PETRI:PetriFB kirjoitti:Itämaisten uskontojen opetuksessa on seitsemän chakraa, joiden kautta kundaliinienergia vaikuttaa ihmisessä. Kundaliinienergiassa on feminiininen Ida-kanava ja maskuliinen pingala-kanava sekä sushumna-kanava. Kundaliinienergiassa herätetään kerällä oleva käärmevoima, joka nousee keskellä olevan sushumna kanavan kautta läpäisten kaikki seitsemän chakraa, jolloin se yhtyy unversaaliin ja jumalalliseen voimaan, eli henkeen. Kundaliini on käärme-energiaa sekä käärmevoimaa, jonka kautta ihmisessä herätetään henkisyyden kasvu.
Raamattu opettaa, että saatana eksytti paratiisissa Aatamin ja Eevan käärmeen hahmossa, jossa käärme valehteli että Aatamin ja Eevan silmät avautuvat ja he tulevat kuin jumalaksi tietäen hyvän ja pahan. Paha saatana on kautta ihmiskunnan eksyttänyt ihmisiä käärmevoiman sekä käärmehahmon kautta. Kundaliini käärmevoima on saatanan eksyttävää valhevoimaa, jonka kautta saatana eksyttää ihmisiä pois pelastuksesta iankaikkiseen kadotukseen.
Paratiisissa saatana eksytti ihmiset käärmeen kautta, siksi hän on myös kautta historian jättänyt oman tunnistettavan puumerkkinsä ja jalanjälkensä historianlehdille, jonka kautta hän myös nykyään eksyttää ihmisiä kundalini-käärme hengen ja voiman kautta. Paratiisissa saatana eksytti käärmeen hahmossa Eevan (feminiinisyys) sekä Aatamin (maskuliinisuus), siksi kundaliinissa on feminiininen Ida-kanava sekä maskuliinen pingala-kanava.
Koko kirjoituksen voi lukea sivultani: http://koti.phnet.fi/petripaavola/jooga.html
1.) Minua ainakaan ei kiinnosta pätkääkään intialaisten mystiikka saati varsinkaan jooga. Hinduille käärmeet ovat enemmän OK kuin meikäläisille. So what?
2.) En myöskään usko sinun haluamasi ilkeän heimojumalan tai hänen vastustajansa Saatanan olemassaoloon. Etkä sinäkään oikeasti, kunhan konstailet. Monesti käynyt ilmi kun sinulta menee jauhot suuhun raamattuasioissa. On jo sinullekin selvä, että valehtelet kun sanot "Pyhän Hengen", ohjaavan sinua Raamatun luvussa. Tai jos, niin se Henkesi on väärässä. Ei vaan sinä olet väärässä ja valehtelet. Ja tiedät sen itsekin jo.
3.) Katsotaas nyt sitten luomiskertomuksen jälkiosaa.
Tavallaan söpö runoelma, voisi käsittää esimerkiksi ihmisen tietoiseksi tulon allegoriaksi ja mitä ihmiselle tyypillisiä vaikeuksia siitä seurasi. Rinnakkainen kreikkalaisten Prometheus-tarulle. NykyNudistit yrittävät takaisin häpeilemättömään nakuiluun

Käärme siinä ei ole mitenkään selvästi mytologinen Saatana. Vaan kansantarun puhuva käärme. Siis vain yksi eläin, vaikkakin puhuva eläin. Saatana esiintyy vasta Jobin kirjassa, jonka hyvä/paha dualismi oli saanut vaikutteita Baabelin vankeuden ajan Babylonin uskonnosta, jossa pääjumala Ahura Mazdalla oli ilkeä vastustaja, mikä hänen nimensä nyt olikaan, en jaksa Googlettaa... Jobin kirjassa Saatana ei suinkaan ole maassa matelemaan tuomittu käärme, vaan yksi Jumalan pojista, Yleinen Syyttäjä, joka kiusaa Jobia tarinan Jumalan suostumuksella. Jobin kirjan Saatanaa ei rangaista, hänhän vain teki työtään Jumalan suostumuksella ja käskystä.
Varsinainen käärmeen ja Saatanan yhdistyminen tapahtuu vasta Uuden Testamentin Ilmestyskirjassa (joka siis on allegoria kirjoitusaikansa Rooman keisareista eikä mitään muuta, profetiaosuus siinä meni pieleen kun maailma ei loppunutkaan ja Roomakin ehti kääntyä kristityksi). Siinä Saatanaa sanotaan "Lohikäärmeeksi".
Jos nyt palataan tuohon ensimmäisen Mooseksen kirjan toiseen luomiskertomukseen. (Kopypastaan tekstin loppuun) Kysy itseltäsi ja vastaa rehellisesti: Kumpi valehteli: tarinan jumalhahmo vai tarinan käärme?
