Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3301
Liittynyt: 23.12.2005 23:36

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä kein

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Hans Jörgen kirjoitti:Itse olen hoitanut hommaa jokseenkin näin:

- pienennä annoskokoa, puolet annoksesta salaattia, syö useammin ( = aina kun on nälkä)
- välipalaksi pähkinöitä/manteleita/keitetty kananmuna/maitorahka
- älä syö ylimääräistä paskaa (limut, karkit, pullat, jäätelöt svidduun)
- liiku väh. tunti päivässä
Mä tein näin vuoden verran, en laihtunu. Johtuu ehkä siitä että mulla ainakin on paljon useammin nälkä kuin 3 tunnin välein, varsinki kun syön niitä perkele pieniä annoksia. Ja liikun huomattavasti enempi kuin tunnin päivässä.

Nyt opettelen olemaan nälissään. Uskon että keho tottuu vähempään ruokaan ja näläntunne vähenee. Tai minä totun näläntunteeseen. Oli miten oli, niin ajattelin lopun ikääni syödä vähemmän.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Hans Jörgen
Kitinän uhri
Viestit: 824
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä kein

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

Georgina kirjoitti:
Hans Jörgen kirjoitti:Itse olen hoitanut hommaa jokseenkin näin:

- pienennä annoskokoa, puolet annoksesta salaattia, syö useammin ( = aina kun on nälkä)
- välipalaksi pähkinöitä/manteleita/keitetty kananmuna/maitorahka
- älä syö ylimääräistä paskaa (limut, karkit, pullat, jäätelöt svidduun)
- liiku väh. tunti päivässä
Mä tein näin vuoden verran, en laihtunu. Johtuu ehkä siitä että mulla ainakin on paljon useammin nälkä kuin 3 tunnin välein, varsinki kun syön niitä perkele pieniä annoksia. Ja liikun huomattavasti enempi kuin tunnin päivässä.

Nyt opettelen olemaan nälissään. Uskon että keho tottuu vähempään ruokaan ja näläntunne vähenee. Tai minä totun näläntunteeseen. Oli miten oli, niin ajattelin lopun ikääni syödä vähemmän.
En tiedä, mikä on sinun pieni annoksesi, mulle se on n. piffi kananfileetä ja loppu lautasellinen salaattia (tomaattia, kurkkua, fetaa, oliiveja...). Kaikesta päätellen se on kuitenkin liian pieni sinun kulutuksellesi, jos sillä ei pärjää sitä kolmea tuntia. Sillä pienempään annoskokoon totuttautumalla vatsalaukku nimenomaan tottuu pienempiin annoksiin ja kylläisyyden tunne saavutetaan vähemmällä pöperöllä. Nälkään tottuminen ei valitettavasti kuulosta pitkäjänteiseltä ruokailutottumukselta, ennemminkin painon kanssa jojoilulta ja keinolta hankkia itselleen aikuisiän diabetes.
Hans Jörgen
Kitinän uhri
Viestit: 824
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä kein

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

Suvinen kirjoitti:
Hans Jörgen kirjoitti:. Sillä pienempään annoskokoon totuttautumalla vatsalaukku nimenomaan tottuu pienempiin annoksiin ja kylläisyyden tunne saavutetaan vähemmällä pöperöllä.
Taidatte puhua loppujen lopuksi samasta asiasta? Mä näkisin, että pienempään annoskokoon totuttautuminen vaatii ainakin hetkellisesti sen näläntunteen. Ainakin jos yhtään haluaa nopeuttaa sitä totuttautumista.
Kyllä mä ihan tarkoitin sitä, etten ole nähnyt nälkää kertaakaan dieettini aikana. Toki aluksi piti syödä useammin ja kiskoa vielä välipalaa ruokailujen välissä, mutta nälkää en nähnyt ja annoskoot putosivat kertalaakista. Itselläni oli myös tuo paha tapa syödä joka sapuskalla liikaa, koska joko ruoka maistui hyvältä, sitä oli vain tullut otettua liikaa eikä viitsinyt heittää pois tai jos seuraavasta ruokailusta ei ollut tietoa (töissä tai koulussa). Vikan kohdan korjasin roudaamalla pähkinäpussia hätävarana taskussani, tokan filosofialla jonka mukaan on taloudellisesti yksi ja sama heitänkö ylimääräistä sapuskaa pönttöön suoraan vaiko ruumiini läpi pyöräyttäen ja ekan sillä fundamentaalisella vastauksella, joka vastaa kysymykseen miksi ylipäätään haluan laihduttaa; kyky liikkua täysipainoisesti ja ulkonäköseikat voittivat ylenmääräisen mässytyksen himon.

Mulle tämä ainakin sopii loistavasti, sillä saan syödä jokseenkin mitä (ruokaa) lystään, kunhan syön sitä sopivassa määrin ja korvaan aiemman ylijäämän salaatilla, jota saa väännettyä vaikka joka päivä erilaista. Toimii hyvin siksikin, että uskon pystyväni jatkamaan samantyyppisellä ruokavaliolla jatkossakin, eli saan aikaiseksi sen haluamani pysyvän muutoksen. Eli ainakaan multa tämä ei ole vaatinut mitään ekstrakärvistelyä, makeisien yms. jättäminen kirpaisi hieman aluksi ja toisinaan aamulenkille lähtö hieman kyllästyttää, mutta kun tavoitteen saavuttamiseen on tarpeeksi motivoitunut, tulee ainakin useimmiten kiusausten kohdalla tehtyä oikea valinta. Se motivaatio tässä(kin) hommassa on se kaikkein tärkein, kun vakaa päätös on tehty, konstit tavoitteen saavuttamiseksi sitten ovatkin monet. Tämä mulle toimiva pakettikin on vain yksi monista.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 4453
Liittynyt: 17.02.2011 14:04

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä kein

Viesti Kirjoittaja elco »

Manaaja kirjoitti: vaikka itselle hoikkana pysymiseen vaadittu itsekuri tarkottaisi sitä että makaa kotisohvalla kaiket päivät ja syö silloin kun siltä tuntuu ja huvittaa - vaikka sitten gallonan jätskiä kerralla.
Sokea kana tuntuu löytäneen jyvän: tässä ollaan uskoakseni jäljillä vaikkakin tietysti vahingossa. Veikkaanpa, että hoikkuuteen taipuvainen jengi on sitä lähinnä siksi, ettei gallona jätskiä mene mitenkään naamariin - ei mitenkään.

Hoikkuuteen taipuvainen jengi ei vedä gallonaa jäätelöä eikä litraa vaan desin. Suklaata ei mene levy, vaan pari palaa. Sipsipussia ei saa syötyä kokonaan. Aterioiden annoskoot voivat toki olla suuriakin, mutta jos niitä vetää pari päivässä eikä sitten paljon muuta niin paino ei kasva.

Jotenkin tuntuu, että näissä munaajan rikkonaisissa laihdutuslevyissä on vähän sellainen lihomaton maailma-angle, jossa vihataan kaikkia eikä olla ihmisiä.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä kein

Viesti Kirjoittaja McJanne »

Ei voi mitään, repskopslollilla iski päin näköä:

Kuva
Kirjoitan tätä alasti
Avatar
Vagabondo
Kitisijä
Viestit: 3913
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä kein

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

elco kirjoitti: Sokea kana tuntuu löytäneen jyvän: tässä ollaan uskoakseni jäljillä vaikkakin tietysti vahingossa. Veikkaanpa, että hoikkuuteen taipuvainen jengi on sitä lähinnä siksi, ettei gallona jätskiä mene mitenkään naamariin - ei mitenkään.
Osan kohdalla varmasti noinkin, mutta on myös yksilöitä joilla eikeesti ne kilot ei kerry. Mulla on yksi kaveri, jonka kanssa ollaan vietetty paljon aikaa yhdessä jo vauvaiästä lähtien ja sillä painon hallinta heiluu timmin ja liiankin kuivan välillä. Aina kun ollaan yhdessä, niin ihan samat pöperöt se vetää kuin kaikki muutkin ja kun aiheesta on ehditty vuosien mittaan keskustelemaan niin sanoo, ettei kilot yksinkertaisesti tartu, vaikka kaverilla on enemmän yritys kasvattaa rasvaprosenttia kuin sen pienentäminen.
We used to laugh a lot
But only because we thought
That everything good always would remain
masa

