Kerro vaivasta

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
Avatar
Kottarainen
Kitisijä
Viestit: 2081
Liittynyt: 18.01.2011 23:14

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Kottarainen »

exsu kirjoitti:Kolmas käynti lapsettomuuspolilla...
Koettakaa nyt jaksaa vaan. Eikös noissa aika hyvät onnistumisprossat kuitenkin ole? Mitenkään hoitojen raskautta aliarvioimatta, maksaa vaivan jos onnistutte. Harmi vaan ettei lopputulosta voi tietää etukäteen. Tsemppiä.
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja exsu »

Se mua tuossa stressaakin, kun ne haluaa heti lähteä noihin isompiin toimenpiteisiin. Jotain on pahasti vialla. Noilla palstoilla on ihmisiä, jotka on hoidoissa 7 vuotta. Meillä tää jää siihen vuoteen, kun toukokuussa aloitettiin, eikä julkisella tehdä kuin enintään kolme keinohedelmöitysyritystä.
Baby, we should hit the south of France
So you could run around without them pants.
Avatar
Kottarainen
Kitisijä
Viestit: 2081
Liittynyt: 18.01.2011 23:14

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Kottarainen »

exsu kirjoitti:Se mua tuossa stressaakin, kun ne haluaa heti lähteä noihin isompiin toimenpiteisiin. Jotain on pahasti vialla. Noilla palstoilla on ihmisiä, jotka on hoidoissa 7 vuotta. Meillä tää jää siihen vuoteen, kun toukokuussa aloitettiin, eikä julkisella tehdä kuin enintään kolme keinohedelmöitysyritystä.
Kysyittekö suoraan ja saitteko perusteet? En nyt ihan tiedä teidän ikää, mutta ajattelisin, ettei päälle kolmekymppisellä kannattanekaan kauheen monta vuotta säätää jos meinaa jotain saada aikaan. Öö, isommat toimenpiteet? En ymmärrä kyllä näistä lapsettomuushoidoista paljoakaan, mutta jos nyt vaan on niin, että teihin halutaan panostaa?
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mä en ole lääkäri, mä en osaa ajatella tätä todennäköisyysprosentteina tai tilastoina. Mä vedän aika puhtaasti tunteella, ja se tunne on tällä hetkellä pakokauhu. Mulle selitettiin jotain perusteita, miehen mielestä ne ei pidä paikkaansa, mulla ei ole mitään eväitä arvioida, kumpi on enemmän oikeassa. Lapsettomuus ei ala siitä ekasta polikäynnistä, siitä alkaa vasta sen hoito.
Baby, we should hit the south of France
So you could run around without them pants.
prosessi
Kitinän uhri
Viestit: 716
Liittynyt: 13.11.2010 15:05

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Hallusinaatiot vaivaavat mitä ilmeisimmin. Vaikea ainakin uskoa, että kokemani tapaaminen todella tapahtui eikä ole hallusinaatio. Olemme mieheni kanssa perustaneet yrityksen, jossa jatkan suht. vastaavissa hommissa kuin isin yrityksessä. (Syy: Isi ilmoitti, että palattuani äitiyslomalta palkanmaksu loppuu ja muuttuu kokonaan projektimyyntiprovisioksi. Sen verran isoista projekteista on kyse, että olisi ilmeisesti pitänyt tehdä kuukausia töitä ilman palkkaa, kun käynnissä olevissa projekteissa ei toistuvan äitiyslomailuni takia oikein ollut minulle mitään sopivaa tehtävää. Niinpä pakotin isin antamaan potkut ja oma yritys pystyyn, kun kerran riskikin on kokonaan niskoillani.) Mutta minulla siis oli ensimmäinen uuden yrityksen myyntitapaaminen, joka meni näin:
*Prosessi esittelee projektiehdotuksen A.*
- Ei me tota projektia osteta, asiakas kertoo. - Sen sijaan me ostetaan sulta projekti X, jonka hinta on max. Y, syystä Z. Määrittele sen sisältö sellaiseksi, että voitte tehdä sen hinnalla Y.
- OK!
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Niin?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
prosessi
Kitinän uhri
Viestit: 716
Liittynyt: 13.11.2010 15:05

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Asiakas oli päättänyt ostaa leipäkauppiaalta päärynän. Keskikohtalaisen absurdia.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Olet väärässä ketjussa.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
prosessi
Kitinän uhri
Viestit: 716
Liittynyt: 13.11.2010 15:05

