Otin, pesin hampaat ja ajoin.

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Paardi-perjantai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Diddley Bow kirjoitti:Oletteko puhuneet? Tietääkö hän missä mennään sun suhteen?
Ai meinaat että pitäisi ihan kirjamellisesti vielä mennä kertomaan, että älä tee niinkuin mä teen vaan niinkuin mä sanon? :doh:
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 1844
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Paardi-perjantai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

^ Mitä sinä tekisit? Olisit hiljaa? Kyllä ne kakarat on hiffannu missä mennään.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Paardi-perjantai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Diddley Bow kirjoitti:^ Mitä sinä tekisit? Olisit hiljaa? Kyllä ne kakarat on hiffannu missä mennään.
En ainakaan menisi kertomaan, että nämä hölmöilyt joita yritän kitkeä sinulta pois kuuluvat mun normirepertuaariin. En nyt ihan heti mitään löyhäpäisempää kasvatusmetodia keksisi. Mistä sä muuten tiedät mitä ne kakarat on hiffannut tai ei ole? Meedio?
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 1844
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Paardi-perjantai

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

So Hard kirjoitti:
Diddley Bow kirjoitti:^ Mitä sinä tekisit? Olisit hiljaa? Kyllä ne kakarat on hiffannu missä mennään.
En ainakaan menisi kertomaan, että nämä hölmöilyt joita yritän kitkeä sinulta pois kuuluvat mun normirepertuaariin. En nyt ihan heti mitään löyhäpäisempää kasvatusmetodia keksisi. Mistä sä muuten tiedät mitä ne kakarat on hiffannut tai ei ole? Meedio?
Tossa kohtaa olisin avoin ja tässä kohtaa olen meedio.
Who says you need to buy a guitar?
Manaaja

Re: Paardi-perjantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Joo siis jos on 0,9 promillen verran eilisissä alkoissa vielä seuraavana päivänä duuniin lähdettäessä, niin voi olla varma ettei se jää kollegoilta huomaamatta.
Avatar
Kottarainen
Kitisijä
Viestit: 2081
Liittynyt: 18.01.2011 23:14

Re: Paardi-perjantai

Viesti Kirjoittaja Kottarainen »

Hyi Dave! Spank!! Sitä käy vähän reissussa ja tämmösiä täällä touhutaan.

Ainoa järkevä ja vähänkään moraalinen vaihtoehto jossa olisi säilyttänyt silti kasvonsa ja työpaikkansa olisi ollut soittaa töihin ja valehdella olevansa sairas. Ei vaan voi ajaa kännissä eikä vaan voi tehdä töitä kännissä tai vanhalta viinalta lemuten, olkoonkin laskuhumala.

Oon itse muistaakseni kerran ollut töissä niin että edellinen ilta on menny viihteellä. Siitä on vuosia ja vieläkin mietin jotta en kai vaan haissut. Ja olin ottanut aika rauhallisesti enkä menny autolla töihin, selkeä moka silti.
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Paardi-perjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Olin viisi päivää "juomatta" Berliinissä..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 3775
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: (juna)Kisko

Re: Paardi-perjantai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Mihin maalima on mennyt, eka homomurhaaja ja sitten rattijuoppo lekuri! Uskaltaako tänne palstalle enää kirjoitella ollenkaan, kun joutuu vielä paheiden polulle :shock:

Mitä tulee lasten tajuamiseen vanhempien ryyppäämisestä, niin aika selkeästi sen huomaa. Sillä (alkoilulla) ei välttämättä ole merkitystä, jos vanhempi/vanhemmat eivät käyttäydu uhkaavasti, hakkaa, jätä heitteille, hyljeksi, konttaa lattialla ja laattaile jne. En nyt sano, että se kivaakaan olisi, mutta ei välttis ole mikään traumanaihekaan. Ja lapset/nuoret eivät automaagisesti peilaa vanhempiensa käytöstä ja omaksu sitä itselleen. Voivat myös toimia täysin päinvastoin, kun näkevät, miten idioottia se on. Mene ja tiedä.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Paardi-perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Kreitsu kirjoitti:Mihin maalima on mennyt, eka homomurhaaja ja sitten rattijuoppo lekuri! Uskaltaako tänne palstalle enää kirjoitella ollenkaan, kun joutuu vielä paheiden polulle :shock:
Jos käy hyvin, niin teet ainoastaan itsarin!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Manaaja

Re: Paardi-perjantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ Mauton.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Paardi-perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Manaaja kirjoitti:^ Mauton.
Vai niin.

