Johnny Winter kirjoitti:Alkaa nyt jo vituttamaan tää yötön yö. Lottoan taas viikonloppuna ja voiton sattuessa muutan jonnekin, missä yöllä on pimeetä ja päivällä valoisaa.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Tapasin tänään ihan sattumalta tyypin, joka oli yläasteella mun kanssa samalla luokalla. Se on tällä hetkellä kuuden lapsen äiti ja kolmen lapsen mummi. Sen vanhin lapsenlapsi on muutaman kuukauden nuorempi kuin mun poika.
Oon nyt kyllä vähän järkyttynyt. Mummi.
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Johnny Winter kirjoitti:Alkaa nyt jo vituttamaan tää yötön yö. Lottoan taas viikonloppuna ja voiton sattuessa muutan jonnekin, missä yöllä on pimeetä ja päivällä valoisaa.
Jätä mullekin vähän, teen saman tempun.
Eli jos mä voitan, niin sääkin voitat? Ja sama toisinpäin?
Kiukkutipu kirjoitti:Tapasin tänään ihan sattumalta tyypin, joka oli yläasteella mun kanssa samalla luokalla. Se on tällä hetkellä kuuden lapsen äiti ja kolmen lapsen mummi. Sen vanhin lapsenlapsi on muutaman kuukauden nuorempi kuin mun poika.
Oon nyt kyllä vähän järkyttynyt. Mummi.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.