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä kein

Viesti Kirjoittaja masa »

elco kirjoitti:
Hoikkuuteen taipuvainen jengi ei vedä gallonaa jäätelöä eikä litraa vaan desin. Suklaata ei mene levy, vaan pari palaa. Sipsipussia ei saa syötyä kokonaan. Aterioiden annoskoot voivat toki olla suuriakin, mutta jos niitä vetää pari päivässä eikä sitten paljon muuta niin paino ei kasva.

Tää on täys fakta. Opiskeluaikana krapulapäivänä meni helposti iso pizza, litra jäätelöä, iso pussi irtokarkkeja ja 1,5 litraa limsaa alas. Siis kaikki yhdellä aterioinnilla. Mun ylipainoisuuden suurin syy on se, että auon vuorokauden aikana enemmän jääkaapin ovea kuin vaimoni viikon aikana. Ei ne lounaat ja päivälliset lihota vaan se jatkuva napostelu.

Kun katson meillä duunissa hoikkien tyyppien ruokalautasia, niiden annokset on puolet pienempiä kuin mun, niiden lautasesta puolet on salaattia ja jännä juttu on se, että melkein kaikki noista hoikista jannuista syövät salaatin viimeisenä. Eli ensin syövät sen pari perunaa ja viisi lihapullaa, ja vasta sitten mättävät naamansa sen kukkuralautasellisen salaattia. Kollega taasen joka yllättäin kärsii kihdistä, ei lautaselleen kerää mitään kasvista, vaan safkaa pyttipannutyylistä pöperöä harva se päivä. Se onkin navan kohdalta tuplaten leveämpi kuin muut..
masa

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä kein

Viesti Kirjoittaja masa »

Vagabondo kirjoitti:
Osan kohdalla varmasti noinkin, mutta on myös yksilöitä joilla eikeesti ne kilot ei kerry. Mulla on yksi kaveri, jonka kanssa ollaan vietetty paljon aikaa yhdessä jo vauvaiästä lähtien ja sillä painon hallinta heiluu timmin ja liiankin kuivan välillä. Aina kun ollaan yhdessä, niin ihan samat pöperöt se vetää kuin kaikki muutkin ja kun aiheesta on ehditty vuosien mittaan keskustelemaan niin sanoo, ettei kilot yksinkertaisesti tartu, vaikka kaverilla on enemmän yritys kasvattaa rasvaprosenttia kuin sen pienentäminen.
Mä en usko tätä. Mulla on myös samanlainen kaveri, joka syö saman kuin minä, silloin kun nähdään ja ollaan tekemisissä. Muuten se arkena menee kahvin voimalla ja syö vain yhden kerran vuorokaudessa ja senkin päivällisenä.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 1844
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä kein

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Georgina kirjoitti:Ja oon nähnyt vaikka minkä vanhojen patujen saavan lihaskuntoa kun ovat paneutuneet asiaan, kyllä sullakin on toivoa!
Ja sulla on ruusunen kuva ikääntyneen ruhon lihaskunnosta. Ei se palaudu. Sitä voi yrittää ylläpitää.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä kein

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

^ Kotimaastakin löytyy näitä, jotka ovat aloittaneet bodailun yli viisikymppisenä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä kein

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Meikä on taas laihutuksessa siinä vaiheessa että kerään lihasmassaa! 8)
Parin viikon päästä päästetään airobinen reeni irti.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 1844
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä kein

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Bluntly kirjoitti:^ Kotimaastakin löytyy näitä, jotka ovat aloittaneet bodailun yli viisikymppisenä.
No niin, no. Aina voi aloittaa ja syödä vaikka turvetta. Tuossa valossa on hyvä ikääntyä.

