Mutta mitä iloa SA saisi siitä, että hän postaisi palstalle jonkun muun tekstejä? SA:n maailman keskipiste on kuitenkin hän itse.NuoriDaavid kirjoitti:Ota huomioon, että Opal/Juulin tekstit ovat ainakin osittain ilmeisesti kopioitu muualta.prosessi kirjoitti:kun taas Opal/Juuli näyttäisi käsittelevän muita ihmisiä/mielikuvitusolentoja ihan itsenäisinä yksilöinä, joilla on oma todellisuutensa Opalin/Juulin ulkopuolella. Jos SA joustaa noin erityyppiseen tekstiin ja täysin johdonmukaisesti (ilman pienimpiäkään SA:maisia oireita) kuin mitä Opal/Juuli suoltaa, on hän kirjallinen nero. Sitä minun olisi aika vaikea uskoa.
Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju
Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju
Näin kirjoittaa tyyppi joka kirjoittaa keskimäärin 6, 78 viestiä päivässä, esiintyy joka asian asiantuntijana eikä koskaan myönnä olevansa väärässä. Hoh.So Hard kirjoitti: huomiohuoraamisen

"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Joo-o. Hyvä pointti.prosessi kirjoitti:Mutta mitä iloa SA saisi siitä, että hän postaisi palstalle jonkun muun tekstejä? SA:n maailman keskipiste on kuitenkin hän itse.NuoriDaavid kirjoitti:Ota huomioon, että Opal/Juulin tekstit ovat ainakin osittain ilmeisesti kopioitu muualta.prosessi kirjoitti:kun taas Opal/Juuli näyttäisi käsittelevän muita ihmisiä/mielikuvitusolentoja ihan itsenäisinä yksilöinä, joilla on oma todellisuutensa Opalin/Juulin ulkopuolella. Jos SA joustaa noin erityyppiseen tekstiin ja täysin johdonmukaisesti (ilman pienimpiäkään SA:maisia oireita) kuin mitä Opal/Juuli suoltaa, on hän kirjallinen nero. Sitä minun olisi aika vaikea uskoa.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Olin melko varma ettei SA ja Opal/Juuli olisi sama henkilö, mutta nyt kun vertailin Juulin ja Arskan kuvia, en menisi vannomaan...
Work like a captain, play like a pirate.
Ehkä Manaajan postaama giffi tyrkkäs SA:n uudelle levelille. Semihullusta täyshulluksi niinku.NuoriDaavid kirjoitti: Mutta jos pitäisi vastata, onko Opal/Juuli = SA, niin tällä hetkellä pidän todennäköisimpänä, että on.
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Korkeammalle kiertoradallemasa kirjoitti:Ehkä Manaajan postaama giffi tyrkkäs SA:n uudelle levelille. Semihullusta täyshulluksi niinku.NuoriDaavid kirjoitti: Mutta jos pitäisi vastata, onko Opal/Juuli = SA, niin tällä hetkellä pidän todennäköisimpänä, että on.

Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Vastaa kysymykseen - mitä muuta homehame on tehnyt "suuren huolensa" eteen kuin valittanut asiasta kitinässä marttyyrinä?Homeboy65 kirjoitti:Näin kirjoittaa tyyppi joka kirjoittaa keskimäärin 6, 78 viestiä päivässä, esiintyy joka asian asiantuntijana eikä koskaan myönnä olevansa väärässä. Hoh.So Hard kirjoitti: huomiohuoraamisen
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Kaikella kohteliaisuudella: ei kuulu sinulle.So Hard kirjoitti:Vastaa kysymykseen - mitä muuta homehame on tehnyt "suuren huolensa" eteen kuin valittanut asiasta kitinässä marttyyrinä?Homeboy65 kirjoitti:Näin kirjoittaa tyyppi joka kirjoittaa keskimäärin 6, 78 viestiä päivässä, esiintyy joka asian asiantuntijana eikä koskaan myönnä olevansa väärässä. Hoh.So Hard kirjoitti: huomiohuoraamisen

"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Kaikella kohteliaisuudella - et siis ole.Homeboy65 kirjoitti:Kaikella kohteliaisuudella: ei kuulu sinulle.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Kumpi on säälittävämpää: Haukkua Homieta huomiohuoraksi vai tosissaan ja antaumuksella selvittää tuulesta temmatuilla teorioilla onko SA nyt mikä ja jos on niin miksi? Itse en osaa päättää. Nähtävästi teillä on töissä noin pirun tylsää kun antaumus tähän ketjuun on noin kova. Näppärä no life menisi ulos tai tekisi töitänsä mutta ettehän te nyt niin villeiksi heittäydy.
Mutta oikeasti, ketä kiinnostaa?
Mutta oikeasti, ketä kiinnostaa?
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Palkkaa saa tekemättäkin, why bother?Nergal kirjoitti:Näppärä no life menisi ulos tai tekisi töitänsä mutta ettehän te nyt niin villeiksi heittäydy.
Work like a captain, play like a pirate.
Kyllä se ainakin on merkittävän säälittävää tulla avautumaan ettei kiinnosta isoon ääneen. Jos ei kiinnosta, miksi avautua? Aina voi jättää lukematta.
prosessi kirjoitti:Mutta mitä iloa SA saisi siitä, että hän postaisi palstalle jonkun muun tekstejä? SA:n maailman keskipiste on kuitenkin hän itse.NuoriDaavid kirjoitti:Ota huomioon, että Opal/Juulin tekstit ovat ainakin osittain ilmeisesti kopioitu muualta.prosessi kirjoitti:kun taas Opal/Juuli näyttäisi käsittelevän muita ihmisiä/mielikuvitusolentoja ihan itsenäisinä yksilöinä, joilla on oma todellisuutensa Opalin/Juulin ulkopuolella. Jos SA joustaa noin erityyppiseen tekstiin ja täysin johdonmukaisesti (ilman pienimpiäkään SA:maisia oireita) kuin mitä Opal/Juuli suoltaa, on hän kirjallinen nero. Sitä minun olisi aika vaikea uskoa.

