Päivän linkki

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Noppaelain
Elämätön Kitisijä
Viestit: 367
Liittynyt: 20.01.2011 2:33
Paikkakunta: Satunnainen

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja Noppaelain »

"säteilyä opiskelemaan pakotettu poliisiopistolainen"
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

^Mukava tietää, että verovarat menevät järkevään tarkoitukseen.

Oikeasti: VMP.

Laitoin uutisvihjeen Hesariin, Kauppalehteen,Taloussanomiin, Iltasanomiin ja Iltalehteen. Saa nähdä, tarttuuko kukaan.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Ei kukaan vissii tarttunut, mutta onneksi joku huomaa:

http://www.kaleva.fi/uutiset/pohjois-su ... ta/606585/
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 7640
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

NuoriDaavid kirjoitti:Olin just 2-3 päivää sitten ekan kerran lukenut ko. "Starasta" ja ajattelin, että toivottavasti ei ole tosissaan..

http://nyt.fi/20120828-puhelinoperaatto ... nostemppu/
Aika paljon olen nähnyt, mutta vielä en ole törmännyt hyvään tai edes huonoon tarinaan siitä, miten tuommoisten kampanjoiden konversio oikein toimii vai toimiiko lainkaan. Huomion saaminen on aika helppoa, sen todistaa vaikka tuksu ja lumenpudottaja. Huomion muuttaminen rahaksi on usein vaikeaa, sen todistaa vaikka tuksu ja lumenpudottaja.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Rikkaat ja järjettömät kampanjahan pyörii nyt täysillä. Itse tykkäsin enemmän laamasta.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 7640
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

NuoriDaavid kirjoitti:Rikkaat ja järjettömät kampanjahan pyörii nyt täysillä. Itse tykkäsin enemmän laamasta.
En ole nähnyt kumpaakaan.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

sivustahuutaja kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Rikkaat ja järjettömät kampanjahan pyörii nyt täysillä. Itse tykkäsin enemmän laamasta.
En ole nähnyt kumpaakaan.
Et katso TV:tä?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 7640
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ En. Enkä kuuntele mainosradioita. Selaimessa on adblock. En tilaa lehtiä. Suoramarkkinointikielto. Lisäksi en yleensä näe mainoksia vaikka ne tulisivat vastaan.

Vaikka katsoisin mainoksia kaiken vapaa-aikani, niin en silti keksi miten joku operaattorimainos voisi vaikuttaa minuun. Jos maksaisin itse liittymäni, niin löisin luvut kuitenkin johonkin tarjolla olevaan laskuriin ja ottaisin sen halvimman tarpeisiini sopivan. Sama homma melkein kaikkien muidenkin hyödykkeiden kanssa.

EDIT: Stokkan mainosläpyskän yleensä selaan vaikka paskalla istuessa. Stokkalla tulee käytyä muutenkin ja heillä on joskus ihan hyvin rakennettuja kampanjoita esim. herkussa.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Ok. Mielenkiintoinen valinta.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 7640
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Kui?

Telkkari:
- Leffat on jo katsottu leffoina ja leffat katsotaan yhden kerran
- Katsomiskelpoisia sarjoja tulee ehkä 1 vuodessa ja sen katsoo mukavammin muilla tavoin. Sama pätee luontodokkareihin.
- Uutiset ovat vanhoja ja eivät juurikaan käsittele taloutta

Radio:
- Nettiradiot ja skype on keksitty

Adblock:
- Onko joku jolla ei ole blokkeria? Kuka jaksaa niitä välkkyviä bannereita näkökentän reunoilla? Jos ette klikkkaa ja osta, niin mitä hyötyä niistä on?

Kotiin kannetut mainokset:
- Luetteko oikeasti näitä? Saunaan tai takkaan tietysti tarttee pienen määrän sytykettä.