Minäkin saavutin ensimmäiset SM- ja EM - mitalit ikämiehissä. Ikäännyn vain hitaammin. Ainakin luulen niin.
Who says you need to buy a guitar?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 9426
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä kein

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Miehillä testoarvojen tippuessa tuossa 50 hujakoilla lihasmassa häviää, naisilla muutos lihasmassan luontaisessa häviämisessä tapahtuu muistaakseni hieman aiemmin. Näin muistelisin. Eli, kyllähän lihasmassaa voi kasvattaa vaikka 70:nä, mutta se on vain vaikempaa.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
Manaaja

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä kein

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

elco kirjoitti:Jotenkin tuntuu, että näissä munaajan rikkonaisissa laihdutuslevyissä on vähän sellainen lihomaton maailma-angle, jossa vihataan kaikkia eikä olla ihmisiä.
Jotenkin tuntuu, että kun vielä vähän lisäät volumea mutu-potikkaan, pääset Raijasivun kaveriksi.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3301
Liittynyt: 23.12.2005 23:36

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä kein

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Suvinen kirjoitti:
Hans Jörgen kirjoitti:. Sillä pienempään annoskokoon totuttautumalla vatsalaukku nimenomaan tottuu pienempiin annoksiin ja kylläisyyden tunne saavutetaan vähemmällä pöperöllä.
Taidatte puhua loppujen lopuksi samasta asiasta? Mä näkisin, että pienempään annoskokoon totuttautuminen vaatii ainakin hetkellisesti sen näläntunteen. Ainakin jos yhtään haluaa nopeuttaa sitä totuttautumista.

...Pikku nälkä pitää olonkin paljon virkeämpänä ja väitän että siihen tottuu. Järkeväksi en sitä sano missään nimessä.
Juuri näin. Amen. (ja yks syy heivata painoa alemmas on vältellä tuota suvussa tulevaa aikuisiän diabetesta. Se että opettelee syömään vähemmän, ei minusta liity painon kanssa jojoiluun tai diabetekseen millään tapaa. Ja pala kanaa ja salaattia ei pidä mulla kyllä nälkää kolmea tuntia. Väitän että vika ei ole kulutuksessa vaan opetelluissa ruokatavoissa joista ajattelin opetella pois.)
Diddley Bow kirjoitti:
Georgina kirjoitti:Ja oon nähnyt vaikka minkä vanhojen patujen saavan lihaskuntoa kun ovat paneutuneet asiaan, kyllä sullakin on toivoa!
Ja sulla on ruusunen kuva ikääntyneen ruhon lihaskunnosta. Ei se palaudu. Sitä voi yrittää ylläpitää.
Mä en nyt miettinytkään mitään bodareita vaan ihan vanhuksia jotka ei pääse vaikka tuolista ylös. Sitten ne roijataan jonnekin kuntosalille tekemään lihaskuntoharjoitteita pikku käveleskelyn sijaan ja rupee reidet nostaan pappaa tuolista ylös ja parhaassa tapauksessa siitäkin eteenpäin!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Kottarainen
Kitisijä
Viestit: 2081
Liittynyt: 18.01.2011 23:14

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä kein

Viesti Kirjoittaja Kottarainen »

Kohtuus, onko se jotain syötävää?
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä kein

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Kottarainen kirjoitti:Kohtuus, onko se jotain syötävää?
Vedän kohtuutta aina tappiin saakka!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Kottarainen
Kitisijä
Viestit: 2081
Liittynyt: 18.01.2011 23:14

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä kein

Viesti Kirjoittaja Kottarainen »

:D
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 3775
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: (juna)Kisko