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Vain jos kyseessä ei ollut hallusinaatio.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8394
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Manaaja kirjoitti:
exsu kirjoitti:Ja se tarkottaisi samalla seuraavaa pitkää prosessia tämän perään. Epäilen vahvasti omien voimavarojen riittävyyttä.
En millään muotoa tarkoita tätä pahalla, mutta jos adoptioprosessi tuntuu olevan niillä rajoilla mihin omien voimavarojen riittävyyttä epäillään, oletko ihan varma että ne voimavarat riittää itse lapseen?
Eipä noita asioita voi verrata. Lapsettomuus- ja adoptioasioissa se stressi ja kuluttavuus tulee pohjimmiltaan niin eri asioista kuin lapsen kanssa. Jos ei pää kestä puolison etsimistä sinkkuna, niin kestääkö se parisuhteessa? Jos työnhaku ottaa koville, niin miten sitä jaksaa töissä?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8394
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Exsulle edelleen voimia prosessin keskellä. Toivoisin, että voisin auttaa jotenkin mutta sanat ovat riittämättömiä. Se mainittu elämäntapalapsettomuus oli minunkin mielestäni pelottavaa ja todella toivoin, etten siihen sortuisi ja joutuisi. Se kuluttaa itseä ja parisuhdetta todella rankasti, maailmassa ei ole mitään muuta kuin se oma napa ja siihen liittyvät toimenpiteet. Vaikka lopulta ei seksiä enää yhdistäkään lapsen hankintaan, tulee siitäkin helposti ajastettu velvollisuus. Parastahan olisi, jos pystyisi näkemään koko hoitoprosessin sellaisena määrämittaisena "suorituksena", joka on vaan käytävä läpi ja lopputulos on mitä on. Mutku se ei vaan ole niin yksinkertaista.

Edelleen, toivon teille todellakin onnea tässä asiassa :h:
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja exsu »

Kiitos Lolita ja muut :h:

Nyt ollaan siinä koeputkihedelmöitysjonossa. Suunnittelukäynti tammikuussa, ja eka siirto siinä alkuvuodesta kans. Sperman laatu oli romahtanut niin alas, ettei sitä voi enää hyödyntää muihin hoitomuotoihin. Mies "pääsee" nyt seuraavaksi syyniin, mä saan vapaata kaikista lääkkeistä, ultrista ja tutkimuksista loppuvuoden. Tai no, on mulla parin viikon päästä testipäivä, kun heitti ne sen viimeisemmän lähes-tyhjän näytteen sisään kaikesta huolimatta, mutta ei ole odotukset ihan hullun korkealla.

Nyt on yllättäen taas vähän rauhallisempi fiilis. Kummallisesti toimii pää. Ehkä siksi, että koeputken onnistumisprosentit on monenkertaiset tuohon inssiin nähden? Ne lääkkeet vähän jännittää, mutta onneksi se ei kestä ikuisesti.
Baby, we should hit the south of France
So you could run around without them pants.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Vesper »

exsu kirjoitti:Tai no, on mulla parin viikon päästä testipäivä, kun heitti ne sen viimeisemmän lähes-tyhjän näytteen sisään kaikesta huolimatta, mutta ei ole odotukset ihan hullun korkealla.
Toivotaan, että tämä menee nyt niin kuin parilla ystävättärellä on mennyt, eli että vika inssi tärppää. Jostuiskohan siitä, että kun odotukset ei ole korkeat, ei myöskään stressaa ja homma menee sitten putkeen. Enikeis, pidän peukkuja!
Work like a captain, play like a pirate.
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1188
Liittynyt: 17.12.2011 23:09

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Tsemppiä exsulle :h:


Mulla on nykyään koko ajan aivan järkyttävä nälkä. Sitten kun yrittää syödä, tulee aivan järkyttävän huono olo. Ihan tosi kivaa.
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3301
Liittynyt: 23.12.2005 23:36

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Menen nyt huomenna poistattamaan tämän vitun värkin jotta voin iloksenne taas ryhtyä pähkäilemään josko olen raskaana.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Georgina kirjoitti:Menen nyt huomenna poistattamaan tämän vitun värkin.
Tautologiaa?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3301
Liittynyt: 23.12.2005 23:36

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Georgina »

NuoriDaavid kirjoitti:
Georgina kirjoitti:Menen nyt huomenna poistattamaan tämän vitun värkin.
Tautologiaa?
Katoin sivistyssanakirjasta että tautologia tarkoittaa saman asian tarpeetonta toistoa. En voi sille mitään etten ole kesän jälkeen voinu muuta ajatelletkaan vaivarintamalla! Parannan nyt tapani raportoinnin suhteen.

