Kerro vaivasta

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4210
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Viesti Kirjoittaja huima »

Joutuessani käyttämään läppärin windows-trackpadia unohdan aina, että se toimii juuri toisinpäin kuin mäkissä Lionissa, jossa se on muutettu intuitiiviseksi.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

huima kirjoitti:Joutuessani käyttämään läppärin windows-trackpadia unohdan aina, että se toimii juuri toisinpäin kuin mäkissä Lionissa, jossa se on muutettu intuitiiviseksi.
Tota mä en kestäis.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja exsu »

Me ollaan kyllä yks helvetin evoluution voittopariskunta. Mun munarakkulat ei kypsy, ja nyt selvis, että miehellä on kyllä reilusti siittiöitä, mutta ne on vähän laiskoja uimareita (keneen lie tulleet..). A-luokkaa ei ollut yhtään, B:tä jotakin ja loput vielä veltompia.

Kaffet, alkot ja kireet housut bannaan ja uutta yriä!
Baby, we should hit the south of France
So you could run around without them pants.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Korvalehteen kertyy nestettä, mätää ja verta. Kohta on hehkeä kukkakaali.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Onkohan normaalia, että pari viikkoa sitten paikattu hammas alkaa vihloa kylmästä ja kuumasta vai onko hampitohtori tehnyt krapuladuunin? Sanoi jotain, että voi kipeillä kun on purupintapaikka, mutta että kylmä/kuumavihlomista?
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Viesti Kirjoittaja Gat »

So Hard kirjoitti:Onkohan normaalia, että pari viikkoa sitten paikattu hammas alkaa vihloa kylmästä ja kuumasta vai onko hampitohtori tehnyt krapuladuunin? Sanoi jotain, että voi kipeillä kun on purupintapaikka, mutta että kylmä/kuumavihlomista?
Voi kuulua asiaan, saattaa rauhoittua itsekseen. Tuollaista on. Harvoin jos koskaan munkaan ylipaikatussa kalustossa tosin.
Toisaalta saattaa myös olla, että hammaslääkäri unohti sinne paskaa ja se mätänee nyt sisäisesti. Tai sitten koko hammas voi katketa.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8394
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Lolita »

exsu kirjoitti:Me ollaan kyllä yks helvetin evoluution voittopariskunta. Mun munarakkulat ei kypsy, ja nyt selvis, että miehellä on kyllä reilusti siittiöitä, mutta ne on vähän laiskoja uimareita (keneen lie tulleet..). A-luokkaa ei ollut yhtään, B:tä jotakin ja loput vielä veltompia.
Nooh, teille löytyi jokseenkin selkeä syy, ja molempiin vikoihin on omat apukeinonsa. Vauva tulee, ennen pitkää :D
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja exsu »

Lolita kirjoitti: Nooh, teille löytyi jokseenkin selkeä syy, ja molempiin vikoihin on omat apukeinonsa. Vauva tulee, ennen pitkää :D
Tätä oon yrittänyt hokea. Mies selitti mulle juurta jaksaen millä eri tavoin niitä munasoluja voi (yrittää) hedelmöittää. Se on aika rauhallinen, luottaa että lääketiede hoitaa. Pahempi tilanne olisi, jos minkään sortin siittiöitä ei olisi. Nyt siinä spermassa on kuitenkin vähän vajaa 20% sitä joten kuten liikkuvaa porukkaa, ja siittiöiden kokonaismäärä niin hyvä, että se edes jotenkin toimiva osuus on kuitenkin monien "normaali".

Jotenkin tää tieto silti järkytti mua isosti. Mä oon lohduttanut viimeisen vuoden itseäni ajatuksella, että jos me ei tulla raskaaksi, niin mies on tosi nuori ja voi rakentaa sen perheensä ja elämänsä vielä helposti jonkun sellaisen kanssa, jonka kanssa se onnistuu. Että mä en vie siltä mahdollisuutta perheeseen. Nyt sitten näyttää siltä, että itseasiassa sen kroppa jumii tässä pahemmin kuin mun, joka tekee mun naurettavan pelastussuunnitelman typerän lisäksi myös hyödyttömäksi. Ja nyt mulla ei ole enää mitään takaporttia ja turva-ajatusta, joka helpottaisi tämän kohtaamista, on kovin alaston olo.

