Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
- Kottarainen
- Kitisijä
Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
No, Vesper siis jos vaikka ystävä on menossa naimisiin ja tarvii vihkisormuksen.
Dave, ei oo ihan tuksutyylinen mitä etsii.
Hinnalla ei periaatteessa ole väliä hirveesti jos on hieno, mut esim paljon yli tonnin kuulostaa sulalta tyhmyydeltä jos 50 hopeasormus näyttää yhtä hyvältä. Ei sais olla liian bling, ennemmin jotenkin enemmän antiikkinen, harmaa, himmeä tai miten sitä kuvais. En tie oisko joku muu jalometalli parempi kuin valkokulta. Se tuntuu aika usein olevan liian kiiltävä. Hopea tai sit joku ihan muu vois näyttää paremmalta. Mitä niitä on, palladium, titaani? Kunhan ei polonium.
Kaikkein sääliöin olis sellanen ohut kultarenkula johon on väkisin kituutettu rykelmä pikkiriikkisiä timangeja johonkin epäsymmetriseen kiemurakuvioon. Joku sellasen vastakohta, kiitos! Mistä saa? En ymmärrä tällasista sormusjutuista itse mitään.
Hinnalla ei periaatteessa ole väliä hirveesti jos on hieno, mut esim paljon yli tonnin kuulostaa sulalta tyhmyydeltä jos 50 hopeasormus näyttää yhtä hyvältä. Ei sais olla liian bling, ennemmin jotenkin enemmän antiikkinen, harmaa, himmeä tai miten sitä kuvais. En tie oisko joku muu jalometalli parempi kuin valkokulta. Se tuntuu aika usein olevan liian kiiltävä. Hopea tai sit joku ihan muu vois näyttää paremmalta. Mitä niitä on, palladium, titaani? Kunhan ei polonium.
Kaikkein sääliöin olis sellanen ohut kultarenkula johon on väkisin kituutettu rykelmä pikkiriikkisiä timangeja johonkin epäsymmetriseen kiemurakuvioon. Joku sellasen vastakohta, kiitos! Mistä saa? En ymmärrä tällasista sormusjutuista itse mitään.
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
Hopea on vihkisormuksessa mielestäni vähän turhan arkista, joten ehkäpä valkokultainen sormus ilman rodiointia. Rodiointi siis tekee valkokullasta "valkoisen" ja se kuluu ajan myötä pinnasta pois. Itse suosisin platinaa, sillä sitä ei pinnoiteta ja se pysyy kauniin värisenä. Keltakultaa käyttää mannet.Kottarainen kirjoitti:No, Vesper siis jos vaikka ystävä on menossa naimisiin ja tarvii vihkisormuksen.
Kannattaa varmaan ihan mennä liikkeisiin tutustumaan tarjontaan ja jos ei mieleistä löydy, kultaseppä tekee kyllä sellaisen. Ja sittenhän siihen voi yhdistää esim. vanhojen perintökorujen kiviä tmv. sen näyttävyyden lisäämiseksi. Itse suosin yhden kiven linjaa, joten olen huono antamaan suosituksia kuvina. Oma (kosijoille tiedoksi!!!) suosikki olisi jotain tämän kaltaista:

tai ehkä jopa joku tällainen:

TosiKosija yllättää tietysti keltaisella timantilla, mielummin ilman noita ympäri meneviä kiviä...