Edit: onhan se hiinä ja hiinä.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Hans Jörgen
Kitinän uhri
Viestit: 824
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: Paardi-perjantai

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

Toi Daven todennäköisyyslaskelma ei nyt vaan oikein päde. Paskojen analogioiden kitinähengessä heitän seuraavan: saat n kappaletta arpakuponkeja, joilla yhdellä lähtee henki ja muilla voitat vaikkapa miljoonan. Montako lipuketta täytyy lyödä läjään, että lasket vedon kannattavaksi? Itse en ottaisi vetoa vastaan millään n:llä, sillä epätodennäköinen mutta mahdollinen tappio olisi äärettömän suuri mitattavaksi rahassa. Yhtälölle ei siis löydy (minun riskiaversiivisuudellani) ratkaisua.

Sä et nyt mielestäni ole ottanut alkuunkaan huomioon kaikkia tekijöitä päätöstäsi arpoessasi. Kuten mitä muijasi ratista käryämiseen suhtautuisi, varsinkin tämän tyttäresi tapauksen jälkeen. Tai millaista palautetta duunista tulisi, kun kämmäisit jotain ja sen jälkeen päätyisit puhaltamaan Ylermin pilliin. Sun riskinhallintakykysi on niin puutteellinen, että suosittelen jättämään viinakset tyystin, mikäli seuraavana päivänä on töitä. Et sä oikeasti noin tyhmä voi olla?
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Paardi-perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Hans Jörgen kirjoitti: suosittelen jättämään viinakset tyystin, mikäli seuraavana päivänä on töitä.
Olen ehdottomasti samaa mieltä ja yritän pitää tän.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Paardi-perjantai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Dave: Koska vaikutat täysin välinpitämättömältä sen suhteen, kuinka tuhoisia seurauksia urpoilullasi voi olla muille, ota huomioon se vaihtoehto miltä susta tuntuu, jos joku päivä ajat jonkun muksun kuoliaaksi. Enkä vitsaile kun sanon, että saattais siinä tilanteessa broidis jälkien seuraaminen alkaa houkuttaa. Että jos ei se muiden lasten kuoleminen ja niitten perheiden suru, niin omasi. MIETI. Vituttaa sun ammattiryhmäs puolesta, et ole kuitenkaan jumalasta seuraava, vaikka toi käytökses niin sun kertoo ajattelevankin. Joitakin asioita ei vain tehdä. Tuo on yksi niistä, Get a fucking grip. Käräyttäisin sut, jos tietäisin kuka olet. Myös työpaikalles. Näköjään haet rajojas, toivottavasti ne joku sulle asettaa ennen kuin tapat jonkun.

Samoin oletuksesi, että moni ihminen valitsisi b-vaihtoehdon epätodennäköisine mutta tuhoisine riskeineen, on väärä. Riski tulisi nähdä niin suurena, että sen välttäminen on ehdottomasti kannattavaa. Toisin sanoen voit mennä töihin myöhässä, mutta et ajaa kännissä.

Täällä päin ajoi kännikuski jonkin aikaa sitten pienen koululaisen kuoliaaksi. En jaksa sympata niinq yhtään.

Ja yrittäminen ei tässä oikein riitä. Kerro sen yliajamas lapsen vanhemmille. Että kyllä sä yritit..
Prepare for the worstest.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Paardi-perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Mistä sä päättelet, että suhtaudun välinpitämättömästi?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Paardi-perjantai

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Kysyn tämän ihan viattomasti nyt, että oletteko koskaan kuulleet jonkin eilisten pohjien jälkeen nukuttuaan yön rattiin eksyttyään törttöilleen liikenteessä?

Siis muuten kuin pilliin puhaltaessa.

