Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
aimohaiku
Kitinäaddikti
Viestit: 75
Liittynyt: 18.05.2011 20:36

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Miksi täällä kakataan housuun?
Hans Jörgen
Kitinän uhri
Viestit: 824
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

aimohaiku kirjoitti:Miksi täällä kakataan housuun?
Koska sillä pääsee Arskan Tukijaksi.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

TERVE!!

No niin, tässä nyt vasta kirjoitan. Lupailin tai ajattelin jopa kirjoittaa ja vastata aiemmin, mutta kyllä mun on vaan priorisoitava kun tekemisiä tai elämän touhuja on paljonkin. Onneksi, oikeastaan!
Palstalapseni ei tietenkään pidä kun puhun priorisoinnista, mutta palstalapseni tietää, että sitä ruokitaan onneksi muutenkin ja tietää, että välitän paljon siitä(kin)!

Mietin muuten päivän jonain sitä ketjua, manausihmisen panemaa, jossa mietittiin olenko provo...
Itseasiassa en itsekään tiedä, koska kirjoittaessani mulla on aina jonkinlainen iso pilke silmäkulmassa ja en mä tokikaan aivan se sama henkilö ole kuin kahvikupin ääressä. Ajattelin sitäkin, että erään henkilön kirjoituksista ja tyylisä olen tykännyt paljonkin, mutta hän ei oikein, sanotaan-luota, minuun. Prosessi! Muistan kun aloin miettimään minua ja Prosessia ja Elukka tuli melkein lankoja pitkin kertomaan mulle kuinka eritasolla olisin Prosessin kanssa. Huh.
Mutta piti vain sanomani, että mietin taas sitä Prosessin sanomaa, että kun muut kysyy minkä värinen auto sulla on niin minä kysyn, että miksi sulla on sen ja sen värinen- ja tulisin iholle... kerran aloin jo melkein kirkkoa varaamaan.
En tiedä- tyylissäni ei ole ainakaan pahantahtoisuutta- se on varmaa, mutta joku tällainen minussa varmaan ärsyttää!
Kiitos vielä analysoinneistasi Prosessi, jos tämän näet! Minä ajattelen kuitenkin toisaalta, että erilaisuutta tarvitaan, mutta en toki haluaisi olla ärsyttävä. Mutta se minusta ja tästä asiasta!

Elämässäni on nyt ollut työtä ja sosiaalisuutta ihan tarpeeksi. Pikku matkojakin on etc.
harmittaa kun en päässy katsomaan 317 metriä pitkää loistoristeilijää Länsisatamaan! Olisi se ollut tosi helmi laivaks, vaikka oikea Helmi mun mielestäni onkin Tampereella hehheh!

Minun pitää vastata ja vastaan kaikille ajallaan! Eli nyt on vastausvuorossa Homeboy. Koska hänellä on vanhimmat postaukset, vain siksi toki!

SEURAAVIEN VASTAUSJÄRJESTYS TULEE OLEMAAN JATKOSSA: NIBA, MANAAJA, AIMOHAIKU JA HANS JÖRGEN

Mutta nyt vastaan kahteen HB:n viestiin.

Eli voikaa hyvin. Sade taukoaa nyt ja onnea kaikille koulunsa päättäjille ja ihan kaikille muillekin ja sydämen kanssa :h: ja tukijoilleni erikseen kesämuiskut :h:


S T A D I N A R S K A , K E S Ä I N E N


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Eli tässä alla Homeboyn teksti ja minun vastaukset SINISELLÄ

Jep. Tiepöly on ikävää allergian takia.

VARMASTI NIILLÄ JOILLA ALLERGIA ON! ONKO SINULLA HB?

Vähän epäselvää kuinka monta Hyvinkäällä kuoli.

MITEN NIIN? EIKÖS NITÄ KOLME OLLUT?

Terassille kai taas tänään.

NIIN, MITÄ SIELLÄ TEET, KUINKA KÄYNTISI SUJUU?

Vitsi:

- Paljonko on 3 + 3?
- Koivu...vai oliko se kuusi?

NO KOHTALAINEN VITSI, 7,5

Levyhankintoja: Eaglesin kokoelma (tupla-CD)

OHO, TUO SAATTAAPI OLLA HYVÄKIN

Homeboy
pyttipannu

MIKSI PYTTIS?


