Kieltämättä kaunis ajatus, mutta ei toimi tuommoisessa vessankokoisessa keittiössä kun viinikaappikin pitää mahtua.masa kirjoitti:Kun ei ole yläkaappeja, ei tarvitse välitason valojakaan.
Mitä Ostit?
Re: Mitä Ostit?
Viimeksi muokannut Bluntly, 28.08.2012 11:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Näyttää ihan kodinhoitohuoneen vaipanvaihtotasolta ilman yläkaappeja. En tietenkään tiedä miten elegantti ratkaisu Teillä on.masa kirjoitti:Welcome to the future.exPertti kirjoitti:We are dealing with a very sick puppy here.
http://1.bp.blogspot.com/-LsHbT2YDPd8/T ... lvhem1.jpg
Came here for school, graduated to the high life
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Anteeksi, unohdin! Olet latentti homoskuukkeli ja et tunne itseäsi!Bluntly kirjoitti:Mitä ihmettä oikein höpötät? Tämä on The Kitinä.NuoriDaavid kirjoitti:Ei meidän tarvitse riidellä, kumpi on parempi. Molemmat ovat varmaan ok.

Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
exPertti kirjoitti: Näyttää ihan kodinhoitohuoneen vaipanvaihtotasolta ilman yläkaappeja. En tietenkään tiedä miten elegantti ratkaisu Teillä on.
g
Tuosta ekasta luonnoksesta lähdettiin.
- Liitteet
-
- luonnos.JPG (65.26 KiB) Katsottu 376 kertaa
Upotetut kaapit on kyllä merkittävästi komeapi ratkaisu kuin kahdessa tasossa olevat. Toki vaatii lebensraumia sitten että saa riittävät työtasot keittiöön.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Siis yläkaappien sijaan seinä täynnä kaappeja? Ok, sitten ymmärrän. Mietin onko Teillä 40m2 keittiö, että kaikki kamat sopivat (siis ennen kuin näin alkuhahmotelman seinästä).
Tuota mukaillen ei pahannäköinen.
Tuota mukaillen ei pahannäköinen.
exPertti kirjoitti:Mietin onko Teillä 40m2 keittiö
Piirrustusten mukaan 27,5 m2
Te olette molemmat väärässä, loisteputket ovat tätä päivää!!!!!!1!!!1!!NuoriDaavid kirjoitti:Anteeksi, unohdin! Olet latentti homoskuukkeli ja et tunne itseäsi!Bluntly kirjoitti:Mitä ihmettä oikein höpötät? Tämä on The Kitinä.NuoriDaavid kirjoitti:Ei meidän tarvitse riidellä, kumpi on parempi. Molemmat ovat varmaan ok.
Ei paha. Tämän kämpän ainut akilleenkantapää on rakentamisajalle tyypillinen keittiön alimitoitus. Hädin tuskin 180cm pöytä sopii.masa kirjoitti:exPertti kirjoitti:Mietin onko Teillä 40m2 keittiö
Piirrustusten mukaan 27,5 m2
Tarttis varmaan sträppäriä kakkoseen, että löytyisi oikea tie.NuoriDaavid kirjoitti:Anteeksi, unohdin! Olet latentti homoskuukkeli ja et tunne itseäsi!
Tuommoisesta ei näe edes märkiä unia kun oma on 7,5 m2.masa kirjoitti:Piirrustusten mukaan 27,5 m2
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Logic will get you from A to Z; imagination will get you everywhere ― Albert Einstein
- Pulkannaru
- Kitisijä
^
Bluntly kirjoitti:Tarttis varmaan sträppäriä kakkoseen, että löytyisi oikea tie.
Tuoko se on?Bluntly kirjoitti:Ompelukoneen.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
- Kitisijä
Leikkuupuimurin. (1:32)
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Vakosamettitakin 

^ Rohkea ratkaisu. Itse tyydyin ostamaan mustat vakosamettihousut. Hienot (en olisi uskonut ikinä sanovani tuota ko. materiaalista).
- Kottarainen
- Kitisijä
Ai, musta vakosamettikuteet miehellä saattaa hyvinkin olla hienoja. Riippuu niin tyylistä ja miehestä muuten. Rohkeesti siis vaan, ukot;-)
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
Mua nauratti lähinnä toi arka ja anteeksipyytelevä asenne keski-ikäistymisestä, ei niinkään itse materiaali.
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
HousuissaS on arka ja aseistapyytävä asenne!!1Manaaja kirjoitti:Mua nauratti lähinnä toi arka ja anteeksipyytelevä asenne keski-ikäistymisestä, ei niinkään itse materiaali.
Mä vein hetki sitten isäni vaateostoksille ja pakotin sen ostamaan tummanliilat vakosamettihousut. Törkeen hienot ja sopii hoikille erinomaisesti ![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
Work like a captain, play like a pirate.
Mitä päättömyyksiä täällä höpistään?Manaaja kirjoitti:Mua nauratti lähinnä toi arka ja anteeksipyytelevä asenne keski-ikäistymisestä, ei niinkään itse materiaali.
Ihmettelin vaan miten on mahdollista, että pidän sammareita tyylikkäinä.
Lupaan anteeksipyydellä keski-ikäistymistäni kunhan vaihdan johonkin Nicki Minaj look alikeen 'she's half my age'.

.. sisäisesti sivistynyt ..
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke