Kun tämä yhteiskunta on täynnä suuria moralisteja, jotka tekevät suuria moralistisia linjanvetoja ehdottaen niitten nostavan kansakuntamme moraalia ja vihjaavat muitten kansakuntien kohta seuraavan.NuoriDaavid kirjoitti:Pertti. Mun mielestäni tässä on sulla nyt sellainen paha virhe, että koko ajan ajattelet, että huima tarkastelisi asiaa siitä näkökulmasta, mitä muuta ajattelevat. Sinä olet tässä se, joka pohtii, mitä norsu meistä ajattelee. Huima tarkastelee asiaa ihan suomalaisten itsensä kannalta.
Ja itse käytännössä esim vihreitten kansanedustajat silti tekevät mökkireissunsa eduskunnan taksiseteleillä, kepulaisilla ovat menneet omat ja muitten rahat sekaisin, kokkarit sattumalta ajavat vaalirahoittajiensa asiaa olematta jäävejä ja demarit ottavat vaalitukensa verorahoilla tuetuilta liitoilta.
Ja onhan ilahduttavaa huomata että kristillisetkin alkavat huomata vallan edut nimityksistä päätellen.
Ja samaa tekee muu kansakunta ilahduttavasti perässä. Paheksuu liikennekuria ajaessaan itse ylinopeutta, harmaa talous kiukuttaa mutta kaiken voi ostaa kuititta.