Oon miettinyt kaikkea pettämisestä luovuttamiseen tämän päivän aikana. Pitäisi kai päästä puhumaan jonnekin, mutta ei olis oikein aikaa. Mietin jo entiselle terapeutilleni soittamista, mutta mä lähdin sieltä silloin niin hyväkuntoisena, että hävettäis mennä takaisin näin sekavana. Onneks on tulossa viikonloppureissu, saa jotain muuta ajateltavaa.
Baby, we should hit the south of France
So you could run around without them pants.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8394
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Höpsö, sun rakkulat saadaan kypsymään lääkkeillä, miehen sperma pestään ja tehdään inseminaatio, niin se ois sitten toivottavasti siinä. Jos se ei toimi, niin IVF on vielä tehokkaampi vaihtoehto. Mahdollisuudet on loistavat, eikä luontoakaan voi kai ihan laskea pois kuvioista, jos sun rakkuloita vähän stimuloidaan.

Tyhmintähän on se, että homma vie aikaa, eikä kärsivällisyyttä todellakaan taida riittää, kun haluaisi jo tietää sen viimeisen lopputuloksen.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8394
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Tai mitä minä näitä vanhoja tietojani tohtorinnalle selittelen ;)

Tsemppiä, ja mä olen hengessä mukana :h:
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja exsu »

Lolita kirjoitti: Tyhmintähän on se, että homma vie aikaa, eikä kärsivällisyyttä todellakaan taida riittää, kun haluaisi jo tietää sen viimeisen lopputuloksen.
Mua hämää se kontrollin puute eniten. Siedän heikosti muutenkin tilanteita joita en hallitse, joten yritän ratkaista ne jollain paniikkiratkaisulla mahdollisimman nopeasti. Tavallaan itse tehty huono päätös tuntuu paremmalta ja turvallisemmalta ratkaisulta kuin toisten asiantuntijuuden, erilaisten tutkimusten, lakien ja muiden varassa oleminen.

Onneksi en ole näissä panikoinneissani enää nykyisellään kovin spontaani toimija, joten ehkä tässä vielä mieli jossain kohtaa tottuu ajatukseen.

Kiitokset tsempeistä, jälleen kerran. :h:
Baby, we should hit the south of France
So you could run around without them pants.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja exsu »

Nyt tuli labrat. Ilmeisesti gynen aiempi arvioi oli hätiköity, mun kropassa toimiikin kaikki normaalisti. Ovishomma johtui ajankohdasta, ei kropan toiminnasta. Ongelma on siis siittiöissä. Tämä on sinällään huono uutinen, että jo valmiiksi terveelliset elämäntavat omaava voi tehdä aika vähän laadun parantamiseksi, ja mitään täsmälääkitystäkään ei ole. Nyt ollaan julkisen lapsettomuuspolijonossa, jossa tehdään jotain lisätutkimuksia. Hyvä uutinen sillä, että mä en ainakaan vielä joudu syömään/piikittämään itseeni mitään lisämömmöjä.
Baby, we should hit the south of France
So you could run around without them pants.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exsu kirjoitti:Nyt tuli labrat. Ilmeisesti gynen aiempi arvioi oli hätiköity, mun kropassa toimiikin kaikki normaalisti. Ovishomma johtui ajankohdasta, ei kropan toiminnasta. Ongelma on siis siittiöissä. Tämä on sinällään huono uutinen, että jo valmiiksi terveelliset elämäntavat omaava voi tehdä aika vähän laadun parantamiseksi, ja mitään täsmälääkitystäkään ei ole. Nyt ollaan julkisen lapsettomuuspolijonossa, jossa tehdään jotain lisätutkimuksia. Hyvä uutinen sillä, että mä en ainakaan vielä joudu syömään/piikittämään itseeni mitään lisämömmöjä.
En ole missään tapauksessa tämän alan asiantuntija, mutta tuota varmaan sitten voi hoitaa tehokkaasti, jos tarvis on. Tarvittaessahan se siittiö vaikka laitetaan sinne munasolun sisään, jos sitä ei huvita uida.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja exsu »