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä kein

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Manaaja kirjoitti:Kreitsu ja kiukkis, onko kumpikaan teistä painanut koskaan edes yli kuuttakymmentäviittä kiloa? Jos laihtuminen kerran on teidän mielestänne niin kamalan helppoa, niin mites sitten tuo lihominen? Eikös kreitsukin joskus ole valittanut että ei lihoa vaikka minkä tekisi? Onko tätä "sääntöä" että laihtuminen on helppoa ja lihominen vaikeampaa sitten jotenkin fiksumpaa pitää yleispätevämpänä kuin päinvastaista mallia? Entäs jos ihan oikeasti kyseessä olisikin yksilökohtaiset taipumukset ja erot, jotka tekevät toisille lihomisen ihan yhtä mahdottoman tuntuiseksi kuin toisille laihtumisen?

En minä sillä etteikö mielipiteitä saisi olla, mutta on se vaan vähän hassua että ne joilla tuntuu silmämääräisesti olevan aina taipumusta hoikkuuteen, ilmoittelevat miten helppoa sen laihtumisen kaikille pitäisi olla, ja kyse on yksinomaan ja ainoastaan itsekurin puutteesta, vaikka itselle hoikkana pysymiseen vaadittu itsekuri tarkottaisi sitä että makaa kotisohvalla kaiket päivät ja syö silloin kun siltä tuntuu ja huvittaa - vaikka sitten gallonan jätskiä kerralla.
Enpä ole ikinä koskaan missään maininnut, etten lihoisi sitten millään. Päinvastoin - tarkkailen erittäin PALJON, mitä syön (ja harrastan liikuntaa) ja siksi yleensä pysyn hoikkana. En siis syö, mitä tahansa, mutta jos syön, lihon. Niin kuin tuossa aiemmin kerroinkin, että on ilmaantunut kevään ja alkukesän aikana extralaardia (eli olen syönyt ja juonut enemmän kuin kulutan). Havainnon tehtyäni, aloin hankkiutua laardista eroon ja iloisena voin kertoa, että niin on käynyt. Tosin ajattelin huvikseni laihduttaa vielä lisääkin, kun se on niin helppoa minulle (ei ole rasvaisia tai kaloripitoisia mielitekoja). En silti väitä, että se on kaikille helppoa.

Voin kyllä ihan rehellisesti sanoa, että minulla on joissakin asioissa (ei kaikissa) melko rautainen itsekuri ja se tekee hoikkana olemisen minulle helpoksi. Minulla ei siis ole mitenkään erityisen vilkas aineenvaihdunta, vaan varmaan melko keskitasoa eli ei ole mitään elimellistä sairautta taustalla, joka esim. vaikeuttaisi laihtumista (tai lihomista).

Ja ei, en ole koskaan painanut yli kuuttakymmentä kiloa. En ole päästänyt itseäni niin "ylös". :)

Edit: Ennen kuin joku nusaa pilkkua, niin mainittakoon etten tietenkään voi olla varma, missä määrin sain lisää nimenomaan laardia ja missä määrin olen nimenomaan sitä saanut laihdutettua. Mutta siis varmaan ymmärrätte pointin.

Ja rasvasolut eivät tosiaan vähene. Kun laihtuu olemassa olevat laardisolut "kutistuu", muttei ne mihinkään katoa. Ja jos lihoo, niin ed. rasvasolut turpoaa ja lisääkin tulee.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8394
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä kein

Viesti Kirjoittaja Lolita »

En ole minäkään nälkää nähnyt dieetillä ollessani, pudotettuja kiloja 15. Jokseenkin tuolla Sian ruokailumetodilla söin, useamman kerran päivässä eikä mitään valtavia määriä. Syön kyllä edelleenkin niin, mutta en enää katso niin tarkkaan mitä suuhuni laitan ja herkuttelen välillä, niin paino on aikalailla jämähtänyt paikoilleen. Jos se laihtuminen ihan kamalan mahdottomalta tuntuu itsekseen vaikka omasta mielestä ruokailut ovatkin kunnossa, niin kannattaisiko kokeilla jotain ammattilaisen laatimaa ruokavaliota? Mä en halua arvostella kenenkään syömistä, mutta kyllä mä näen kiristämistä muutamissa dieeteissä, vähemmän rasvaa, enemmän protskua aterioihin, eikä ne kasvikset/salaatti ole mikään automaattinen laihdutin ateriankorvikkeena. Noh, mä olen Fitfarmin ohjelmia vetänyt läpi ja ollut tyytyväinen niihin ruuan ja laihtumisen suhteen, mutta en oikeasti osaa sanoa ruokavalioista juuri mitään sen kaavan ulkopuolelta.