Ja toinen homeboyn postaus, ja vastaukseni SINISELLÄ taas

Siitepöly ei vaivaa enää niin paljon kuin ennen. Ennen täytyi ostaa joka kevät antihistamiinia, enää ei tarvitse.

AI NO TÄSSÄ TULI VASTAUS, SORI ETTEN HUOMANNA! KUINKAS SE TILANTEESI NOIN ON MUUTTUNNA?

Paskansin housuihini eilen, "kansantuotetta" tuli aika paljon. :paska:

TÄTÄ EN YMMÄRRÄ SITTEN YHTÄÄN! NYT SUN TÄYTYY IHAN TIKUSTA SELITTÄÄ? ONKO SULA JOKIN TAUTI, MUTTA SITÄ EI NYT TARVI JULKISESTI TAUIA KERTOA, MUTTA KUN KERTA NÄIN SANOIT! VAI ONKO TÄÄ PROVO TAI VITSI... ONNEKSI NETTI EI HAISE...
Pussikaljoittelusta sovittu serkkupojan kanssa la 2.6. :miitti: :beer:

OUTS.JOO, KAUNIINA PÄIVÄNÄ ILMAN ÖRVELLYSTÄ? ONKO SERKKUSI SINUNKALTAINEN

Eukon tapaaminen pe 1.6. klo 17.30.

AHAA. MUTTA TÄMÄPÄ KIINNOSTAVAA. KOSKAHAN MUUTTUU EUKOSTA RAKKAAKSI TAI MURUKSI?

Arskan tapaaminen joskus lähitulevaisuudessa.

JOO, SOVITAAN SOPIVASTA AJASTA SITTEN

Vitsi:

Koulussa äidinkielen tunnilla:
- Mikä aikamuoto on kyseessä kun sanon "Minä olen kaunis."
- Mennyt.

MUTTA TÄMÄ OLI TODELLA HAUSKA! IHAN 9

Homeboy
kylmäsavustettu kirjolohifilee

NO RUOKANA AINAKIN PAREMPI KUIN PYTTIS.
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Vastauksia sitten Arskalle:

Olen allerginen pölylle, voikukille, pujolle ja joillekin ruoka-aineille.
Aina ei ehdi pöntölle. :paska:
Pussikaljoittelu siirtyi huonon sään vuoksi. Soitin ja sanoin että joku toinen kerta. En tiedä onko serkku minun kaltainen. On rauhallinen ja mukava tyyppi. Lajittelee postissa paketteja ja viikonloppuisin käy kapakoissa ja katsomassa bändejä. DJ:näkin joskus toimii.

Eukon tapasin eilen. Tarjosi juustonaksuja ja keskaria luonaan. :h: :jouden:

Vitsi:

- Mitä James Bond sanoi koulussa?
- Onko tämä sana - yhdyssana?

Hyvinkää: eikö se ollut niin että 2 kuoli ja 7 haavoittui?

Homeboy
ongelmajätteeksi luokiteltu
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Niba kirjoitti:Vaikka mulla onkin hauskaa niin te olette pojat kitinässä monelle allergiselle aika siitepölyä! :D :D :lol:
Mulla on auto ihan siitepölyssä, voisitte käydä pölyhuiskaanne sen päällä heiluttamassa?
Ensinnäkin ketä minun lisäkseni tarkoitat?

Ja pitäisi aina kohdistaa vain yhdelle vastaus, koska kaikki olemme tosi erilaisia.

Toiseksi osaan lähes pomminvarmasti analysoida sinua, mikä sinulla on toiveena Kitinässä ja mitä taas toisaalta mielesi syvänteissä ajattelet Stadinarskasta!

En viitsi ärsyttää sinuakaan sanomalla sitä ominaisuutta mm. sinussa, joka minusta tulee mieleen!
Jos haluat, voin toimia konsulttinasi, hehheh.

Näin kesällä hautaan epäsopukirveen kokonaan ja toivotan oikein hyvää rauhallista olotilaa ja tietenkin mahtavaa kesää! Mikä auto sulla on?

