Pääsiäisnoitien hornageddon Maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
musta muumio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 259
Liittynyt: 20.01.2011 15:06

Viesti Kirjoittaja musta muumio »

Ainakin arkikokemus tukee sitä, että on olemassa joitakuita hyvin vähän kognitiivisesti lahjakkaita henkilöitä, jotka eivät ymmärrä asioita, esim. omaa erilaisuuttaan, joka tietysti suojeleekin heitä kokemasta jatkuvia pettymyksiä. Mulle tulee tota Hesarin juttua lukiessa niin mieleen yks kanssabalettiharrastaja, semmonen keski-ikäinen aluksi miespuolinen henkilö, joka sittemmin olikin nainen, joka oli kerta kaikkiaan harvinaisen lahjaton (semmonen tavallinen keski-ikäinen mies, jolla oli ns. tavallisen keski-ikäisen miehen vartalo ja keskivertoa tavallista keski-ikäistä miestä vähemmän sirompi liikehdintä ja kehonhallinta), joka halusi väkisin tunkea mahdollisimman edistyneiden tunneille ja haaveili sooloesityksestä balettikoulun esityksissä, eikä ottanut onkeensa, vaikka toiset kohteliaasti arvioivat, että sooloesityksissä pitää kyllä olla tosi hyvä, ettei katsomisesta tule yleisölle piinallista.

Oon tätä just miettinyt, kun aattelen baletttiin palaamista, mutten halua tehdä itsestäni naurettavaa kehonmallillani ja vähäisellä luontaisella lahjakkuudellani. Oon tuota tapausta lahjakkaampi kyllä (kaikki tunneilla tapaamani ihmiset ovat), mutta tulee mieleen, etten haluaisi tehdä itsestäni yhtä pelleä.
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Viesti Kirjoittaja McJanne »

^lähe pyjamajumppaamaan, liikkeet on about samat kun baletissa, mutta kukaan ei naura. Ja jos nauraa, niin vaan kerran.
Kirjoitan tätä alasti
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1661
Liittynyt: 17.01.2011 19:23
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Nergal »

^Tunge sinä nyt se pyjama jumppas perässä perseesees, ymmärtäähän sen että toinen on innoissaan mutta nyt jumalauta jotain rotia tohon hehkutukseen. Jaksa lukea joka vitun paikasta kuinka sitä voi paremmin jos on pyjama päällä ja dojossa 12 telkkää sekasin.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Uudelleen lämmitetty maanantai vai? Säästeliästä.

Tyrskis:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=HNMq8XS4LhE
[/youtube]
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Viesti Kirjoittaja McJanne »

Nergal kirjoitti:^Tunge sinä nyt se pyjama jumppas perässä perseesees, ymmärtäähän sen että toinen on innoissaan mutta nyt jumalauta jotain rotia tohon hehkutukseen. Jaksa lukea joka vitun paikasta kuinka sitä voi paremmin jos on pyjama päällä ja dojossa 12 telkkää sekasin.
Ota tuosta yksi karkkiin yhdistetty hedelmä eli hedelmäkarkki suuhun ja nomz noomz niin tulloo parempi mieli.

Ja se on Dojang, homo!
Kirjoitan tätä alasti
Avatar
musta muumio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 259
Liittynyt: 20.01.2011 15:06

Viesti Kirjoittaja musta muumio »

McJanne kirjoitti:^lähe pyjamajumppaamaan, liikkeet on about samat kun baletissa, mutta kukaan ei naura. Ja jos nauraa, niin vaan kerran.
Niin, no, mä nyt olen niin neuroottinen ja vainoharhainen, että mulle nauretaankin aina selän takana. Ja ei siitä oo monta vuotta kun kävin itf-peruskurssin. Ei iskenyt.
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Viesti Kirjoittaja McJanne »

musta muumio kirjoitti:Ja ei siitä oo monta vuotta kun kävin itf-peruskurssin. Ei iskenyt.
Noni, sit saa sanoa kun on kerran kokeiltu <3

Toisaalta:

Kuva
Kirjoitan tätä alasti
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Säästetään luontoa ja jatketaan tätä maanantaiketjua.

Aamuherätys tänään:

"Okei okei, voit tulla mun päälle mutta et kyllä varmasti nuole!"

Minä ja kettuterrieri, 10 kk

:h:
Prepare for the worstest.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Tiedättekö, en oo saanut yhtään munaa tänä Pääsiäisenä. Lähden korjaamaan tilanteen!
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 3775
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: (juna)Kisko

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Vesper kirjoitti:Tiedättekö, en oo saanut yhtään munaa tänä Pääsiäisenä. Lähden korjaamaan tilanteen!
En saanut minäkään eikä edes kiinnosta. Yhtään mitään herkkujakaan en syänyt, sekään ei kiinnosta. Onneksi oli viiniä - se kiinnosti.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 14092
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kyllä taas onnistuu, kaadoin ison ruukullisen märkää multaa olohuoneen matolle. Oikein tuntuu kuinka semmoinen ääretön myrskypilvi kerääntyy tuonne korvienväliin.

Enkä saanut munaa. Suklaista en olisi halunnutkaan, mutta kaupoista oli oikeat loppu. Eipä oikeastaan haittaakkaan kun on niin paska olo ettei ole edes nälkä. Oikeastaan vituttaa niin, että voisin oksentaa näppikselle.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 10347
Liittynyt: 08.01.2009 23:53

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Bluntly kirjoitti:Kyllä taas onnistuu, kaadoin ison ruukullisen märkää multaa olohuoneen matolle.
Hyvä kun muistutit, pitää istuttaa gladiolukset.
Work like a captain, play like a pirate.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2893
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

musta muumio kirjoitti:Oon tätä just miettinyt, kun aattelen baletttiin palaamista
Mä suosittelen lämpimästi sulle paritansseja. Se vois olla ihan sun juttus. Kaiken muun hyvän lisäks siinä joutuu/pääsee lähikontaktiin miesten kans. =)
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Vastaa Viestiin