Lehdet:
- Vaikka harrastaisi jotain, niin blogit ovat tänä päivänä parempi formaatti harrastetiedon lukemiseen kuin lehti.
prosessi
Kitinän uhri
Viestit: 716
Liittynyt: 13.11.2010 15:05

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Ilmeisesti sitten kuitenkin kuulun samaan ihmistyyppiin sivustahuutajan kanssa. Samat valinnat samoin perustein. Risujenpoimintamiittiä odotellessa...
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Ensiksi disclaimer. Tätä ei pidä ajatella niin, että toinen meistä on oikeassa ja toinen väärässä. Kuten sanoin, mielenkiintoista, että käytät mediaa niin eri tavalla kuin minä.
sivustahuutaja kirjoitti:
Telkkari:
- Leffat on jo katsottu leffoina ja leffat katsotaan yhden kerran
- Katsomiskelpoisia sarjoja tulee ehkä 1 vuodessa ja sen katsoo mukavammin muilla tavoin. Sama pätee luontodokkareihin.
- Uutiset ovat vanhoja ja eivät juurikaan käsittele taloutta
Mä katson tv:stä jonkin verran sarjoja (esim. Täydelliset naiset (RIP), House, Good Wife), perjantaisin hauskat kotivideot ja tartumikkiin, lauantaisin YLE leaks ja Uutisvuoto ( kolme viimeksi mainittua yleltä, eli ei mainoksia). Uutisia nykyään harvemmin, leffoja joskus.
sivustahuutaja kirjoitti:
Radio:
- Nettiradiot ja skype on keksitty
Radiota kuuntelen vain autossa. Aamulla Ylen radiouutiset ja ykkösaamun alkua ja välillä kaupallisilta kanavilta musiikkia.
sivustahuutaja kirjoitti: Adblock:
- Onko joku jolla ei ole blokkeria? Kuka jaksaa niitä välkkyviä bannereita näkökentän reunoilla? Jos ette klikkkaa ja osta, niin mitä hyötyä niistä on?
Mainosbannerit eivät mua haittaa. En ole koskaan käyttänyt adblokia
sivustahuutaja kirjoitti:
Kotiin kannetut mainokset:
- Luetteko oikeasti näitä? Saunaan tai takkaan tietysti tarttee pienen määrän sytykettä.
Gigantin ja Verkkokaupan mainoslehdykät selaan
sivustahuutaja kirjoitti:
Lehdet:
- Vaikka harrastaisi jotain, niin blogit ovat tänä päivänä parempi formaatti harrastetiedon lukemiseen kuin lehti.
Luen Hesaria ja TM:ää. Näitä kumpaakaan eivät blogit korvaa missään tapauksessa IMNHO. Blogistit ovat aina jonkun sortin propellipäitä, joilla on oma vahva henkilökohtainen asenteensa. Ja miten blogisti esim. järjestäisi validin talvirengastestin? Maksullista lehdistöä ei ilmaistarjonta korvaa missään tapauksessa.

Lopuksi: musta on hassua, että esiinnyt jonkinlaisena mainonnan asiantuntijana, mutta et koskaan näe mainoksia. Kuulostaa samalta kuin viininasiantuntija, joka ei koskaan juo viiniä tai musiikkikriitikko, joka ei kuuntele musiikkia.

Jatkuu:

http://kitina.net/viewtopic.php?f=1&t=10858
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Jos pistäisin itseni huudettavaksi niin voittaisinkohan tuksun arvossa?

Tai ei uskalla, kummiskin joku espoolainen epäilyttävä ihminen huutaisi epämiellyttävään käyttötarkoitukseen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 7640
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

NuoriDaavid kirjoitti: Lopuksi: musta on hassua, että esiinnyt jonkinlaisena mainonnan asiantuntijana, mutta et koskaan näe mainoksia.
Mielestäni kommentoin aika vähän mainontaa? Markkinointia kommentoin enemmän. Vaikka en näkisi mainoksia, niin näen markkinoinnin. Markkinointiahan on esim. se että hoitaa digikameransa mahdollisimman moneen testiin ja kokeiluun, jolloin meikäläinen löytää nuo arvostelut googlettamalla. Markkinointia on myös se, että kamaa löytyy hyllystä hyvältä paikalta kun sitä menee ostamaan. Markkinointia on nettikaupan hyvät kuvat ja tuotetiedot.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Tv toimittajan vastaus meiliin, jossa katsoja kritisoi hänen ylipainoaan



