Ja Pupusen paluun kunniaksi myös hiukseton versio. Nuuh!

HERRAN JESSUS!Vagabondo kirjoitti:Tullu seurailtua Ken Folletin loistavaan Pillars of the Earth -kirjaan perustuvaa ei niin hyvää sarjaa, jota vaivaa tyypillinen ongelma, kun liian paksua kirjaa aletaan sovittamaan sarjaksi tai elokuvaksi. Tapahtumia on yksinkertaisesti liikaa, henkilöhahmoihin ehditä syventymään ja koko homma menee paikasta toiseen säntäilyksi.
Kun Ken Follett kuitenkin taitaa rakkausromaani osaston huomattavasti Tolkienia paremmin, niin sarjaa olisi voinut parantaa syväluotaavilla alastonkohtauksin Alienasta. Viimeisimmässäkin jaksossa turhaa häveliäisyyttä kuvakulmien kanssa.
Komppaan. Pysyis vaan turska omassa omassa ketjussaan. Jos on ihan pakko muualle kirjoittaa niin sitten vaan asiaa ja jättää värit ja minä-minän pois.So Hard kirjoitti:^ Voisiko sinä saatanan torspouden tykistökeskitys lopettaa tuon tukijalässytyksesi? Jos edes joskus puhuisit itse asiasta etkä aina kääntäisi juttua itseesi. Tämä ei ole arskan tukijat ja hameessaperseeseennussijat -ketju vaan ketä panisin -ketju.
Nyt kyllä olette ihan vaan tylsässä ajojahdissa ja senhän kaikki kait helposti huomaavat! Minullahan oli ihan hyvä ja asiallinen viesti juuri oikeaan ketjuun, jossa totesin Vagabondon naisen olevan myös täysin minun makuuni ja tietenkin ketjun mukaisesti tarkoitin, että todellakin panisin. Kysyin onko hän alasti tv:ssä. Oliko se So Hardille vaikea ymmärtää(?)BrianW kirjoitti:Komppaan. Pysyis vaan turska omassa omassa ketjussaan. Jos on ihan pakko muualle kirjoittaa niin sitten vaan asiaa ja jättää värit ja minä-minän pois.So Hard kirjoitti:^ Voisiko sinä saatanan torspouden tykistökeskitys lopettaa tuon tukijalässytyksesi? Jos edes joskus puhuisit itse asiasta etkä aina kääntäisi juttua itseesi. Tämä ei ole arskan tukijat ja hameessaperseeseennussijat -ketju vaan ketä panisin -ketju.
Stadinarska kirjoitti: Nyt kyllä olette ihan vaan tylsässä ajojahdissa ja senhän kaikki kait helposti huomaavat! Minullahan oli ihan hyvä ja asiallinen viesti juuri oikeaan ketjuun
Ymmärrätkö Arska? Porukkaa ärsyttää, että käännät jokaisen ketjun omaan itseesi.Stadinarska kirjoitti:
Kukas sinä Vagabondo olet? Tukijani todennäköisesti.
NuoriDaavid kirjoitti:Ymmärrätkö Arska? Porukkaa ärsyttää, että käännät jokaisen ketjun omaan itseesi.
Kas, tälläistäkin täällä kirjoitellaan. Enpä olisi huomannut, ellei Dave olisi lainannut, sillä olit ensimmäinen ihminen, jonka norasin kitinässä ja sinun takiasi luen sivustoa ainoastaan kirjautuneena, jottei sisällötöntä paskaa suoltava värisaasteesi vahingoittaisi herkkiä verkkokalvojani. En ole tukijasi. Minun Kitinässäni sinua ei vain ole olemassa. Vallitseva järjestely kelpaa minulle, minkä takia minulla ei ole mitään tarvetta kommentoida tekemisiäsi tai persoonaasi. Arvostaisin jos vastavuoroisesti jättäisit nimimerkkini höpinöittesi ulkopuolelle. Voisit vaikka vastavuoroisesti norata minut, koska meillä ei ole mitään asiaa toisillemme.NuoriDaavid kirjoitti:Stadinarska kirjoitti:
No oletpas sinä tylsä tyyppi ja noitten muutamien täysin ajettavissa, koska tiedät kirjoitukseni ilman lukemista.Vagabondo kirjoitti:Kas, tälläistäkin täällä kirjoitellaan. Enpä olisi huomannut, ellei Dave olisi lainannut, sillä olit ensimmäinen ihminen, jonka norasin kitinässä ja sinun takiasi luen sivustoa ainoastaan kirjautuneena, jottei sisällötöntä paskaa suoltava värisaasteesi vahingoittaisi herkkiä verkkokalvojani. En ole tukijasi. Minun Kitinässäni sinua ei vain ole olemassa. Vallitseva järjestely kelpaa minulle, minkä takia minulla ei ole mitään tarvetta kommentoida tekemisiäsi tai persoonaasi. Arvostaisin jos vastavuoroisesti jättäisit nimimerkkini höpinöittesi ulkopuolelle. Voisit vaikka vastavuoroisesti norata minut, koska meillä ei ole mitään asiaa toisillemme.NuoriDaavid kirjoitti:Stadinarska kirjoitti:
PS. Ei tarvitse vastata, koska vastauksesi ei kiinnosta pätkääkään, enkä sitä myöskään näe, ellei joku kolmas osapuoli sitä tänne lainaa. Noin yleisesti en oikein arvosta, kun SA:ta lainataan ja aktiivisesta värikkäiden tekstien lainailusta saattaa päättyä SA:n seuraksi norauslistalle.
Niin tarkoitat että sinua kyllä kaipaa moni. ETKÖ huomaa mitä kirjoitat? Mä poistun ennkuin oksennan eka kertaa.masa kirjoitti:Suosottelen arska että suksit vittuun tältä palstalta. Sinulla ei ole tänne mitään annettavaa, eikä kukaan sinua täällä kaipaa.
Stadinarska kirjoitti: ETKÖ huomaa mitä kirjoitat?
Kirjoittamisen sijaan voisit mieluummin painaa noraus nappia ja antaa SA:n leikkiä yksinään, niin ei asiaketjut täyty offtopic -keskustelulla.masa kirjoitti:Huomaan että kirjoitan suurimman osan mielipiteen julki.
Siinä sulle nappia mitä painaa:Vagabondo kirjoitti:
Kirjoittamisen sijaan voisit mieluummin painaa noraus nappia
Bluntly kirjoitti:Kate Silverton