei krapulaa. Kyllä tuolla uskomattoman pitkäkestoisella kittaamisella joku paha olo olisi pitänyt saada.

Ei pelkästään tietty. Mutta näköjään jos molemmat erikseen turvottavat niin yllär yllär yhdessä ne turvottavat vielä enemmän. Kukapa olisi uskonut.urpiainen kirjoitti:Siis sä olet ryypännyt kuin sika koko viikonlopun - ja arvelet, että turvotus johtuu ibuprofeenista. Just.

Perkele jos teidän assari sanoo teille että nyt sun on hoidettava nämä roikkuvat asiat kuntoon heti niin hoitakaa ne, älkääkä lykätkö niitä lykkäämästä päästyänne. Sillä assarilla voi mennä hermo! 

Haluan vielä hieman puuttua urpilaisen luonnehdintoihin...
Enhän minä ikuna päivänä sikaile, mitä nyt pari skonssia nautittiin hyvässä seurassa backgammonia pelatessa klubitakit päällä ja keskustelimme euroopan integraatiokehityksen vaikutuksesta suvaitsevaisuuden edistäjänä.
Enhän minä ikuna päivänä sikaile, mitä nyt pari skonssia nautittiin hyvässä seurassa backgammonia pelatessa klubitakit päällä ja keskustelimme euroopan integraatiokehityksen vaikutuksesta suvaitsevaisuuden edistäjänä.
Taas toisaalla ibubrofeenit aiheuttaa? 
Ja ibubrofeeni ei aiheuta turvotusta, outo väite jopa Pertin tapaiselta lääketieteen tuntijalta?
Tämä känny keskustelu on oikeasti ihan perseestä..
Sain työkalukseni L800 ja ihan ok, suurimmat ongelmat ovat palvelulähtöisiä, sertifikaatti puutoksia tai tuntumattomia sertifikaatteja, jotkut palvelut eivät tue mobiili härdelliä yms. Puhelimesta johtuu ehkä 10% ongelmista.. 40% palveluista ja 50% käyttäjästä..

Ja ibubrofeeni ei aiheuta turvotusta, outo väite jopa Pertin tapaiselta lääketieteen tuntijalta?
Tämä känny keskustelu on oikeasti ihan perseestä..
Sain työkalukseni L800 ja ihan ok, suurimmat ongelmat ovat palvelulähtöisiä, sertifikaatti puutoksia tai tuntumattomia sertifikaatteja, jotkut palvelut eivät tue mobiili härdelliä yms. Puhelimesta johtuu ehkä 10% ongelmista.. 40% palveluista ja 50% käyttäjästä..
Pyyhin Netikettiin..