Tän voisi laittaa moneen ketjuun. Oikeassahan nainen on.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja exsu »

^ Joo. Tossa on puolensa. Toisaalta hieman kammoksun myös toista äärilaitaa, sellaista "reilusti ylipainoinen ja ylpeä siitä" - tyyppistä keskustelua. Ei sitä ylipainoa tarvitse pyydellä anteeksi läheisiltään tai yhteisöltään, ei sillä. Jotenkin vaan ne nuorten naisten pläskiblogit (esim. More2Love) välillä herättää syömishäiriöisen minän ihmettelemään, että miksi. Terveet nuoret naiset! Kyllähän tuon saisi fiksattua. Jos ei nyt hoikaksi, niin ainakin vähemmän reippaaksi ylipainoksi. Samalla vähenisivät monet terveysriskit ja ongelmat. Mutta tiedostan siis, että tähän osaltaan vaikuttaa oma vinksahtanut kehonkuva.
Baby, we should hit the south of France
So you could run around without them pants.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Niin. Mun mielestäni pitää erottaa kaksi asiaa:

1)Kannattaako laihduttaa, jos on selvästi ylipainoa
2)Saako läskiä kiusata läskien takia

Ei toi nainen tuossa väitä, ettei hänellä ole ylipainoa ja etteikö hänen kannattaisi laihduttaa.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja exsu »

Joo ymmärsin, inspiroiduin vaan pohtimaan toista ilmiötä, eli sellaista pullukkuuden ylistämistä.

Tuossa on kyse pohjimmiltaan käytöstavoista.
Baby, we should hit the south of France
So you could run around without them pants.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Joo.

Tietysti, kun toi ylipaino ilmiselvästi on tolla naiselle vaikea paikka, niin miksi hän ei laihduta.

Eo. ei ole provo tai vitsi. En vain koskaan tajua, miksi lihavat ihmiset, jotka kokevat ylipainonsa ongelmaksi, eivät laihduta.

Eo. ei myöskään kumoa sitä, että läskejä ei saa kiusata läskien takia sen enempää kuin ketään muutakaan.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Kottarainen
Kitisijä
Viestit: 2081
Liittynyt: 18.01.2011 23:14

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja Kottarainen »

Mun mutustetsonin mukaan aika monilla noista kunnolla lihavista on joku syömishäiriö, hallitsematonta ahmimista. Nykyään kokeilevat kai jotain lääkkeitä noille, ainakin joku naltreksoni- tai naloksoninenäsuihke oli joillain auttanut. Eli aivokemian ongelma tuokin riippuvuus. Sitä ei varmaan kukaan tiedä onko kyseessä primaarinen vai hankittu tila. Yhtä hyvin voisit siis kysyä mikseivät juopot raitistu.
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Kottarainen kirjoitti:Mun mutustetsonin mukaan aika monilla noista kunnolla lihavista on joku syömishäiriö, hallitsematonta ahmimista. Nykyään kokeilevat kai jotain lääkkeitä noille, ainakin joku naltreksoni- tai naloksoninenäsuihke oli joillain auttanut. Eli aivokemian ongelma tuokin riippuvuus. Sitä ei varmaan kukaan tiedä onko kyseessä primaarinen vai hankittu tila. Yhtä hyvin voisit siis kysyä mikseivät juopot raitistu.
Olet aivan oikeassa. Ehkä ajatukseni on se, että haluan ihmisiltä rehellisyyttä ja selittely watuttaa mua.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2439
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja par-sky »

exsu kirjoitti:Joo ymmärsin, inspiroiduin vaan pohtimaan toista ilmiötä, eli sellaista pullukkuuden ylistämistä.
Mä luulen että se voi olla vastareaktio vallalla olleelle hoikkuuden ylistämiselle.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Päivän linkki

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Jaa jaa. Eiköhän se ole itsesuggerointia tosiasioiden kieltämiseksi. Ainakin mun mielestäni noi "i'm beautiful no matter what" jutskat on sitä.

Sama, jos minä väittäisin olevani pitkä tumma ja komea (1/3 oikein).
Viimeksi muokannut NuoriDaavid, 04.10.2012 14:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Vastaa Viestiin