Lempieläimesi?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Lempieläimesi?

Viesti Kirjoittaja swirl »

Ei-syötävistä kissa ja pöllö. Syötävistä otuksista suurimpia tunteita herättää tällä hetkellä kampasimpukka.
Manaaja

Re: Lempieläimesi?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

masa kirjoitti:
Manaaja kirjoitti: Tuoreesta merilohesta itse duunattu graavi, mm-mm.
Niin ranskanpulllaa niin ranskanpullaa.

Tee graavia nieriää ja siikaa. Hakkaa merilohen aina.
Nojaa-nojoo. Siika on kyllä parempaa munkin mielestä, mutten vain oikein uskalla/jaksa kokeilla itse koska mato+ruotokammo. Nieriää en oo kokeillut, mutta voisin kuvitella senkin toimivan. En mä silti itsetehtyä täydellisesti onnistunutta graavilohta pahaksikaan sanoisi.
Manaaja

Re: Lempieläimesi?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Jos ei oo tarkoitus syödä eläintä niin tää on kyllä aika huikee sekoitus kissa-, koira- ja karhueläintä.

Kuva
masa

Re: Lempieläimesi?

Viesti Kirjoittaja masa »

Manaaja kirjoitti:Siika on kyllä parempaa munkin mielestä, mutten vain oikein uskalla/jaksa kokeilla itse koska mato+ruotokammo.
Osta vaan ei-kasvatettua merisiikaa, ja et saa matoja. Siian ruodot on myös niin olemattomia, että menee siivutaessa poikki kuin hius ja katoaa leivän mukana kivutta alas.


Ei lohi pahaa ole. Juur ostin reilun kilon natsilohta josta puolet graaviin ja puolet pannuun. Mut onhan se aika ranskanpullaa noihin harvemmin syötäviin kaloihin verrattuna..

Googlaas muuten Arvo Kokkonen ja Kalatukku Eriksson jos ei ole tuttuja aiemmin..
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Lempieläimesi?

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Lempielukkani on beefjerkynauta.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Vastaa Viestiin