Paljon parempi Torstai
Paljon parempi Torstai
Eilen oli Osama bin ladenin hengiltä saattamisen vuosipäivä olkoon tänään vielä parempi päivä!
Pyyhin Netikettiin..
Repäsin eilen kampaajalla ja vaalensin hiukset! En siis ihan blondiksi (näyttäisin transulta), mutta vaaleammaksi. On ihan hurjan kiva!
Tänään Raisioon kouluttamaan. Moinen turunläheisyys vähän jännittää, mutta ehkä tästä selvitään.
Tänään Raisioon kouluttamaan. Moinen turunläheisyys vähän jännittää, mutta ehkä tästä selvitään.
Baby, we should hit the south of France
So you could run around without them pants.
-
- Kitisijä
Raisio muuten valittiin joskus rumimmaksi kunnaksi. Rumahan se on, joskus Turussa intin käyneenä vahvistin. Ja uusi tukkakin löytyy eiliseltä. Noin muutoin ajatukset siintävät jo ens viikon Jojensuun reissussa, jossa on paripäiväiset poliisien SM salibandyt, rairai.
Yliuuttunut ja liian pieni hurmossetä.
-
- Kitisijä
- McJanne
- Kitisijä
Iih! Mullakin on uus tukka. Tai siis ei ole tukkaa. Tai siis kisatukka. Plääh, no jotain kuitenkin.
Pitäs väsätä Junnuohjaajakurssi-II välitehtävät tänää, tuli uus missio mailiin, (laji) taidon opettaminen "uudelle". Byörgh, mikseihän tätäkään ole tehnyt loppuun kun on ollut kuitenkin 2vko melkein aikaa!
Pitäs väsätä Junnuohjaajakurssi-II välitehtävät tänää, tuli uus missio mailiin, (laji) taidon opettaminen "uudelle". Byörgh, mikseihän tätäkään ole tehnyt loppuun kun on ollut kuitenkin 2vko melkein aikaa!
Kirjoitan tätä alasti
-
- Elämätön Kitisijä
- Pulkannaru
- Kitisijä
Duunissa työpisteen muutto huomenna. Löysin pakatessani koulutuspaperin v 2004.
Siinä oli työhön liittyvä kysymys "oletko pitkästynyt?"
No niin.
Tilanne ei ainakaan ole parantunut, vaikka työtehtävät ovatkin hitusen muuttuneet vaativimmiksi, mutta siis vain sen pienen hitusen.

Siinä oli työhön liittyvä kysymys "oletko pitkästynyt?"

No niin.
Tilanne ei ainakaan ole parantunut, vaikka työtehtävät ovatkin hitusen muuttuneet vaativimmiksi, mutta siis vain sen pienen hitusen.

Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Kävin spontaanisti mummolla kylässä. Ei olla koskaan aiemmin kai oltu ihan kaksin, oli oikein mukava ja lämmittävä kokemus. Mulla on superskarppi mummo, nytkin kesti ensin hetki ennen kun tuli ovelle, kun oli tietokoneellaan kirjoittamassa jotain lehtijuttua. Ei taida kovin monella siinä palvelutalossa olla omaa tietokonetta.
Baby, we should hit the south of France
-
- Elämätön Kitisijä
Edesmennyt mummini opetteli piirtämään ja kirjoittamaan koneella 80-vuotiaana. Kirjoitti elämäkerran 40-lukuun asti kunnes sai aivoinfarktin. Ei sekään pysäyttänyt. Oli vaan ainoa kunnan atk-kurssilla, joten sitä ei pidetty.exsu kirjoitti:Kävin spontaanisti mummolla kylässä. Ei olla koskaan aiemmin kai oltu ihan kaksin, oli oikein mukava ja lämmittävä kokemus. Mulla on superskarppi mummo, nytkin kesti ensin hetki ennen kun tuli ovelle, kun oli tietokoneellaan kirjoittamassa jotain lehtijuttua. Ei taida kovin monella siinä palvelutalossa olla omaa tietokonetta.
"säteilyä opiskelemaan pakotettu poliisiopistolainen"