Vaan minä kiitän teitä, olette olleet kilttejä. Juulia sorsitte. Pahasti. Vaikka Juuli on hyvin kiltti.
Mutta ahkeraan avanneet Opalin Wilma Woorumia olette. Siitä Suuri Kiitos.

- Diddley Bow
- Kitisijä
Haluan tämän vielä alleviivata.Opal kirjoitti:Mutta ahkeraan avanneet Opalin Wilma Woorumia olette. Siitä Suuri Kiitos.
Who says you need to buy a guitar?
Tuo tosiaan kuulostaa SA:lta. Ehkä valeasu alkaa repeillä.Diddley Bow kirjoitti:Haluan tämän vielä alleviivata.Opal kirjoitti:Mutta ahkeraan avanneet Opalin Wilma Woorumia olette. Siitä Suuri Kiitos.
- Kottarainen
- Kitisijä
Samaa mieltä.prosessi kirjoitti:Tuo tosiaan kuulostaa SA:lta. Ehkä valeasu alkaa repeillä.Diddley Bow kirjoitti:Haluan tämän vielä alleviivata.Opal kirjoitti:Mutta ahkeraan avanneet Opalin Wilma Woorumia olette. Siitä Suuri Kiitos.
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.

Älkää suotta nähkö vaivaa, rasittako itseännne keksimällä mitä oudoimpia persoonia jotka voisivat olla Opal/juuli. Sillä niitä persoonia ei ole eikä tule. On vain yksi Opal/Juuli.
Jatketaan.
Viimeksi muokannut Opal, 04.09.2012 3:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Kuule, ei tää hevonpaska nyt vaan uppoa, joten lopeta yrittäminen. Vaikka sä tietäisitkin jonkun 65-vuotiaan invan ja leikkisit olevasi se samalla kun puhut siitä kolmannessa persoonassa, se ei tee susta 65-vuotiasta invaa, vaan huonon trollin jolla on ongelmia.
VoiVoi sinua. Minä todella olen 65v. Ja nainen. Ja 7 kk maannut 3 v. sitten täyshalvaantuneena letkuissa. Päätin jos siitä vielä selviän teen jotain Muuta kuin tiskaan tai imuroin. Ja nyt minä teen sitä Muuta.
Mikä sinut laittaa uskomaan jotten olisi. Minä olen. Laitanko skype yhteyteni. Yksityisviestiisi, olet niin viehko Jääräpää.
Mikä sinut laittaa uskomaan jotten olisi. Minä olen. Laitanko skype yhteyteni. Yksityisviestiisi, olet niin viehko Jääräpää.

Olet siis 65-vuotiaana tekemässä jotain suurempaa, eli kirjoittamassa kello 3:30 yöllä hevonpaskaa paikkaan jossa kukaan ei ensimmäisen päivän jälkeen halua lukea yhtäkään viestiä mitä näppäimistöltäsi päästät. Onneksi olkoon. Kannattaisi ehkä miettiä vielä uudelleen sitä uraa täyshalvaantuneena.Opal kirjoitti:VoiVoi sinua. Minä todella olen 65v. Ja nainen. Ja 7 kk maannut 3 v. sitten täyshalvaantuneena letkuissa. Päätin jos siitä vielä selviän teen jotain Muuta kuin tiskaan tai imuroin. Ja nyt minä teen sitä Muuta.
Mahdatko Sinä olla ihminen ollenkaan.
Vaiko joku jäänne varhaiselta neanderdal-Kaudelta.

*) Neanderthal.Opal kirjoitti:Mahdatko Sinä olla ihminen ollenkaan.
1) Moi, olen liikuntarajoiteinen Juuli.
2) Moi, olen Opal.
3) En ole Juuli, olen Opal. Olemme eri henkilöitä.
4) Olen liikuntarajoitteinen Opal.
5) ??
Onkohan skitsofrenialääkitys ihan kohdallaan? Oliskohan tää trolli jo tarpeeksi syötetty, niin saisi sitten taas uuden version.
2) Moi, olen Opal.
3) En ole Juuli, olen Opal. Olemme eri henkilöitä.
4) Olen liikuntarajoitteinen Opal.
5) ??
Onkohan skitsofrenialääkitys ihan kohdallaan? Oliskohan tää trolli jo tarpeeksi syötetty, niin saisi sitten taas uuden version.
Toivon sydämestäni, suorastaan rukoilenManaaja kirjoitti:*) Neanderthal.Opal kirjoitti:Mahdatko Sinä olla ihminen ollenkaan.
jotta joudut läpikäymään saman kuin minä.
Niin ilkeä olet.

Toivon, että joku hakkaisi sinua jälkiruokalusikalla.Opal kirjoitti:Toivon sydämestäni, suorastaan rukoilen
jotta joudut läpikäymään saman kuin minä.
Niin ilkeä olet.