Pallogrillimiehelle ystävällisin ajatuksin


Stadinarskalainen Arska

Seuraavaksi vastaan Manaajalle, sitten siitä eteenpäin
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Melkoinen määrä bukeja. Menen divariin kaupittelemaan. Eli mm.:

Tytti Parras: Pieni hyvin kasvatettu tyttö
Hannu Väisänen: Toiset kengät
Sandra Brown: Kylmän kosketus
Vincent Cronin: Ludwig 14 Kuningas ja ihminen
Katja Kallio: Kuutamolla

11 yhteensä.

Eukko pyysi saattamaan häntä kun lähtee ma 11.6. Bulgariaan. Okei. Lupasi tuoda sieltä minulle vodkaa, kun "Sitä saa sieltä halvalla." En pannut (not pun) vastaan. :beer: :mrgreen:

Vitsi:

Tapahtui Ruotsissa:
- Sven, miksi korvasi ovat palaneet?
- Vastasin vahingossa silitysrautaan, kun piti vastata puhelimeen.
- Mutta molemmat korvat?
- Pitihän minun soittaa ambulanssi. :perse: :grr: :facepalm:

Terassille(kin) tänään. :beer:

Päivän siteeraus:

"Muusikot jaksavat tanssilavoilla hillua ja saavat myös joskus takahuoneissa...hmm...mikähän tämän kanssa rimmaisi..." :perse:
- Reino Aapasuo, kitaristi

Homeboy
subtrooppinen appelsiini
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
masa

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja masa »

Homeboy65 kirjoitti: Eukko pyysi saattamaan häntä kun lähtee ma 11.6. Bulgariaan. Okei. Lupasi tuoda sieltä minulle vodkaa, kun "Sitä saa sieltä halvalla." En pannut (not pun) vastaan. :beer: :mrgreen:
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Masa: Hieno biisi.

Systerin lasten synttärit (viettävät samana päivänä, poika 9 v. ja tyttö 7 v.) lauantaina 16.6. Lahjat ostettu: pojalle DVD-elokuva Kummeli kultakuume ja tytölle leikkipuhelin. Parturiinkin pitää mennä ennen ko. pippaloita ja siitä aasinsilta vitsiin:

Homeboy, tuo hiljainen "mies" meni parturiin.
- Poikki kolme asiaa.
- Jaa mitkä kolme?
- Tukka, parta ja keskustelu. :stfu:

Synttäreiden jälkeen voisi röpöttää. :beer: :swirl:

Täältä tähän.

Homeboy
etelä-suomen maahiset ry.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Manaaja kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:No niin heipä taas kaikki Tukijat :h:
Jaa ketkä?
No kuule Tukijani!! Tarkoitatko minkälaiset tukijani? Siis Rakkaat tukijani! :h:
Tärkeintä on hyvä tukija!!


Tai niinkuin Jaska Jokunen sanoo, "Onni on hyvä tukija"

Tästä Manalan pikkuisen kömmähtävästä kielestä ja aiheesta voisi kehittää pienen dialogin:


Arska kohtaa Manalan kahvilassa:

Arska: Onpa ihana kun aurinko paistaa!
Manala: Mikä aurinko?
Arska: No aurinko!!! Ja metsä jo on niin vihreä!
Manala: Mikä metsä?
Arska: Ou, no Metsä! Voi kiva kun elämä on kivaa!
Manala: Mikä elämä?
Arska ainiin joo - siis elämäni! Kuule lainaatko lusikkaasi, sekoitan kahvin!?
Manala: Mikä lusikka?
Arska: Luojan kiitos!


SEURAAVAKSI VASTAUSVUOROISSA : Hans-Jörgen, Aimokaiku, Homeinen, Homeinen, Masa , Homeinen

Terkuin perkuin
A R S K A L A I S T E N.......A R S K A
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

aimohaiku kirjoitti:Miksi täällä kakataan housuun?
Noniin! Nyt sitten Aimokaiku vuorossa! Moi vaan!

ANTEEKSI kun edellisessä postauksessani oli väärä järjestys jotta Jörkka olis tullut ennen sua!

Anteeksi hieman myöhästynyt vastaus, muta vastaus on varma niinkuin olen luvannut.

Tuo kakkaaminen nyt toki liittyy Homeboyn juttuun, mutta minä voin vastata kait silti.