Edit: Oon jättäny raportoimatta että peruin sen edellisen lääkäriajan kun japaninlippu nousi salkoon ja kivut hävisitvät reiluksi viikoksi mutta ovat taas back in business.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Georgina kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Georgina kirjoitti:Menen nyt huomenna poistattamaan tämän vitun värkin.
Tautologiaa?
Katoin sivistyssanakirjasta että tautologia tarkoittaa saman asian tarpeetonta toistoa. En voi sille mitään etten ole kesän jälkeen voinu muuta ajatelletkaan vaivarintamalla! Parannan nyt tapani raportoinnin suhteen.
Tavoittelin sanaleikkiä siitä, että naisen genitaaleista käytetään sekä nimitystä "vittu" että "värkki".

Eli toisin sanoen virkkeesi voisi myös ilmaista "Menen nyt huomenna poistattamaan tämän vaginan vaginan".
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Georgina kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Georgina kirjoitti:Menen nyt huomenna poistattamaan tämän vitun värkin.
Tautologiaa?
Katoin sivistyssanakirjasta että tautologia tarkoittaa saman asian tarpeetonta toistoa. En voi sille mitään etten ole kesän jälkeen voinu muuta ajatelletkaan vaivarintamalla! Parannan nyt tapani raportoinnin suhteen.

Edit: Oon jättäny raportoimatta että peruin sen edellisen lääkäriajan kun japaninlippu nousi salkoon ja kivut hävisitvät reiluksi viikoksi mutta ovat taas back in business.
Eiköhän Dave tässä viitannut siihen, että vittu ja värkki ovat synonyymejä. Yritti siis olla hauska, mutta ei nyt ihan onnistunut.
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vesper kirjoitti: Yritti siis olla hauska, mutta ei nyt ihan onnistunut.
Ei oo koskaan ennen käyny näin ja nyt kävi taas!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3301
Liittynyt: 23.12.2005 23:36

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Tässä on joku alueellinen ero, ei me vaan sanota vittua värkiksi. Värkki on joku laite. Ja on siinä semmonen sanaleikki että puhutaan "pahuksen laite" ja "vaginan laite" jotka molemmat tässä asiyhteydessä pitävät paikkaansa. Sitä paitti oon taas joutunut vetään nappia siihen malliin että aivan hävettää vastata töissä puhelimeen ja kysyä samaa asiaa miljoona kertaa ko aivot ei vaan toimi.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

No kyllä mä ymmärsin sun alkuperäisenkin sanaleikin, joka oli hauskempi kuin mun :wink:
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3301
Liittynyt: 23.12.2005 23:36

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Georgina »

NuoriDaavid kirjoitti:No kyllä mä ymmärsin sun alkuperäisenkin sanaleikin, joka oli hauskempi kuin mun :wink:
Hyvin korjattu! :D
Oikeasti tämä on raivostuttavaa, ei kellään voi olla näin vaikea kohtu ettei huoli tuota kierukkaa. Kauhealla vaivalla ja rahalla se sinne on tungettu ja nyt se pitää ottaa pois ja maksaa ittensä kipeäksi että saa vaikka ne kapselit. Kävi jo mielessä että kysyis laittasko ne piuhat poikki niin pääsis tästäkin.

Edit tiistai: Kierukka pois, kramppaaminen alkaa heti hellittää. Nyt oon vaan joulukuuhun asti selibaatissa ja haen silloin kapselit takas.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 3775
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: (juna)Kisko

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Alan epäillä olevani homeessa. Olen googletellut homeoireita ja oirelista on aika pitkä. Mulle on kuitenkin tässä hiljattain alkanut ilmaantua sellasia iho-oireita, joita mulla ei ole juuri ikinä, vaikka iho onkin atooppinen.

silmäluomirutto siis on taas käynnissä (parani hetkeksi apteekin voiteella, mutta tuli takas ja nyt ei mikään tehoa) ja kutisee enemmän kuin normaalisti. Lisäksi tavoista po
iketen poskiin on myös ilmaantunut ihottumaa, joka ei lähde.

Olen nyt kokeillut b-vitamiinilisää ja myös rasvaa (omega) sisäisesti. Ei tehoa. Histamiinit on vielä testaamatta, mutta mietin että menen lekuriin, jos ei ole parantuneet maanantaihin mennessä.

Mutta voiko lekuri jotenkin selvittää, ovatko oireet homeesta vai vain atooppisen ihon "huonoa kautta"? Auttakee!
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Ainakin yleisimmät sisä- ja ulkohomeallergiat voi selvittää prickillä.
Prepare for the worstest.
Vastaa Viestiin