Totta tuo. Ja onhan toi palvelu ollu käytössä käsittääkseni aina. Nyt ilmeisesti vaan uudelleenbrändäys tms.sivustahuutaja kirjoitti:^ Juu, mutta sitä apua voi keskittyä mainostamaan niille, joilla on jo se laite. Kaikkein paras tilaisuus on muistuttaa avusta kun ostaja ojentaa kätensä saadakseen uuden vehkeen. Helpparin mainostaminen olympialaisissa on vähän outoa.
Mä oon vaihtanu laitteitani miltei vuoden välein ekasta mäkistä lähtien, mut se johtuu siitä, et ne on juonu jotain. Eka mustaherukkamehua ja toka teetä. Mut varmaan olisin edelleen tyytyväinen ensimmäiseenkin laitteeseen jos ei olis ollu pakko vaihtaa. Sen takia mä mäkin ostinkin ettei tartte vaihtaa aina uuteen...elco kirjoitti:^ Eikös tuo muutos ole ollut jo kauan selvillä: iKäyttäjät odottavat käyttispäivityksiä kuin kuuta nousevaa ja sitten käyvät läpi tuskaisia päivitysoperaatioita. Lähde: sosiaalinen media.
Luulisi, ettei niitä käyttiksiä kukaan jaksaisi päivittää, kun se vehje vaihdetaan uuteen vuoden välein. Toisekseen, herää kysymys miksi käyttis pitää päivittää? Ainakin itselleni mihinkään ylläpitotoimenpiteeseen ryhtyminen edellyttää kertakaikkista kriisitilannetta ja koko vekottimen pitää olla täysin käyttökelvoton. Eli ilmeisesti se käytettävyys ei olekaan kovin kummoinen kun käyttistä pitää päivittää. Jokin tässä yhtälössä mättää pahasti.
Mä päivitän kyl konettani joka kerta ku uus käyttis tulee. Ja joka kerta oon ollu tyytyväinen uusiin ominaisuuksiin. Vaikka ei koskaan tarvetta ole ollut, mut kuitenkin se uusi onnistuu yllättämään joillain jutuilla aina positiivisesti. (Sitä paitsi mun mielestä piristää koneen käyttöä jos välillä tulee jotain uutta siihen. Sama ku kämpän sisustuksessa, vaatteissa yms.)Se on sitä paitsi niin helppo tehdä, et mulla ei ole mitään syytä olla tekemättä sitä. Jos kone on silloin puolisen tuntia poissa käytöstä, ni ei haittaa.