EN OSAA vastata! Minä olen yhtälailla aika hämmennyksissä kuten sinäkin tästä asiasta.

Minä itse olen kakannut muualle kuin vessanpyttyyn jo vauvaiästä alkaen tai olisiko se hieman vanhempi, en tiiä. Mutta olisko se Homeboyn tapauksessa vain, että ei ole ehtinyt tai jotain senkalataista. Tai sitten oli Hommerin vitsi. SILTI useinhan siis kun esim. kotiin on tulossa saattaa psyykkisesti hätä tulla suuremmaksi!
Lienee kaikille tuttua juttua ja siis suttua haisevaa tai märkää.


Mutta inhoista kakka-aiheista ei palstalapseni nyt elä vaan sille täytyy antaa kesämaisema ja ihana kuva neutralisoimaan asiaa!

Voipa hyvin Aimokaiku ja ihan kaikki tukijani ja myös ne toiset jotka eivät niinkään Stadinpojasta tykkää! Pirsana- tekin saatte halit. Kaikki saa kesähalit! :h: Tiedättekö, Sleaztoidkin saa halit, hän kun on mun tukija! Näin uskon!

VÄRIKEISARI VON STADINARSKA

stadilainen oliivinen suuri arskalainen vailla punaista verta


Kuva
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Eukko saatettu 2 viikoksi Bulgariaan maanantaina 11.6. Unohdin muistuttaa että tuo nyt sitten sitä halpaa vodkaa minulle... :doh:

Suomi24:ssä joku valittaa että juoksuharrastus ei onnistu kun on vaan vanhat verkkarit ja halvat markettilenkkarit. Ei oo varaa sykemittariin, satasen lenkkareihin, juoksutrikoisiin saati juoksukurssiin.(!) Elämä on kovaa. :loser: :rofl:

Vitsi:

- Onko teillä lihansyöjäkasveja?
- Kyllä. Minkä kokoista olette ajatellut?
- Se tulee anopille. Se painaa 100 kiloa.

Homeboy
kaaliperse
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Anteeksi kaikille vastausta odottaville tai ainakin jos ette suorastaan odota niin vastausvuorossa oleville anteeksi...

Jotain kummaa virhettä minulla on ollut kirjoituksissani kuulemma jopa kolmen eri viestin mukaan, mutten oikeastaan vieläkään ymmärrä mikä vvirhe...

tarkkailen asiaa ja palaan- toivottavasti huomenna!

Huomenna tosin on helskutin kaunis ilima. Katsotaan jos oon paikalla, sano!


OLIIVINEN STADIN JOKANAISEN KESÄPOIKA
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Hei kaikille Stadinarskan Sanomien tilaajille!

Nyt teille erikoisetu! :h: :cheer:

Kahville ja pullukalle Stadinarskan kanssa erikoishintaan! Maksatte vain kahden hinnan nyt ja tämän erikoistarjouksen vain Arskan Sanomien tilaajille!

Voitte valita kaffilan itse! Toimikaan pian, sillä tarjous luonnollisesti on voimassa vain rajoitetun ajan!
:napu:

Tilauskoodi: "mukavanarskankanssakahvillevainkahdenhinnalla"

STADINARSKAN SANOMAT JA VARMAT VASTAUKSET-KETJU
Toimituspohatta A. Stadinarska
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Systerin lasten synttärit viime lauantaina.
Lahjat:

Pojalle (9 v.) DVD-elokuva Kummeli kultakuume
Tytölle (7 v.) leikkileivänpaahdin

Systerin avomiehellä pätkä Neil Youngin biisin "My my, hey hey (out of the blue) sanoitusta tatuoituna käsivarteen. Oikeaa meininkiä. :komp:

Sukulaisia paikalla. Söin mm. kakkua. Sokerileipurin tekemää. En viipynyt kauan. Kun katsoin yli 80-vuotiasta isotätiä tuli mieleen Mafalda-sarjakuvan strippi:

Mafalda istuu kaverin kanssa kadulla. Kaveri kysyy: "Millainen haluaisit olla vanhana?" Mafalda katsoo ohi kävelevää ryppyistä vanhusta ja vastaa "Wash and wear."

