Riitaketju
Re: Riitaketju
Mun nähdäkseni tuossa ei väitellä Ninnille vittuilusta, vaan vallitsee aika suuri yksimielisyys siitä, että kaikki siihen osallistuivat. Väittelyn keskiössä on se, oliko Manalan suorittama vittuilu hyväntekeväisyyttä vai ei.
Baby, we should hit the south of France
So you could run around without them pants.
Näin heti päässäni tän:Nergal kirjoitti:Pelle Herman

"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
~Albert Einstein
En muista Geetzun tai Nowan vittuilleen ninnille.exsu kirjoitti:Mun nähdäkseni tuossa ei väitellä Ninnille vittuilusta, vaan vallitsee aika suuri yksimielisyys siitä, että kaikki siihen osallistuivat. Väittelyn keskiössä on se, oliko Manalan suorittama vittuilu hyväntekeväisyyttä vai ei.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Korjaan, kaikki tähän keskusteluun osallistuneet osallistuivat.So Hard kirjoitti: En muista Geetzun tai Nowan vittuilleen ninnille.
Mun nähdäkseni tässä urputtaa nyt haistapaskan pikku peelot internetsin rupupalstalla siitä kuka saa eniten mainetta sillä että ei vittuillut ja kääntää itse selkäänsä lyömän veitsen kohti seuraavaa. Mutta aivan vitun sama, vittuja tämä edes minulle kuuluu. Kirjoitin vittuillakseni.exsu kirjoitti:Mun nähdäkseni tuossa ei väitellä Ninnille vittuilusta, vaan vallitsee aika suuri yksimielisyys siitä, että kaikki siihen osallistuivat. Väittelyn keskiössä on se, oliko Manalan suorittama vittuilu hyväntekeväisyyttä vai ei.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
En mä jaksa enempää olkiukkoja vastaan tapella. Eihän tässäkään keskustelussa muusta ollut kyse kuin yrittää käyttää itselle nähty higher ground hyväkseen ihan-sama-minkä-asian-kustannuksella, mikä seuraa vääjäämättä aina jos jonkun toisen kanssa on ensin jostain muutaman sanan vääntänyt. Ilman näitä tixipeesejähän meillä ei mitään keskusteltavaa keskenämme oliskaan. Nyt voidaan taas hetken olla hiljaa.
^Word. Manala sanoi juuri sen mitä olen hakenut.
Tästä ollaan kyllä yhtä mieltä. En vain näe, että SH on se, joka tätä hakee.Manaaja kirjoitti: Eihän tässäkään keskustelussa muusta ollut kyse kuin yrittää käyttää itselle nähty higher ground hyväkseen ihan-sama-minkä-asian-kustannuksella
En mä ole koskaan kuvitellut keskusteluni ninnin tai kenenkään muunkaan kanssa olleen hyväntekeväisyyttä. Mut saahan näillä näppärillä pikku muokkauksilla asian tietysti hienosti haluamaansa valoon.exsu kirjoitti:Väittelyn keskiössä on se, oliko Manalan suorittama vittuilu hyväntekeväisyyttä vai ei.
Eiköhän se ole jo tämän (ja kaikkien aiempinkien nettikeskustelujen) valossa nähty, mitä mieltä sä haluat musta olla. Älä suotta turhaan hengästy sen alleviivauskynän kanssa.exsu kirjoitti:Tästä ollaan kyllä yhtä mieltä. En vain näe, että SH on se, joka tätä hakee.
Paitsi että kahteen kertaan korostit sitä, että Ninnille ei mikään muu viestintäkeino mennyt perille ja sen vuoksi piti turvautua provokaatioon. Tarkoitatko nyt, että provokaatiosi ei ollutkaan pohjimmaltaan vain sun hyvää tarkoittavan viestin tehostekeino, vaan ihan sitä ihteään eli ilkeyttä?Manaaja kirjoitti:En mä ole koskaan kuvitellut keskusteluni ninnin tai kenenkään muunkaan kanssa olleen hyväntekeväisyyttä. Mut saahan näillä näppärillä pikku muokkauksilla asian tietysti hienosti haluamaansa valoon.exsu kirjoitti:Väittelyn keskiössä on se, oliko Manalan suorittama vittuilu hyväntekeväisyyttä vai ei.
Sun linjasi on nyt hyvin häilyvä.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
^This is so fucking epic.
Näyttäis pikemminkin siltä että sä et enää tiedä mitä kaikkea rivien välistä voisi lukea, jos oikein yrittäisi.So Hard kirjoitti:Sun linjasi on nyt hyvin häilyvä.
Koetko olevasi kykenevä jättämään asian tähän?
Jo vain.Manaaja kirjoitti:Koetko olevasi kykenevä jättämään asian tähän?
Haluaisin tietää, että pidänkö minä Kitinää pystyssä auttaakseeni jotakuta vai ilkeyttäni.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
^^Kokolailla auttaaksesi ihmisiä olemaan ilkeitä toisiaan kohtaan.
Saaks jo mennä vittuun trollaamasta?
Saaks jo mennä vittuun trollaamasta?
Kyllä Kitinä on paras keksintö sitten valmiiksi viipaloidun leivän.aasi kirjoitti:Haluaisin tietää, että pidänkö minä Kitinää pystyssä auttaakseeni jotakuta vai ilkeyttäni.

Missä muualla tällaista kiukkuista välittämisen ilmapiiriä voisi kokea netissä? IRL ehkä teinejä kasvattaessa.
Came here for school, graduated to the high life
Koska et jaksaisi sitä netin kaikille foorumeille leviävää huutoa ja kirjepommien tulvaa, mikä lopettamisesta seuraisi?aasi kirjoitti:Haluaisin tietää, että pidänkö minä Kitinää pystyssä auttaakseeni jotakuta vai ilkeyttäni.