Typerimmät uutiset
Re: Typerimmät uutiset
Pyyhin Netikettiin..
Baari kilometrin säteellä lisää juomista!
Odotan innolla millaisia johtopäätöksiä tästäkin kansankynttiläin pläjäyksestä vedetään. Yksi tietty voisi olla kieltää baarit kilometrin säteellä ihmisasutuksesta.
Odotan innolla millaisia johtopäätöksiä tästäkin kansankynttiläin pläjäyksestä vedetään. Yksi tietty voisi olla kieltää baarit kilometrin säteellä ihmisasutuksesta.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
-Atticus Fetch, Californication
^ luin samaa, että ihminen ei vaan voi hillitä itseään kun näkee baarin.
Hän tarvitsee koneiston tukea ja apua. Eli kieltoja ja rajoituksia.
Hän tarvitsee koneiston tukea ja apua. Eli kieltoja ja rajoituksia.
Came here for school, graduated to the high life
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuh ... pos=ok-nln
Oh gosh
1)Miksi ne piinaisivat?
2)Mitäköhän ne voisivat tarkoittaa? Jos unessa laittaa parrua naapurin rouvan berberiin, niin voisiko se esim. tarkoittaa, että on aika ostaa uudet talvirenkaat??
Oh gosh
1)Miksi ne piinaisivat?
2)Mitäköhän ne voisivat tarkoittaa? Jos unessa laittaa parrua naapurin rouvan berberiin, niin voisiko se esim. tarkoittaa, että on aika ostaa uudet talvirenkaat??
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Tunnistatko uniesi salatut viestit?
Joo, olen puutteessa.
Joo, olen puutteessa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Mua piinaa seksiunien vähäisyys. Ylipäänsä näen aika harvoin unia (siis jotka muistaisin).
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Naimisiinmenossa on se etunsa, että ennen naimisiinmenoa ajattelee vielä valheellisesti, että mun ei tarvitse luopua muusta kuin useammista tulevista seksipartnereista. Että harrastan seksiä enää yhden ihmisen kanssa loppuelämäni. Ja sitten naimisiin mentyä huomaakin todellisen numeron olevan yhden sijaan nolla.masa kirjoitti:Me kaikki ollaan.Bluntly kirjoitti:Joo, olen puutteessa.
Manaaja kirjoitti:Ja sitten naimisiin mentyä huomaakin todellisen numeron olevan yhden sijaan nolla.
Ja siinä sivussa on joutunut luopumaan kaikesta muustakin.
Älkää hyvät veljet menkö naimisin.
Pöh! Ei kaikilla naimisiin meno johda talonrakennukseen ja yllättävään vaimo- ja lapsiluvun lisääntymiseen.masa kirjoitti: Älkää hyvät veljet menkö naimisin.
Baby, we should hit the south of France
So you could run around without them pants.
exsu kirjoitti:Pöh! Ei kaikilla naimisiin meno johda talonrakennukseen ja yllättävään vaimo- ja lapsiluvun lisääntymiseen.
No talonrakennus ja lapsethan on ihan parasta. Vaimo se ongelma asiassa onkin!
Ei muuta kuin nussimaan villisti ympäriinsä, niin on lopun ikää lapsia kaitsettavana ja taloja rakennettava. Alat superrekkikseksi.masa kirjoitti:No talonrakennus ja lapsethan on ihan parasta. Vaimo se ongelma asiassa onkin!exsu kirjoitti:Pöh! Ei kaikilla naimisiin meno johda talonrakennukseen ja yllättävään vaimo- ja lapsiluvun lisääntymiseen.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
So Hard kirjoitti:
Ei muuta kuin nussimaan villisti ympäriinsä, niin on lopun ikää lapsia kaitsettavana ja taloja rakennettava. Alat superrekkikseksi.
Mun pyssyni ampuu tyhjää. Toisen talon kyllä haluaisin rakentaa eikä nussiminenkaan pahalta kuulosta!
- Kottarainen
- Kitisijä
Bonarina vielä että joudut kitumaan pidempään kun elinikäsi pitenee. On se niin väärin!1Manaaja kirjoitti: Naimisiinmenossa on se etunsa, että ennen naimisiinmenoa ajattelee vielä valheellisesti, että mun ei tarvitse luopua muusta kuin useammista tulevista seksipartnereista. Että harrastan seksiä enää yhden ihmisen kanssa loppuelämäni. Ja sitten naimisiin mentyä huomaakin todellisen numeron olevan yhden sijaan nolla.
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
- Kottarainen
- Kitisijä
Tirsk.So Hard kirjoitti: Ei muuta kuin nussimaan villisti ympäriinsä, niin on lopun ikää lapsia kaitsettavana ja taloja rakennettava. Alat superrekkikseksi.
Masa: Jos nyt oikeesti niin perseestä on vaimo niin ota ero. Se on nykyään ihan mahdollista.
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
Kottarainen kirjoitti:Masa: Jos nyt oikeesti niin perseestä on vaimo niin ota ero. Se on nykyään ihan mahdollista.

- Kottarainen
- Kitisijä
^No nyt putosin.
Kottarainen kirjoitti:^No nyt putosin.
Näköjäään. Tosin se tapahtui jo muutama viesti sitten.
- Kottarainen
- Kitisijä
^Näemmä. Voitko hiukan avata logiikkaasi?
Kottarainen kirjoitti:^Näemmä. Voitko hiukan avata logiikkaasi?
Kyseessä oli vitsi ja jos vastasit itse vitsiin vitsillä minä putosin kärryiltä.
Mutta samapa tuo. Mulla on nimittäin tällä hetkellä jo kaksi vaimoa, joilta kummaltaakna en saa seksiä tarpeeksi.
- Kottarainen
- Kitisijä
^Pihtarius on ehkä geneettistä sorttia.
Mä taas veikkaan hääkakun tuomaa myrkytystä.Kottarainen kirjoitti:^Pihtarius on ehkä geneettistä sorttia.
Mitä noi on?Manaaja kirjoitti:... luopua muusta kuin useammista tulevista seksipartnereista.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
^ Eloonjäämisvietin lähettämä alitajuntainen, valheellinen ajatusleikki.
Katso huima muodonmuutos! Jutalla oli 11 vuotta sitten lyhemmät hiukset kuin nyt! Shokkiwau!
http://www.iltasanomat.fi/kuntavaalit/a ... pos=ok-nln

http://www.iltasanomat.fi/kuntavaalit/a ... pos=ok-nln
Baby, we should hit the south of France