Miten tuon nyt kääntäisi..."Silittämättä siisti"?

Arska. Kun tuot telkkarin, voisin tarjota jotain Bar Lemonissa. 8) :miitti:

Vitsi:

- Miksi poltat tupakkia?
- Tuhkaksi.

Homeboy
puoliraaka lankkupihvi
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Hans Jörgen kirjoitti:
aimohaiku kirjoitti:Miksi täällä kakataan housuun?
Koska sillä pääsee Arskan Tukijaksi.

NONIIN HANSIMIES JÖRKKA RIVISSÄ seuraavana!

Kiitos postauksestasi Stadinarskan Sanomiin ja varmat vastaukset-ketjuun, joka on perustettu jo kuusi vuotta sitten tai oliko se enemmänkin ja johon on tullut aivan mahdottomasti vastauksia ja vielä enemmän lukijoita, ja joka asia on melkoisen mukava semminkin kun kukaan ei sitä lue mielestään. Asia on niinkuin seiska-lehti hehheh. Niin kiitos tosiaan blogiini lähetetystä viestisäsi, siulle Hans, jota en edes tunne, mutta voisin ihan hyvin tunteakin, tänä kesäisenä päivänä, jolloin sitten vihdoin sinulle vastaan kun kerran postasit.

Nyt minä vallan oon unohtanna mitä piti vastata siihen mitä kysyi minulta Arskalta, joka on toivottavasti saanut nimensä isomman valaisevan arskan takia tuolta ylhäältä.

Niin...ARSKAN TUKIJAHOMMA- Herra Varjele, sentään kun meinas vallan unohtuu.

KUSSAAN TAPUKSESSA (missään tapauksessa siis) EI ARSKALAISTEN TUKIJOIN TARVITSE OLLA RUSKEANVÄRISIÄ. Homelle nyt juuri ja juuri annan anteeksi, vaikka en hitustakaan oikeastaan ymmärrä miten hän saattaa kirjoittaa noin. Oikeastaan en häneltä oo kysynnä sitä- onkohan tosiaan pikkuin provo sentään.

TEHDÄÄN NIIN vastaedes, että kaikki Arskalaiset suvaitaan Arskalaisten keskuuteen, jotka ovat mukavia ja älykkäitä ja väkivallattomia eivätkä halua toisten kuolemaa eivätkä käyttäydy yhteiskunnallisesti vahingollisesti! MUTTA mielellään ovat myös siistejä! Umpinaisia ei tarvi arskalaistenkaan olla. Ja vaikka joukossamme on prinsessoja mahdollisesti, myös heille sallitaan vessassa käynti.

Tällaista armollista toimintaa tällä kertaa Arskan erikoistuutista.


MAHDANKO mä enää kirjoittaa ennen JUSSIA. Onkohan kukaan teistä Jussi?
Jänöjussi ainakin ROUVA PUPPELI, joka oli tukijani, joka ollee lopettanut? Voih, hän aina käski kasata mun ihteni, vaikka aina oon ollunna kasassa.
Mutta koskaanhan ei voi tietää koska valkotakkiset vie niinkuin Prosessi totesi joskus... ja olin hieman ehkä rajoittunut kun kehaisin ettei mua oo vienyt koskaan kukaan eikä vie, mutta elämässä ei saa olla noin varma mistään = Arskalaisjohtajanne on kehittynyt!


Eli suukkoja kaikille Helmille vaikka Helmiä onkin vain yksi siellä Tampereella ja ihan kaikille, jotka katsovat olevansa halauksen tarpeessa!

Stadinarskan halaus on, ainakin tarkoitus olla, lämmin ja kannustava ja ystävällinen!!

Ja pusukin salaa niille, jotka tykkäävät! laitoin hymiön, mutta minne se herttakuvio (pusu) mahtoi mennä... ei kai vaan naapurin tytölle, huh. Se katsoi mua ihanasti ja mun hormonit rollasi äsken ja aloin kuvitella mukavia...

Sellaista, Jussinalusjutskua toivoo


KYLLÄ, SE SE ON!!! STADILAINEN, LUOTETTAVA, MIES, KESÄMIES, TERVE JA JOSKUS PIPI


HERRA VON VÄRIHERRA ARSKAHERRA AF OLIIVI
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Haluaisitko Arska ostaa tennispalloja minulta?