Work like a captain, play like a pirate.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
- Kottarainen
- Kitisijä
Vesper: Muotokieli oikea noissa, eli symmetrinen, yksi kunnon kivi. Platina, joo, sehän vois olla. Eikös se ole sellainen vähemmän bling? Pitäis tosiaan nähdä livenä.
Bluntly, kiitos loistavasta linkistä! Vaikka ametisti voisi olla kaunis kivi, tai tai tai...
Bluntly, kiitos loistavasta linkistä! Vaikka ametisti voisi olla kaunis kivi, tai tai tai...
Kottarainen on luokiteltu yhdeksi maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista.
-
- Kitisijä
Vaimon on täältä:Kottarainen kirjoitti:No, Vesper siis jos vaikka ystävä on menossa naimisiin ja tarvii vihkisormuksen.
...
Mistä saa?
http://www.andreasen.fi/sivu/etusivu
Paljon yksinkertaisia malleja ja rahalla tuntui saavan suhteessa ison kiven.
Kellään pointtereita kuka laittais PKS:lla tai mieluiten Espoossa alle noita netistä tilattuja renkaita ilman törkyryöstöä tai ilman että putiikki on joku purkkateippi-sorkkarautafirma joka vetää vanteet mutkalle sen siliän tien?
Näitä olen ihan tyytyväisenä käyttänyt. Hinnat ei ole Vianortasoa ja homma hoituu ihan ammattimaisen oloisesti.Manaaja kirjoitti:Kellään pointtereita kuka laittais PKS:lla tai mieluiten Espoossa alle noita netistä tilattuja renkaita ilman törkyryöstöä tai ilman että putiikki on joku purkkateippi-sorkkarautafirma joka vetää vanteet mutkalle sen siliän tien?
http://www.ah-auto.fi/index.php/renkaat ... velut.html
http://www.espoonautopalvelu.fi/
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Olenko jo sokeutumassa vai eikö verkkokaupassa ole =< 0,5m optista kaapelia myynnissä?
Eivätkä siis nikottele tai nostele hintoja taivaisiin jos menee omat, muualta hommatut renkaat mukanaan?So Hard kirjoitti:Näitä olen ihan tyytyväisenä käyttänyt. Hinnat ei ole Vianortasoa ja homma hoituu ihan ammattimaisen oloisesti.
http://www.ah-auto.fi/index.php/renkaat ... velut.html
http://www.espoonautopalvelu.fi/
Miksi sen pitää niin kamalan lyhyt olla?Bluntly kirjoitti:Olenko jo sokeutumassa vai eikö verkkokaupassa ole =< 0,5m optista kaapelia myynnissä?
Koska en halua hirveää johtohässäkkää.
Jos metrin mittasesta narusta jättää puol metriä kiepille, niin ei kai se nyt niin hirveää hässäkkää vielä edusta?
Manaaja kirjoitti:Jos metrin mittasesta narusta jättää puol metriä kiepille, niin ei kai se nyt niin hirveää hässäkkää vielä edusta?
Mutta kun niitä piuhoja onkin useita. Täytyy värkätä virtapiuhoistakin määrämittaiset.
- McJanne
- Kitisijä
Raidia tottelevat.Suvinen kirjoitti:Miten kannattaisi myrkyttää parvekkeen lautojen alle ilmeisesti pesää pykäävät ampiaiset? Laudat ovat kiinteitä eikä niitä saa irti ilman työkaluja ja ponnisteluja. Rakoset ovat tuommoisen sentin levyisiä, sopivasti niistä sujahtaa parvekkeen betonilattialle muksun pikkutavarat, kolikot, roskat ja näköjään myös ampiaispesä.
Kirjoitan tätä alasti
- Pulkannaru
- Kitisijä
^^
Odota iltaa, siis kunnes ovat takaisin pesässään, eikä kukkaiskedolla trallattamassa. Sitten McJannen ehdottamaa ainetta vähintään tarpeeksi paljon laudan rakosesta kohti pesää. Jos eivät kerralla hiljene, niin toisella kuitenkin.
Odota iltaa, siis kunnes ovat takaisin pesässään, eikä kukkaiskedolla trallattamassa. Sitten McJannen ehdottamaa ainetta vähintään tarpeeksi paljon laudan rakosesta kohti pesää. Jos eivät kerralla hiljene, niin toisella kuitenkin.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Pe-su kaveriporukan kokoontuminen meillä. La lähdetään käymään Tallinnassa ja tullaan 00.30 takaisin Helsinkiin. Mikä olisi vanhuksille sopiva jatkopaikka siihen aikaan?
Kustaankartanon vanhainkoti tai Töölön kisahallin putka eivät ole oikeita vastauksia!
Kustaankartanon vanhainkoti tai Töölön kisahallin putka eivät ole oikeita vastauksia!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Mummotunnelista luulis irtoovan.
Ruokalan kalapuikko Pena
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Onkohan kauhee jono?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Ekan juoman ostaessasi annat 50e tippiä, niin ei jonot enää haittaa.
Ruokalan kalapuikko Pena
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Tarkotin niinq siellä raflan ulkopuolella...Dumiz kirjoitti:Ekan juoman ostaessasi annat 50e tippiä, niin ei jonot enää haittaa.
Täh... mummishan on siitä kätsy et voi lennosta vaihtaa raflaa jossei mesta kiinnosta tai sinne on jonoo.
Ruokalan kalapuikko Pena
Jos sattuu lämmin ilta niin varmaan on paljon porukkaa. Viimeisin nimi mitä sille kuulin on Suonikohjukanjoni.NuoriDaavid kirjoitti:Tarkotin niinq siellä raflan ulkopuolella...Dumiz kirjoitti:Ekan juoman ostaessasi annat 50e tippiä, niin ei jonot enää haittaa.
Hassua vähän kun siellä viimeksi kävin niin aika laaja oli ikäjakauma mutta eihän se mikään teinipaikka ole.
When the going gets weird, the weird turn pro.
Dr. Hunter S. Thompson
Dr. Hunter S. Thompson
Mistä mä löydän Olympilaisten avajaiset kokonaisuudessaan?!
Thanks! Olinpas mä sokea kun en löytänyt tuolta kuin pätkiä...Bluntly kirjoitti:http://areena.yle.fi/tv/1592936