Jos jaksoitte lukea tänne asti, niin nyt tulee se varsinainen helmi: käyttäkää vaa'an sijasta mittanauhaa! Ei paino kerro kaikkea, katoavat sentit sen sijaan kertovat.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä kein

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Lolita kirjoitti:Jos jaksoitte lukea tänne asti, niin nyt tulee se varsinainen helmi: käyttäkää vaa'an sijasta mittanauhaa! Ei paino kerro kaikkea, katoavat sentit sen sijaan kertovat.
En allekirjoita tätä jos samalla heiluu painojen kanssa.

Kaikista armottomin mittari on kuva. Aina sama valaistus, samat kameran säädöt etc mahdollisimman samat olosuhteet kuvaan ja niistä giffi, armottomin kaikista tuomareista.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
masa

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä kein

Viesti Kirjoittaja masa »

masa kirjoitti:Bmi 28.9 painon ollessa 99.9 kg

24.8.2012 painon pitää olla 90.0 kg


Aika heikolta näyttää päästä tavoitteeseen.

Viimeviikolla kävin 5 krt lenkillä, söin järkevästi ja oluttakaan ei mennyt kuin eilen 4 tlk. Paino on pudonnut kilon viikossa.


Lenkkeilyssä sen sijaan on tuli ihan tajuton edistyminen. Leikkasin Pururadan kierrosjasta pois 7 minuuttia 1,5 viikossa. En pysty ymmärtämään mitä on tapahtunut.

Kun ostin ton Suunnon M5 Running packin testasin heti sillä kuntoni kun siinä sellainen ominaisuus kerta on. Veikkasin että mun kuntoni olisi ollut "keskitasoa heikompi", mutta tulos olikin "keskitasoa parempi" ja nyt vajaassa parissa viikossa kunto on noussut "hyvään."


Sitten mä heräsin ja päästin kissan ulos.
masa

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä kein

Viesti Kirjoittaja masa »

Kertokaas amatöörille, mikä on oikea tie erittäin pieneen rasvaprosenttiin. Onko se vaan niin että vidusti liikuntaa ja broilerin rintaa?
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä kein

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

masa kirjoitti:Kertokaas amatöörille, mikä on oikea tie erittäin pieneen rasvaprosenttiin. Onko se vaan niin että vidusti liikuntaa ja broilerin rintaa?
Et varmaan hakenut tätä vastausta, mutta ainakin keskitysleireillä rasvaprosentit kuvien perusteella ovat olleet pieniä.

Eli paljon työtä ja hyvin niukasti ruokaa ainakin näyttäisi toimivan.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
masa

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä kein

Viesti Kirjoittaja masa »

NuoriDaavid kirjoitti:
masa kirjoitti:Kertokaas amatöörille, mikä on oikea tie erittäin pieneen rasvaprosenttiin. Onko se vaan niin että vidusti liikuntaa ja broilerin rintaa?
Et varmaan hakenut tätä vastausta, mutta ainakin keskitysleireillä rasvaprosentit kuvien perusteella ovat olleet pieniä.

Eli paljon työtä ja hyvin niukasti ruokaa ainakin näyttäisi toimivan.
Lähinnä kelailin et miten noi podipildaajat saa prossat niin pieneksi, kun kuitenkin pitää reenata koko ajan täysillä jayrittää vältää lihasmassan katoamista.
Vastaa Viestiin