Kuolivatko ihmiset sinä päivänä kuten Jumala sanoi? Eivät. (Tiedän, että hihhulien vastaus on "henkinen kuolema" tai "kuolevaisuus". Mutta selvästi sanottu, että sinä päivänä kuolevat. Eivät kuolleet. Kuolemattomuuskin olisi tekstin ilmeisesti tullut vasta syomällä myös "Elämän puusta".
Valehteliko Käärme sanoessaan, että silmänsä aukenevat, tietävät hyvän ja pahan, ja tulevat kuin jumaliksi? Antoiko hedelmä ymmärrystä hyvästä ja pahasta vai ei? Tarinan käärme ei valehdellut. Vaivautuisitko lukemaan itse sitä Raamattuasi?
Tarinan käärme puhui totta, tarinan Jumala valehteli ja oli epäoikeudenmukainen mulkku. Ja siltä varalta, että luulet minua saatanapalvojaksi, toistan, että kumpaakaan oliota ei ole olemassa sillä lailla kun uskontosi tai hevirokkarit sanovat.
Oletko koskaan harkinnut tarun moraalia edes oman uskontosi sisällä?
Syynä paratiisista karkoitukseen on TOTTELEMATTOMUUS. Vain tottelemattomuus. Siis on synti olla tottelematta käskijää? Pitää vain totella määräyksiä, oli ne mitä vaan? Sitten Tarinan Aatami ja Eeva eivät EIVÄT TIENNEET tekevänsä pahaa tottelemattomuudella. He eivät olleet VIELÄ syöneet puusta, joka vasta antoi tiedon Hyvästä ja Pahasta!! Jumala oli luonut käärmeen. Käärme ei valehdellut. Jumala asetti tahallisen ansan ihmisille, jotka eivät vielä ymmärtäneet mitään. Seuraus oli karkoitus Parastiistä, tai sinun Petri haluamasi äärimmäisen julmassa kultissa vielä iankaikkinen kidutus kaikille jälkeläisillekin. Edes juutalaiset eivät noin kipeää keksineet. Jutskuilla vain kuoltiin ja siinä se.
Miten sinä Petri isänä toimisit?
Laitoitko niille pikkulapsillesi ansoja? Jotain myrkkyä esille ja kielsit noita ymmärtämättömiä koskemasta siihen? Jos kumminkin olivat koskeneet, olisitko heittänyt heidät ulos kotoa ja vielä tuominnut heidät ja heidän lapsensakin ikuiseen kidutukseen? Kerrotko sinä lapsillesikin, että he ovat ansainneet ikuisen piinan, mikäli eivät ole sinun opissasi?
Luultavasti, sinähän nautit pahuudesta ja valehtelusta, ihan kuin uskontosi kuvitteellinen Jumala. Jota ei onneksi ole olemassa. On vain sinunkaltaistesi pahuus ja tietoinen valehtelu, joka on nähty ja paljastettu.
Nyt hihhulien vakioselitys olisi, että "voi voi, me emme voi ymmärtää Jumalan moraalia, mitä hyvänsä Jumala tekee, on moraalista, vaikka emme ymmärrä. Jumala määrittelee moraalin".
Mutta SINÄ PETRI jo varsin hyvin tiedät, jo skaboista minun kanssani ja alkeellisellakin nykyajan yleissivistykselli, että tarinat Jumalastasi eivät ole tosia ja tai yhdenmukaisia. Sitä Jumalaa ei ole olemassa kuin sinun sairaissa haluissasi. Sinä teet itsestäsi Jumalan, häpeämättä.
Tunnusta jo (sori muu yleisö, heittäydyn Raamatulliseksi minäkin tuon (toisen) hullun kanssa

1.)Minä PetriFB tunnustan, että haluamani maailma, jota hallitsee massamurhaava heimojumala ja jossa toisuskoisia kidutetaan ikuisesti, on puhdasta pahuutta.
2.)Minä PetriFB tunnustan, että en ollenkaan tiedä, että asiat ovat noin. Aina kun väitän tietäväni tai Jumalan minulle nämä kertoilevan, minä valehtelen ja tiedän valehtelevani. (Tuo on jo sinullekin selvää. Jos todella saisit "ohjausta ylhäältä", juttusi Raamatun ristiriidattomuudesta eivät olisi noin pielessä, kuten jo itsekin tiedät niiden olevan)
3.)Niin teen, koska olen paha ihminen, ja nautin pahuudesta ja valehtelusta.