Juhannussuunnitelmia: röpötän. Voisi tsekata onko Viru Valgea parempaa kuin Dry vodka, vähän halvempaa se on kuitenkin. :beer:

Dry vodka 0,7 L 20 euroa
Viru Valgea 0,7 L 18.40 euroa

Ja...tähän päättyy kuluttajavalistus. :wink:

Levyostoksia: George Harrison: The best of.

Kokoelma. Hyvä. Suosittelen. Hinta 5 euroa. :komp:

Vitsi:

Blondi on ostamassa pizzaa.
- Leikataanko kuuteen vai kahteentoista palaan?
- Kuuteen. En jaksa syödä kahtatoista palaa.

Homeboy
marinoitu, friteerattu & uppopaistettu hirvenpaska
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Stadinarskan Sanomat toivottaa Tukijoilleen mitä ihaninta
kesäistä koivuntuoksuista ja järvitunnelmaista ja yöttömän yön latojen taika-aikaista
RAUHALLISTA JOULUA ja onnellista Uutta mahdollista lomanaikaa

Toimitusjohtajamme herra A.Stadinarska lepäilee tällä
hetkellä ansaittuja lomapäiviä hyvin pitkällä asemapaikastaan ja on onnellisena mukana toivotuksissa.

STADINARSKAN SANOMAT OY
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Eukko palasi Bulgariasta mutta ei tuonut halpaa vodkaa, kun ei jaksanut kantaa. :(
Matka oli kuulemma "kauhea". :(

Arska. Saat ne tennispallot joista kerroin puhelimessa ilmaiseksi. Voit syödä ne...tai pelata tennistä. :ohyeah:

Vitsi:

Näyttelijöiden bileet Hollywoodissa. Paikalla mm. John Wayne. Pippaloiden jälkeen isäntä huomaa pöytähopeiden kadonneen. Miksi?
- No?
- John vei ne...

Homeboy
pintalannoitettu nurmikko
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Arska. Em. tennispallot: 4 kpl Slazenger, uusia. 2 kpl Dunlop, käytettyjä.

Röpötin eilen jotta saisin vuorokausirytmin kondikseen, kuten kerroin puhelimessa. :beer: Se on nyt kondiksessa. Tästä "aasinsilta" päivän siteeraukseen:

"Kello on kolme yöllä - olisinpa Texasissa." - Waldemar Wallenius

Vitsi:

- Mikä saa ihmisen uskomaan että hänellä on absoluuttinen sävelkorva?
- Pari tuoppia olutta ja karaoke.

SA:n sanomien 5-vuotispäivä lähestyy... :wink:

Homeboy
rankka ravunsyöjäopussumi
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 6497
Liittynyt: 30.10.2006 20:18
Paikkakunta: No aivan varmasti aina Stadi

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Kiitos vastauksista Tukijat :h: ja lukijat !

Anteeksi, etten pitkään aikaan ole ollut palstalla, mutta se johtuu vain menoista, matkoista ja EM-kisoista nimenomaa aika paljon. Vaikken tätä asiaa niin mainostakaan...

MUTTA jos vastaajat, erityisesti siis HOUM, voisi katsoa MISTÄ postauksesta alkaen mun pitäisi vastata ja JOS MAHDOLLISTA, joku voisi vastata mun puolesta!

Esimerkiksi jos Manaaja on kirjoittanut niin hän voisi vastata itselleen tai ExPertti.

HOME- sinä voisit vastata siihen ekan vastaamattomaan itsellesi STADINARSKAN tyyliin niin palstakaan ei kummeksuisi. PLEASE!

Mun palstalla on näet sielu. SE ELÄÄ.

Ja niin elää Stadinarskakin. Tää oli tarkoitettu elonmerkiksi siis Arskalle. Elää, muttei ehdi käydä pyydykseen.

Täällä tuntuu olevan tooosi autioita. Mäkin pidän lomaa varmaan vielä kuukauden Kitinästä... luulen. Kesä on kiva ja kaunis ja matkaillakin pitää ja jopa olla töissä GULP.


