Henkilö, jolle on paljastettu insinöörien salaiset rituaalit, ei voi koskaan luopua insinööriydestään. Illuminatista ei voi erota.So Hard kirjoitti:Mikä estää, jos ruoho kerran on niin vihreää?Diddley Bow kirjoitti:Vittu mä haluan olla joko lakimies tai lääkäri. Insinöörinä joutuu tekemään töitä! Oikeita töitä!
Perjantai Peruutettu Palstalla!
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Re: Perjantai Peruutettu Palstalla!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Muok: Puuh...
Viimeksi muokannut saira, 07.09.2012 15:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
~Albert Einstein
Diddley Bow kirjoitti:No mut onneksi mulla on iso kyrpä!

Olinpas mä hyvä tänään! Jopa mun pienryhmässä lausuttua kommenttia lainattiin loppuyhteenvedossa. Ei oo helppoa olla fiksu ja filmaattinen!
Work like a captain, play like a pirate.
Muistuttaisin palstallamme majailevasta henkilöstä, joka on moista loikkausta tekemässä.NuoriDaavid kirjoitti:Henkilö, jolle on paljastettu insinöörien salaiset rituaalit, ei voi koskaan luopua insinööriydestään. Illuminatista ei voi erota.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
- Diddley Bow
- Kitisijä
Tarviitko sä uusia?! Mikä vika vanhoissa on?Vesper kirjoitti:Diddley Bow kirjoitti:No mut onneksi mulla on iso kyrpä!![]()
Who says you need to buy a guitar?
No ne on vanhoja! Pitäähän mun arvioida kehitystä...Diddley Bow kirjoitti:Tarviitko sä uusia?! Mikä vika vanhoissa on?Vesper kirjoitti:Diddley Bow kirjoitti:No mut onneksi mulla on iso kyrpä!![]()
- Diddley Bow
- Kitisijä
Yhtä iso ja kova edelleen. Trust me.Vesper kirjoitti:No ne on vanhoja! Pitäähän mun arvioida kehitystä...
Who says you need to buy a guitar?
Ryhdy myyntidroidiksi: Ei tarvitse muuta kuin katsoa tilausten määrän kehitystä ja kääriä vitullisia bonareita.Diddley Bow kirjoitti:Vittu mä haluan olla joko lakimies tai lääkäri. Insinöörinä joutuu tekemään töitä! Oikeita töitä!
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
-Atticus Fetch, Californication
Taidan mennä jo kotiin parit webbi-sivut päitetty ja makkarat pistetty järjestykseen! Taas kerran.
VÄSYTTÄÄ NIIN VITUSTI, JAKSAISKO kotimatkalla käydä A-13:ssa keskustassa?
Missähän sika luuraa? Onko joku heittänyt sikaa?
VÄSYTTÄÄ NIIN VITUSTI, JAKSAISKO kotimatkalla käydä A-13:ssa keskustassa?
Missähän sika luuraa? Onko joku heittänyt sikaa?
Pyyhin Netikettiin..
Fuuuuuck. Musta on tullut sokerihiiri. Kaikki makea tännemullehetinyt. Apua!
Todella jännittävä ilta! Tyhjensin juuri 21 purkkia päiväysvanhoja mausteita roskiin. Seuraavaksi voisin katsoa kun pyykit kuivuu.
- Kottarainen
- Kitisijä
Meneekö ne mausteet oikeesti pilalle ihan hetheti??Vesper kirjoitti:Todella jännittävä ilta! Tyhjensin juuri 21 purkkia päiväysvanhoja mausteita roskiin. Seuraavaksi voisin katsoa kun pyykit kuivuu.
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
Ei ne heti mene, mutta mulla oli mm. avaamattomia vuodelta 2004... *köh*Kottarainen kirjoitti:Meneekö ne mausteet oikeesti pilalle ihan hetheti??Vesper kirjoitti:Todella jännittävä ilta! Tyhjensin juuri 21 purkkia päiväysvanhoja mausteita roskiin. Seuraavaksi voisin katsoa kun pyykit kuivuu.
Ne sanoo että edellisen vuoden kasvatetut yrtit aina heitettävä pois ennen uusien keräämistä!
Olen kalliit liperit salviat ja mäkimeiramit säilyttäny kummiskin..
Olen kalliit liperit salviat ja mäkimeiramit säilyttäny kummiskin..
Pyyhin Netikettiin..
Ne kuuluu tyhjentää seuraavaan valmistamaansa chili con carneen.Vesper kirjoitti:Ei ne heti mene, mutta mulla oli mm. avaamattomia vuodelta 2004... *köh*Kottarainen kirjoitti:Meneekö ne mausteet oikeesti pilalle ihan hetheti??Vesper kirjoitti:Todella jännittävä ilta! Tyhjensin juuri 21 purkkia päiväysvanhoja mausteita roskiin. Seuraavaksi voisin katsoa kun pyykit kuivuu.
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Luonnonvastaista!1Bluntly kirjoitti:Muistuttaisin palstallamme majailevasta henkilöstä, joka on moista loikkausta tekemässä.NuoriDaavid kirjoitti:Henkilö, jolle on paljastettu insinöörien salaiset rituaalit, ei voi koskaan luopua insinööriydestään. Illuminatista ei voi erota.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
- McJanne
- Kitisijä
Päinvastoin, luonnollista. Kuka muu sen kaaoksen olis luonut, jos ei insinööri?NuoriDaavid kirjoitti:Luonnonvastaista!1Bluntly kirjoitti:Muistuttaisin palstallamme majailevasta henkilöstä, joka on moista loikkausta tekemässä.NuoriDaavid kirjoitti:Henkilö, jolle on paljastettu insinöörien salaiset rituaalit, ei voi koskaan luopua insinööriydestään. Illuminatista ei voi erota.
Kirjoitan tätä alasti
Tästä tuli mieleen se, että jumalan täytyy olla insinööri, koska kukapas muu kuin insinööri vetää viemärin läpi birkistysalueen, näin tapahtui kun pillua luotiin..McJanne kirjoitti:Päinvastoin, luonnollista. Kuka muu sen kaaoksen olis luonut, jos ei insinööri?NuoriDaavid kirjoitti:Luonnonvastaista!1Bluntly kirjoitti:Henkilö, jolle on paljastettu insinöörien salaiset rituaalit, ei voi koskaan luopua insinööriydestään. Illuminatista ei voi erota.
Muistuttaisin palstallamme majailevasta henkilöstä, joka on moista loikkausta tekemässä.
Pyyhin Netikettiin..