No ethän sinä, koska kolmoskohta menee noin. Siellä virnistelet ja ketkuilet lisää. Mutta sinut on nähty. Lopeta jo. Tuu pois, siellä on peli

Raamattua:

Ensimmäinen Mooseksen kirja 2
15. Ja Herra Jumala otti ihmisen ja pani hänet Eedenin paratiisiin viljelemään ja varjelemaan sitä.
16. Ja Herra Jumala käski ihmistä sanoen: "Syö vapaasti kaikista muista paratiisin puista,
17. mutta hyvän- ja pahantiedon puusta älä syö, sillä sinä päivänä, jona sinä siitä syöt, pitää sinun kuolemalla kuoleman"
ENSIMMÄINEN MOOSEKSEN KIRJA, GENESIS 3
1. Mutta käärme oli kavalin kaikista kedon eläimistä, jotka Herra Jumala
oli tehnyt; ja se sanoi vaimolle: "Onko Jumala todellakin sanonut: 'Älkää syökö kaikista paratiisin puista'?"
2. Niin vaimo vastasi käärmeelle: "Me saamme syödä muiden puiden hedelmiä paratiisissa,
3. mutta sen puun hedelmästä, joka on keskellä paratiisia, on Jumala sanonut: 'Älkää syökö siitä älkääkä koskeko siihen, ettette kuolisi'."
4. Niin käärme sanoi vaimolle: "Ette suinkaan kuole;
5. vaan Jumala tietää, että sinä päivänä, jona te siitä syötte, aukenevat teidän silmänne, ja te tulette niinkuin Jumala tietämään hyvän ja pahan"
6. Ja vaimo näki, että siitä puusta oli hyvä syödä ja että se oli ihana katsella ja suloinen puu antamaan ymmärrystä; ja hän otti sen hedelmästä ja söi ja antoi myös miehellensä, joka oli hänen kanssansa, ja hänkin söi.
7. Silloin aukenivat heidän molempain silmät, ja he huomasivat olevansa alasti; ja he sitoivat yhteen viikunapuun lehtiä ja tekivät itselleen vyöverhot.
8. Ja he kuulivat, kuinka Herra Jumala käyskenteli paratiisissa illan viileydessä. Ja mies vaimoineen lymysi Herran Jumalan kasvojen edestä paratiisin puiden sekaan.
9. Mutta Herra Jumala huusi miestä ja sanoi hänelle: "Missä olet?"
10. Hän vastasi: "Minä kuulin sinun askeleesi paratiisissa ja pelkäsin, sillä minä olen alasti, ja sentähden minä lymysin".
11. Ja hän sanoi: "Kuka sinulle ilmoitti, että olet alasti? Etkö syönyt siitä puusta, josta minä kielsin sinua syömästä?"
12. Mies vastasi: "Vaimo, jonka annoit olemaan minun kanssani, antoi minulle siitä puusta, ja minä söin".
13. Niin Herra Jumala sanoi vaimolle: "Mitäs olet tehnyt?" Vaimo vastasi: "Käärme petti minut, ja minä söin".
14. Ja Herra Jumala sanoi käärmeelle: "Koska tämän teit, kirottu ole sinä kaikkien karjaeläinten ja kaikkien metsän eläinten joukossa. Vatsallasi sinun pitää käymän ja tomua syömän koko elinaikasi.
15. Ja minä panen vainon sinun ja vaimon välille ja sinun siemenesi ja hänen siemenensä välille; se on polkeva rikki sinun pääsi, ja sinä olet pistävä sitä kantapäähän."
16. Ja vaimolle hän sanoi: "Minä teen suuriksi sinun raskautesi vaivat, kivulla sinun pitää synnyttämän lapsia; mutta mieheesi on sinun halusi oleva, ja hän on sinua vallitseva".
17. Ja Aadamille hän sanoi: "Koska kuulit vaimoasi ja söit puusta, josta minä kielsin sinua sanoen: 'Älä syö siitä', niin kirottu olkoon maa sinun tähtesi. Vaivaa nähden sinun pitää elättämän itseäsi siitä koko elinaikasi;
18. orjantappuroita ja ohdakkeita se on kasvava sinulle, ja kedon ruohoja sinun on syötävä.
19. Otsasi hiessä sinun pitää syömän leipäsi, kunnes tulet maaksi jälleen, sillä siitä sinä olet otettu. Sillä maasta sinä olet, ja maaksi pitää sinun jälleen tuleman."
20. Ja mies antoi vaimolleen nimen Eeva, sillä hänestä tuli kaiken elävän äiti.
21. Ja Herra Jumala teki Aadamille ja hänen vaimollensa puvut nahasta ja puki ne heidän yllensä.
22. Ja Herra Jumala sanoi: "Katso, ihminen on tullut sellaiseksi kuin joku meistä, niin että hän tietää hyvän ja pahan. Kun ei hän nyt vain ojentaisi kättänsä ja ottaisi myös elämän puusta ja söisi ja eläisi iankaikkisesti!"
23. Niin Herra Jumala ajoi hänet pois Eedenin paratiisista viljelemään maata, josta hän oli otettu.
24. Ja hän karkoitti ihmisen ja asetti Eedenin paratiisin itäpuolelle kerubit ynnä välkkyvän, leimuavan miekan vartioitsemaan elämän puun tietä.