STADIN USKOTTAVASTI OLIIVISMUKAVAINEN JOHTAVA ARSKALAINEN ARSKA
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Homeboy65 kirjoitti:Vastauksia sitten Arskalle:

Olen allerginen pölylle, voikukille, pujolle ja joillekin ruoka-aineille.
Aina ei ehdi pöntölle. :paska:
Pussikaljoittelu siirtyi huonon sään vuoksi. Soitin ja sanoin että joku toinen kerta. En tiedä onko serkku minun kaltainen. On rauhallinen ja mukava tyyppi. Lajittelee postissa paketteja ja viikonloppuisin käy kapakoissa ja katsomassa bändejä. DJ:näkin joskus toimii.

Eukon tapasin eilen. Tarjosi juustonaksuja ja keskaria luonaan. :h: :jouden:

Vitsi:

- Mitä James Bond sanoi koulussa?
- Onko tämä sana - yhdyssana?

Hyvinkää: eikö se ollut niin että 2 kuoli ja 7 haavoittui?

Homeboy
ongelmajätteeksi luokiteltu
HOMEiset vastaukset:

Niin, allergiat on yleisiä.

Koittaisit nyt vaan ehtiä pöntölle, pönttö. :) No leikki leikkinä kotipoika. Älä suutu.

Vai pussikaljoittelu siirtyi. Ehtiihän sitä myöhemminkin. Vai toimii "tiskijukkana". Ei ole astianpesukonetta? Anteeksi vaan. :)

Eukko. Eikö jo rakas?

Vitsi nyt vain keskinkertainen. 7+

Kuka on luokitellut sinut ongelmajätteeksi, Homie?

Vastaukset antoi:

Stadinarska
Arskalaisten kiistaton Pomo
[/size]
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Homeboy65 kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:Vastauksia sitten Arskalle:

Olen allerginen pölylle, voikukille, pujolle ja joillekin ruoka-aineille.
Aina ei ehdi pöntölle. :paska:
Pussikaljoittelu siirtyi huonon sään vuoksi. Soitin ja sanoin että joku toinen kerta. En tiedä onko serkku minun kaltainen. On rauhallinen ja mukava tyyppi. Lajittelee postissa paketteja ja viikonloppuisin käy kapakoissa ja katsomassa bändejä. DJ:näkin joskus toimii.

Eukon tapasin eilen. Tarjosi juustonaksuja ja keskaria luonaan. :h: :jouden:

Vitsi:

- Mitä James Bond sanoi koulussa?
- Onko tämä sana - yhdyssana?

Hyvinkää: eikö se ollut niin että 2 kuoli ja 7 haavoittui?

Homeboy
ongelmajätteeksi luokiteltu
HOMEiset vastaukset:

Niin, allergiat on yleisiä.

Koittaisit nyt vaan ehtiä pöntölle, pönttö. :) No leikki leikkinä kotipoika. Älä suutu.

Vai pussikaljoittelu siirtyi. Ehtiihän sitä myöhemminkin. Vai toimii "tiskijukkana". Ei ole astianpesukonetta? Anteeksi vaan. :)

Eukko. Eikö jo rakas?

Vitsi nyt vain keskinkertainen. 7+

Kuka on luokitellut sinut ongelmajätteeksi, Homie?

Vastaukset antoi:

Stadinarska
Arskalaisten kiistaton Pomo
[/size]
Hetkinen?!
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Vesper kirjoitti:
Hetkinen?!
Arska pyysi että vastaan hänen puolestaan ensimmäiseen postaukseeni, johon hän ei ole vastannut. :wink:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Homeboy65 kirjoitti:
Vesper kirjoitti:
Hetkinen?!
Arska pyysi että vastaan hänen puolestaan ensimmäiseen postaukseeni, johon hän ei ole vastannut. :wink:
Ei kannata selitellä kun on jo housuissa. Tiedät kyllä mikä.
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 5353
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Vesper kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:
Vesper kirjoitti:
Hetkinen?!
Arska pyysi että vastaan hänen puolestaan ensimmäiseen postaukseeni, johon hän ei ole vastannut. :wink:
Ei kannata selitellä kun on jo housuissa. Tiedät kyllä mikä.
Mitään selittele vaan totean. :leuhka:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Vastaa Viestiin