Torstai, rai rai!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Höpsis, oon vaan alottanu treenaan enemmän ja pitäis muistaa syödä sen mukaan. Ja nukkua.
Prepare for the worstest.
Johnny Winter

Viesti Kirjoittaja Johnny Winter »

nowaysis kirjoitti:Höpsis, oon vaan alottanu treenaan enemmän ja pitäis muistaa syödä sen mukaan. Ja nukkua.
En osta. Treenatessa uni maistuu myös nälkäisenä. Sä oot paksuna! Tee se testi!

edit: pakko sanoa, että näin kultaiseen kimalteeseen päättyneen kauden jälkeen on uni maistunut ihan liian hyvin. Noin 12h viimeiset kaksi yötä. Tänään on tavoitteena nähdä Ylen uutiset.
Avatar
sinsin
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 103
Liittynyt: 22.05.2009 14:31

Viesti Kirjoittaja sinsin »

Mä näin viime yönä unta, et juttelin Rihannan kans jossain suomalaisen hiihtokeskuksen After ski-kahvilabaarissa. En muista keskustelusta muuta, kun et mä olin lähdössä ja se kysyi et haluisinko mä nimmarin tms, ja mä löysin vaan jotain maksamattomia laskuja jollasen toiselle puolelle se raapusti jonkun kannustavan viestin ja nimensä. Joku otti polaroidkameralla sellasen 'minä ja julkkis'-tyylisen poseerauskuvan meistä mut kun siihen ilmestyi kuva, siinä olinkin vaan mä kesäinen maisema taustalla.

Mä en ihmeemmin tykkää mut en dissaakaan Rihanna, löytyisköhän unikirjasta ko. hakusanalla mitään :P
Avatar
exPertti
Kitisijä
Viestit: 21470
Liittynyt: 08.02.2008 13:51

Viesti Kirjoittaja exPertti »

^ Selvisikö oliko Rude boyllä ollut "big enough"? :) (katso kuvaketjun "olipa deeppiä" juttu jos ei aukea).
Came here for school, graduated to the high life
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 15901
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Viesti Kirjoittaja Niba »

Niba kirjoitti:
exsu kirjoitti:Onnea päivänsankarille!

[img]shitface[/img]
Tuli paskahätä, rinttaan tota kuvaa pehmopaperiin.
Ihan kohta..
sinsin kirjoitti: ------------ "-------------------------"---------

Mä en ihmeemmin tykkää mut en dissaakaan Rihanna, löytyisköhän unikirjasta ko. hakusanalla mitään :P
Kuulema Jennifer Aniston aktivoi yhden aivosolun, aina saman kaikilla ihmisillä, onko sun toinen varattu sitten Riannalle?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

:grr:
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
Manzel
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 140
Liittynyt: 13.08.2011 0:28

Viesti Kirjoittaja Manzel »

Paska päivä: kiirettä pukkasi ja unohdin siksi otaa taksista kuitin.
Hans Jörgen
Kitinän uhri
Viestit: 824
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

Aasialainen kohtuullisen herkullinen menyy kuvussa. Ainoa miinus siitä, että jouduin itse valmistamaan osan. Korruptiokokkikoulu siis kyseessä. Viini oli hyvää ja sitä olisi voinut upottaa enemmänkin + lähteä vielä jatkoilemaankin avoimeen piikkiin, mutkun lupauduin huomenna opeilemaan. Käytän siis pikkuhiprakan työpaikkahakemuksen taiteellisuuden takaamiseen ja menen komeusunille. Kädet tuoksuvat suolestamilleni äärimmäisen omituisennäköisille ravuille (sano ei typerille runkkuläpille tässä kohtaa).
Vastaa Viestiin