KeskosViikko
KeskosViikko
Onko joku vielä hereillä? Ilmoittautukoon, jos on! Tää kaipailisi juttuseuraa.
- Haemaeraemies
- Kitisijä
-
- Kitisijä
-
- Kitisijä
Itse olet urasi valinnut en minä..Kiukkutipu kirjoitti:Tyhmä, tyhmempi, idiootti, niba...
Sitten voidaan vaan kysyä että voiko vitutukseen kuolla?
Niin mulla ei ole lapsia, sulla on semmonen tai jotain kummiskin..
Sitä paitsi stringin nimi oli Keskosviikko?
Viimeksi muokannut Niba, 09.05.2012 10:53. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Hihi, halusin jakaa tiedän (Gatin) kanssa erään kommentin:
"Mulle sano päihdelääkäri että sinun ja vitun välissä on lasipullo, se perkeleen ukkohan ties mistä puhu."
Jotta elämänviisauksia lasipullon tuolta puolen. Toiminee niihin tölkkeihinkin.
"Mulle sano päihdelääkäri että sinun ja vitun välissä on lasipullo, se perkeleen ukkohan ties mistä puhu."
Baby, we should hit the south of France
So you could run around without them pants.
Tämmöinenhän minä olin jo kauan ennen kuin aloin kunnolla tärpätöimään, paitsi nuorempi, enkä silloinkaan lähes vesipoikana Saanut.exsu kirjoitti:Hihi, halusin jakaa tiedän (Gatin) kanssa erään kommentin:
Lähdenkin tästä Siwaan.
Et sä oikeesti naista kaipaa, pulloa vaan..Gat kirjoitti:Tämmöinenhän minä olin jo kauan ennen kuin aloin kunnolla tärpätöimään, paitsi nuorempi, enkä silloinkaan lähes vesipoikana Saanut.exsu kirjoitti:Hihi, halusin jakaa tiedän (Gatin) kanssa erään kommentin:
Lähdenkin tästä Siwaan.
Kuten monet meistä..
Pyyhin Netikettiin..
Kannattaa varmaan mennä Circuceen?
Koska magneettina kiekkoilojoita, sillä ne houkuttaa naisia kuin hunaja, voi siinä tietysti tulla
Tappelu niistä? "naisista"
Koska magneettina kiekkoilojoita, sillä ne houkuttaa naisia kuin hunaja, voi siinä tietysti tulla
Tappelu niistä? "naisista"
Pyyhin Netikettiin..
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Ei vittu, naapurissa asuu joku omakotitalokyttääjä, joka seisoi kolme tuntia tontin laidalla kyttäämässä kuskataanko meidän pihasta puutarhajätettä metsään maatumaan. On kuskattu viimeiset kuusi vuotta ja nyt asiasta tuli ongelma, kuulema joku rakennustarkastajakin (!!) tulossa perjantaina asiaa tutkimaan.
Taidan yöllä tehdä pienen ninjakeikan urpon pihalle, saksia muutaman puskan ja kipata jätteet samaan läjään. Voin sitten tarkastajalle esitellä yhteensopivia lajikkeita ja leikkauspintoja.
Taidan yöllä tehdä pienen ninjakeikan urpon pihalle, saksia muutaman puskan ja kipata jätteet samaan läjään. Voin sitten tarkastajalle esitellä yhteensopivia lajikkeita ja leikkauspintoja.
Work like a captain, play like a pirate.
Eka oli paska päivä, sitten kävin viemässä kummipojalle 10-v. lahjan ja sain vastalahjaksi "1000 places to see before you die"- kirjan. Nyt olen fiilistellyt opusta ja tehnyt merkintöjä jo "suoritetuista" paikoista. Nyt on hyvä lämmin mieli.
Baby, we should hit the south of France
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
Mitähän ne puutarhajätteet siellä metsässä haittaa?Vesper kirjoitti:Ei vittu, naapurissa asuu joku omakotitalokyttääjä, joka seisoi kolme tuntia tontin laidalla kyttäämässä kuskataanko meidän pihasta puutarhajätettä metsään maatumaan. On kuskattu viimeiset kuusi vuotta ja nyt asiasta tuli ongelma, kuulema joku rakennustarkastajakin (!!) tulossa perjantaina asiaa tutkimaan.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Tässä. Meillä (ja edellisessä rivarissa) lähialueet täynnä puutarhajätettä, eikä mahdollisuutta muuhun ku viedä sinne. Naapuri viskaa takapihansa taakse kaiken mahdollisen, talven yli olleet kanervat ja muut kausikukkaset. Itseä ärsyttää ne muoviruukut ja muut maatumattomat. Niinpä meillä siellä kasvaa erilaisia kausikukkasia ihan itsekseen, ja muksut hakee erilaisia rikkinäisiä puutarhakoristeita yms mitä on kiva yrittää korjata. Itsellä kompostori takapihalla, et edes jonkinverran sais käyttöön. Koitin edelliseen ehdottaa yhteistä kompostia, mutta "kun niiiin vaikeeta, ei me millään voida. Heittäkää sinne metsään vaan."NuoriDaavid kirjoitti:Mitähän ne puutarhajätteet siellä metsässä haittaa?Vesper kirjoitti:Ei vittu, naapurissa asuu joku omakotitalokyttääjä, joka seisoi kolme tuntia tontin laidalla kyttäämässä kuskataanko meidän pihasta puutarhajätettä metsään maatumaan. On kuskattu viimeiset kuusi vuotta ja nyt asiasta tuli ongelma, kuulema joku rakennustarkastajakin (!!) tulossa perjantaina asiaa tutkimaan.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
~Albert Einstein
-
- Elämätön Kitisijä
- NuoriDaavid
- Kitinä VIP-jäsen
saira kirjoitti:Tässä.NuoriDaavid kirjoitti:Mitähän ne puutarhajätteet siellä metsässä haittaa?Vesper kirjoitti:Ei vittu, naapurissa asuu joku omakotitalokyttääjä, joka seisoi kolme tuntia tontin laidalla kyttäämässä kuskataanko meidän pihasta puutarhajätettä metsään maatumaan. On kuskattu viimeiset kuusi vuotta ja nyt asiasta tuli ongelma, kuulema joku rakennustarkastajakin (!!) tulossa perjantaina asiaa tutkimaan.
En nyt tuon perusteella pitäisi sitä puutarhajätteen roudausta kovin pahana ympäristörikoksena, mutta onhan siitä haittaa joo.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.