Joo ilmeisesti ainoa "hoito" on juuri se toimintakykyisen siittiön poimiminen sieltä veltompien keskeltä ja hedelmöityksen pakottaminen jollain vippaskonstilla.
Baby, we should hit the south of France
So you could run around without them pants.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Vesper »

exsu kirjoitti:...hedelmöityksen pakottaminen jollain vippaskonstilla.
Nyt saatana menet sinne munasoluun!! Tai itket ja menet!
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja exPertti »

se vaatii vain tosi oikea-aikaisen siemensyöksyn...
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8394
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Lolita »

^ joo, ja oikean, kunnon miehen hoitamaan homman :roll:
Pertti olet idiootti.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja exPertti »

Lolita kirjoitti:^ joo, ja oikean, kunnon miehen hoitamaan homman :roll:
Pertti olet idiootti.
vaikkakin teen aivan liian kepeitä kommentteja aiheesta niin koetin exsulle ainakin aiemmin tehdä selväksi että en suhtaudu silti asiaan kepeästi.

Kirjoitan lisää.

Niin, en osaa sanoa miten paljon ja millä tasolla miehet yleensä pohtivat lisääntymisasioita. Itse muistan pohtineeni ja jopa murehtineeni asiaa joskus kun nuorena pari kertaa tuli laitettua siihen malliin, että olisi voinut jotakin tulla muttei tullut.

Sitten vielä ennen junioria tuli keskenmeno jne.

Eihän tuo naurattanut miestä joka on aina haaveillut omista lapsista.

Onneksi lopulta tuli pari onnekasta osumaa, en yhtään kainalokakkaa tai yöheräämistä vaihtaisi pois.

Onnea vaan yritykseen exsulle ja anteeksi Lolita.
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja exsu »

Vesper kirjoitti:
exsu kirjoitti:...hedelmöityksen pakottaminen jollain vippaskonstilla.
Nyt saatana menet sinne munasoluun!! Tai itket ja menet!
:D
Tuota se aika pitkälti loppupeleissä on. Jos se siittiö ei suostu edes siinä lasilevyllä uimaan oikeaan suuntaan, niin siltä napataan häntä irti ja runnotaan se paikoilleen muilla keinoin.

Pertti on sikäli oikeassa, että kyllähän niillä heikommillakin mälleillä voi hyvällä tuurilla tulla raskaaksi riittävän pitkällä yrityksellä. Mä oon kuitenkin 30v., joten ihan loputtomiin ei uskalla vain toivoa ja odottaa. Toki tässä on luomuyritys päällä koko ajan, joten jos hyvä tuuri käy, niin voisi vielä päästä ilmoittautumaan pois jonosta.
Baby, we should hit the south of France
So you could run around without them pants.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Toki tässä on luomuyritys päällä koko ajan

----

Eixe anna sun edes rauhassa kitinöidä? :mrgreen:
Prepare for the worstest.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

nowaysis kirjoitti:Toki tässä on luomuyritys päällä koko ajan

----

Eixe anna sun edes rauhassa kitinöidä? :mrgreen:
:mrgreen:
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 4487
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja exsu »

Nainen pystyy helposti moneen asiaan samanaikaisesti.
Baby, we should hit the south of France
So you could run around without them pants.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4210
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja huima »

Nowa alkaa olemaan selkeästi back.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Ei tässä ovulaatiota odotellessa ole parempaakaan tekemistä.
Prepare for the worstest.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Yläselkä jumittaa; aivastaminen, haukottelu ja syvään hengittäminen sattuu. Tämän kaverina myös kurkkukipu, päänsärky ja kuvotus.
Work like a captain, play like a pirate.
Vastaa Viestiin