Ehkä se olen vaan minä, mutta minusta känni ja autoilu usein pimeässä jopa 15-20 tunnin silmillä ja aamulla noin puoli prommilea enemmän tai vähemmän hyvin nukutun yön jälkeen on ihan eri asia.

En kyllä tekisi kumpaakaan, ei sillä.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Paardi-perjantai

Viesti Kirjoittaja exsu »

^ Rattijuopumusuutisoinnissa harvemmin eritellään sitä, mihin vuorokauden aikaan promillet on hankittu.
Baby, we should hit the south of France
So you could run around without them pants.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Paardi-perjantai

Viesti Kirjoittaja exPertti »

exsu kirjoitti:^ Rattijuopumusuutisoinnissa harvemmin eritellään sitä, mihin vuorokauden aikaan promillet on hankittu.
juu, koetin googlatakin muttei oikein selvinnyt.

Harrison-stetson menetelmä arvelee tilojen vaarallisuudessa olevan eroja. Jo ihan siksikin, että illalla ne promillet ovat isompia.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 4453
Liittynyt: 17.02.2011 14:04

Re: Paardi-perjantai

Viesti Kirjoittaja elco »

Vaikea sanoa miten paljon autonhallintakykyyn promille aamutuimaan vaikuttaa. Varmaan vaikuttaa ainakin vähän.

Mitäs jos vaan käy paska flaksi: Joku skidi juoksee alle tai auto tulee kolmion takaa kylkeen? Siinä sitä sitten ollaan parhaimmillaankin usean vuoden ajokiellossa ja väkivaltakoneisto sulkee raskaan oven ja takavarikoi Q-sepan. Veikkaisin, että promille aamutuimaan kasvattaa paskan flaksin mahdollisuuksia ainakin kertaluokalla ja luultavasti enemmän.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Paardi-perjantai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Jos et suhtautuisi välinpitämättömästi olisit ottanut taksin, etkä vain yrittäisi välttää vastaavaa jatkossa.
Prepare for the worstest.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Paardi-perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Mitäs sitä ihminen voi enempää tehdä kuin yrittää? Etukäteen uhoamisesta ei ole hyötyä.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Kottarainen
Kitisijä
Viestit: 2081
Liittynyt: 18.01.2011 23:14

Re: Paardi-perjantai

Viesti Kirjoittaja Kottarainen »

BTW Dave, minusta tuo on hippasen itsetuhoistakin toimintaa. Mitäs siihen sanot?

Eniten tökkii Nowan tapaan silti se mahdollisuus että olisit voinu ajaa myös jonkun päälle. Mä henk koht luultavasti kuristaisin sen joka ajaisi mun kersan yli. Ittensä saa vaikka tappaa jos siltä tuntuu muttei vaarantaa sivullisia.
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
Avatar
Kottarainen
Kitisijä
Viestit: 2081
Liittynyt: 18.01.2011 23:14

Re: Paardi-perjantai

Viesti Kirjoittaja Kottarainen »

Yrittää? En tajuu. Voi päättää ettei enää ikinä töpeksi tuolla lailla. Tuskin niin kännissä kuitenkaan enää aamulla olit ettei aivotoiminta olisi riittävää tietoiseen päätöksentekoon.
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Paardi-perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Kottarainen kirjoitti:BTW Dave, minusta tuo on hippasen itsetuhoistakin toimintaa. Mitäs siihen sanot?
En tunnista sellaista tunnetta.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Paardi-perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Kottarainen kirjoitti:Yrittää? En tajuu. Voi päättää ettei enää ikinä töpeksi tuolla lailla. Tuskin niin kännissä kuitenkaan enää aamulla olit ettei aivotoiminta olisi riittävää tietoiseen päätöksentekoon.
Tällä hetkellä mä olen ehdottomasti sitä mieltä, että en tee noin enää koskaan. Mutta mä yritän sanoa, että todellisuudessa ihminen ei koskaan voi luvata muuta kuin yrittää.

Mutta tällä hetkellä olen ehdottomasti sitä mieltä, että jos seuraavana aamuna pitää auton rattiin, en ota alkoa.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Vastaa Viestiin